eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUsługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f39b00c6-4ab1-4277-b004-81ed5d6c646c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu usługi koszenia i pielenia terenów zieleni w 2025 roku, na terenie obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o., znajdujących się w:
Zadanie 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno,
Zadanie 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie 3: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, gm. Kluczbork;
Zadanie 4: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów.
2) Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować w ramach umowy należy:
a) koszenie trawy rosnącej na terenie obiektu, w tym na kwaterze składowiska przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa.
b) pielenie obsadzonych terenów zieleni, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3) Zamawiający przewiduje, iż koszenie i pielenie, o którym mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy, będzie przeprowadzone czterokrotnie w okresie obowiązywania projektu umowy, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych w §3 ust. 6 projektu umowy, w którym dopuszcza się możliwość trzykrotnego zrealizowania usługi. Konieczność wykonania koszenia oraz pielenia zgłosi kierownik obiektu lub inny pracownik Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §4 ust. 2 projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać koszenie wraz z pieleniem w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę uznaje się datę wysłania e-mail przez Zamawiającego.
4) Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
a) Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 5,33 ha (część terenu o nachyleniu 1:1,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów
i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 1200 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
b) Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 5 ha (część terenu o nachyleniu 1:2,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 1200 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
c) Zadanie nr 3: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, gm. Kluczbork:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 10,5 ha (część terenu o nachyleniu 1:2,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 600 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
d) Zadanie nr 4: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów:
• koszenie trawy rosnącej na terenie Stacji Przeładunkowej, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 7,0 ha (część terenu o nachyleniu 1:2), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 100 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie Stacji Przeładunkowej, wyznaczonym przez pracownika Stacji Przeładunkowej. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.

Przedmiot zamówienia dla każdego zadania został szczegółowo opisany
w załącznikach do SWZ tj.:

Załącznik nr 1 do SWZ i projektu umowy - mapka obejmująca teren przewidziany do wykonania prac,
Załącznik nr 2 do SWZ i projektu umowy – opis przedmiotu zamówienia, który zawiera: miejsce realizacji usługi, na terenie której realizowany będzie przedmiot zamówienia, powierzchnię terenu objętą usługą koszenia trawy terenów zieleni, termin wykonywania usługi; wytyczne i założenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz sporządzanie protokołu z wykonywanej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 126576,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu usługi koszenia i pielenia terenów zieleni w 2025 roku, na terenie obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o., znajdujących się w:
Zadanie 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno,
Zadanie 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie 3: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, gm. Kluczbork;
Zadanie 4: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów.
2) Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować w ramach umowy należy:
a) koszenie trawy rosnącej na terenie obiektu, w tym na kwaterze składowiska przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa.
b) pielenie obsadzonych terenów zieleni, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3) Zamawiający przewiduje, iż koszenie i pielenie, o którym mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy, będzie przeprowadzone czterokrotnie w okresie obowiązywania projektu umowy, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych w §3 ust. 6 projektu umowy, w którym dopuszcza się możliwość trzykrotnego zrealizowania usługi. Konieczność wykonania koszenia oraz pielenia zgłosi kierownik obiektu lub inny pracownik Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §4 ust. 2 projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać koszenie wraz z pieleniem w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę uznaje się datę wysłania e-mail przez Zamawiającego.
4) Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
a) Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 5,33 ha (część terenu o nachyleniu 1:1,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów
i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 1200 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
b) Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 5 ha (część terenu o nachyleniu 1:2,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 1200 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
c) Zadanie nr 3: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, gm. Kluczbork:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 10,5 ha (część terenu o nachyleniu 1:2,5), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 600 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie zakładu, wyznaczonym przez pracownika Zakładu/Instalacji. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.
d) Zadanie nr 4: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów:
• koszenie trawy rosnącej na terenie Stacji Przeładunkowej, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 7,0 ha (część terenu o nachyleniu 1:2), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
• pielenie obsadzonych terenów zieleni o powierzchni ok. 100 m2, przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Usługa ma być wykonana w taki sposób, aby wyrwane chwasty pochodzące z pielenia terenów zieleni zostały zgromadzone przez Wykonawcę w jednym miejscu na terenie Stacji Przeładunkowej, wyznaczonym przez pracownika Stacji Przeładunkowej. Zamówienie nie obejmuje wywożenia chwastów pochodzących z pielenia.

Przedmiot zamówienia dla każdego zadania został szczegółowo opisany
w załącznikach do SWZ tj.:

Załącznik nr 1 do SWZ i projektu umowy - mapka obejmująca teren przewidziany do wykonania prac,
Załącznik nr 2 do SWZ i projektu umowy – opis przedmiotu zamówienia, który zawiera: miejsce realizacji usługi, na terenie której realizowany będzie przedmiot zamówienia, powierzchnię terenu objętą usługą koszenia trawy terenów zieleni, termin wykonywania usługi; wytyczne i założenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz sporządzanie protokołu z wykonywanej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 111456,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie usługi w zakresie wykonania koszenia terenów zieleni znajdujących się na składowisku odpadów o powierzchni co najmniej 2,0 ha, w tym powierzchni skarp minimum 1,0 ha (wykaz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, każda o wartości wskazanej poniżej:
Zadanie nr 1: Z/I Dylów A - minimum 53 000,00 zł,
Zadanie nr 2: Z/I Julków - minimum 46 000,00 zł,
Zadanie nr 3: Z/I Gotartów - minimum 41 000,00 zł,
Zadanie nr 4: SP Wola Kruszyńska - minimum 38 000,00 zł.
Uwaga!
Jeśli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie to musi przedstawić wykaz dwóch usług, których wartość będzie co najmniej równa sumie wartości zadań, na które składa ofertę.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Uwaga!
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 115776,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie usługi w zakresie wykonania koszenia terenów zieleni znajdujących się na składowisku odpadów o powierzchni co najmniej 2,0 ha, w tym powierzchni skarp minimum 1,0 ha (wykaz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, każda o wartości wskazanej poniżej:
Zadanie nr 1: Z/I Dylów A - minimum 53 000,00 zł,
Zadanie nr 2: Z/I Julków - minimum 46 000,00 zł,
Zadanie nr 3: Z/I Gotartów - minimum 41 000,00 zł,
Zadanie nr 4: SP Wola Kruszyńska - minimum 38 000,00 zł.
Uwaga!
Jeśli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie to musi przedstawić wykaz dwóch usług, których wartość będzie co najmniej równa sumie wartości zadań, na które składa ofertę.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Uwaga!
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 91584,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118368,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118368,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNA Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651698577

7.3.3) Ulica: Ostrowiec 69/5

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118368,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97632,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97632,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNA Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651698577

7.3.3) Ulica: Ostrowiec 69/5

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97632,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNA Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651698577

7.3.3) Ulica: Ostrowiec 69/5

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKM s.c. Andrzej Kilańczyk, Marcin KilaNczyk S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311646085

7.3.3) Ulica: Słoneczna 18

7.3.4) Miejscowość: Buczek

7.3.5) Kod pocztowy: 98-113

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy realizowany będzie w okresie 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 01.07.2025 r. bądź też do momentu wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.