eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Organizacja kursów dla beneficjentów projektu Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Głogów: Organizacja kursów dla beneficjentów projektu Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 207570 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów dla beneficjentów projektu Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń: 1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -organizacja punktu gastronomicznego, -podstawowa dokumentacja, -wybrane zagadnienia z obsługi klienta, -wybrane zagadnienia z technologii kulinarnej (m.in.): a.dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii, b.przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii, c.przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii, d.dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii, e.sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii, f.planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii, g.porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii, h.przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii. -maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii, -zagadnienia higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością - wdrażanie HACCP, -zajęcia praktyczne. 2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego (badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): A. dla 8 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych, -podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, -zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; Parkinsonizm, Alzhaimer, demencje starcze, zaburzenia psychiczne, -podstawy higieny i pielęgnacji, -podstawy rehabilitacji i aktywizacji, -opieka w domu pacjenta i w placówce zamkniętej (np.dom pomocy społecznej), -ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną, -zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -przepisy bhp i ppoż., -zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. B. dla 9 osób (dot. 7 osób z kursu opiekunki i 1 osoby spoza kursu opiekunki), który powinien odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: a)anatomia człowieka, b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące: - techniki masażu i ich oddziaływanie, - wskazania i przeciwwskazania do masażu, - wpływ masażu na organizm człowieka, - metodyka stosowania masażu, - techniki masażu. c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała): - masaż kończyny górnej, - kończyny dolnej, - masaż grzbietu, - kręgosłupa, - karku i obręczy barkowej, - klatki piersiowej, - powłok brzusznych. d)część praktyczna II: - masaż całego ciała. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. 3.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: A.Kurs magazyniera (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (z zastrzeżeniem pkt.1), które powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych, - technologie prac magazynowych, - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, - zabezpieczenie towarów, - minimum sanitarne, - przepisy bhp i p.poż, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa programu Subiekt, B.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (w tym 5 z kursu magazyniera i 1 osoby spoza kursu magazyniera), które winno odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - część teoretyczna, - część praktyczna. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. 4. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób. Kurs powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: A.Prace porządkowe: a.ogólne zasady utrzymania czystości, b.zasady stosowania chemicznych środków przy utrzymaniu czystości, c.utrzymanie porządku wewnątrz budynku (w tym podstawowe czynności, zasady porządkowania pomieszczeń, zasady konserwacji podłóg, obsługa urządzeń, pielęgnacja roślin) i na zewnątrz (w tym pielęgnacja zieleni), d.obsługa sprzętu i urządzeń mechanicznych (w tym obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej, B.Praca na terenach zielonych: a.gleboznawstwo i czynniki siedliska, b.roślinoznawstwo, c.podstawowe narzędzia używane w terenach zieleni, d.pielęgnacja terenów zieleni. C.przepisy bhp i ppoż, D.zajęcia praktyczne. 5. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego: A. Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawy teoretyczne, - część praktyczna (metoda żelowa, akrylowa, porcelanowa), - uzupełnianie tipsów, - zdobnictwo paznokci, - przepisy bhp i ppoż. B. Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -wyposażenie do wykonywania makijażu, -zasady makijażu, -pielęgnacja i przygotowanie twarzy do makijażu, -makijaż korekcyjny, oczu, policzków, ust, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, -depilowanie wybranych części ciała, -pielęgnowanie wybranych części ciała, -stylizacja postaci i fryzur, -przepisy bhp i ppoż. 6. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs bukieciarz - florysta (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 70 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - anatomia i fizjologia roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - florystyka ślubna, - florystyka żałobna, - florystyka okolicznościowa, - kompozycje z roślin suchych i preparowanych, - obsługa kas fiskalnych, - przepisy bhp i ppoż. 7. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) w podziale na: A.kurs podstawowy - dla 10 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 32 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgonie z załącznikiem nr 1, B.kurs zaawansowany- dla 5 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.45 godzin lekcyjnych(45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 2, C.kurs zaawansowany z tworzeniem stron www dla 1 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.60 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 3. UWAGA! Jedna osoba szkolona ma przypadać na jeden komputer. Zakres tematyczny kursów jest podany w Załącznikach 1,2,3. Kurs A, B i C do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. 8. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego, - dokumentacja kadrowej, - czynności związane z zatrudnianiem pracowników, - zasady urlopowe, - czas pracy, - dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń; - zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US, - świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego, - fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych - podstawy obsługi programów kadrowych oraz Płatnik, - organizacja biura i prowadzenie dokumentacji, - wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych, - autoprezentacja, - zasady i przepisy BHP w biurze firmy. 9. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 12 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne. 10. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 110 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -posługiwanie się dokumentacją techniczną, -technologie układania w zależności od podkładu i materiału okładzinowego, -metody przygotowywania podłoża, -techniki wykonywania robót, wykończeniowych i dekoracyjnych, -zasady organizacji stanowiska pracy, w tym obsługa maszyn i urządzeń do robót glazurniczych, -przepisy bhp i ppoż., -szkolenie praktyczne. 11. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na trzy moduły językowe: A.kurs podstawowy języka niemieckiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie podstawowym, B.kurs podstawowy języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym, C.kurs średniozaawansowany języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym. UWAGA! Kursanci mogą być dołączeni do grup - max. 8-mio osobowych. Kurs A, B i C do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. 12. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawowe pojęcia ekonomiczne, -instrumenty marketingu, -fakturowanie, -psychologia sprzedaży, -kultura obsługi klienta, -podstawy obsługi komputera, -program Subiekt, -obsługa kas fiskalnych, -bhp i p.poż. 13. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -pomysł na własną firmę, -podstawy prawne działalności gospodarczej firmy prowadzonej przez osobę fizyczną, -krok po kroku - jak założyć własną firmę, -finansowanie bieżącej działalności i rozwoju małej firmy, -formy opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - -różne sposoby rozliczania się z Fiskusem - księgowość i inne obowiązki przedsiębiorcy (zaliczki i składki VAT, kasy fiskalne), -podstawy marketingu i reklamy małej firmy, -obowiązki wobec ZUS, -działalność regulowana koncesjami i zezwoleniami, obowiązki sanitarne oraz wynikające z przepisów BHP i ppoż., -techniki informatyczne w biznesie, -opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w powiecie głogowskim)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, do wysokości nie więcej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.53.30.00-9, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje (z uwzględnieniem art. 140) wydłużenie terminu wykonania umowy ze względu na: -opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, -wystąpienie zamówień uzupełniających, -wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, pok. nr 1 Biuro Projektu -Aktywni i Efektywni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, sekretariat pok. nr 9, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu Pt.: Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- poddziałanie 7.1.1 Otwarcie ofert :Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Sikorskiego 4, w pokoju nr 29, w dniu 21 lipca 2010 r. o godzinie 10:30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -organizacja punktu gastronomicznego, -podstawowa dokumentacja, -wybrane zagadnienia z obsługi klienta, -wybrane zagadnienia z technologii kulinarnej (m.in.): a.dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii, b.przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii, c.przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii, d.dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii, e.sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii, f.planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii, g.porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii, h.przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii. -maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii, -zagadnienia higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością - wdrażanie HACCP, -zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego(badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): A. dla 8 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych, -podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, -zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; Parkinsonizm, Alzhaimer, demencje starcze, zaburzenia psychiczne, -podstawy higieny i pielęgnacji, -podstawy rehabilitacji i aktywizacji, -opieka w domu pacjenta i w placówce zamkniętej (np.dom pomocy społecznej), -ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną, -zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -przepisy bhp i ppoż., -zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. dla 9 osób (dot. 7 osób z kursu opiekunki i 1 osoby spoza kursu opiekunki), który powinien odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: a)anatomia człowieka, b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące: - techniki masażu i ich oddziaływanie, - wskazania i przeciwwskazania do masażu, - wpływ masażu na organizm człowieka, - metodyka stosowania masażu, - techniki masażu. c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała): - masaż kończyny górnej, - kończyny dolnej, - masaż grzbietu, - kręgosłupa, - karku i obręczy barkowej, - klatki piersiowej, - powłok brzusznych. d)część praktyczna II: - masaż całego ciała. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: A.Kurs magazyniera B. Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: A. Kurs magazyniera(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (z zastrzeżeniem pkt.1), które powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych, - technologie prac magazynowych, - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, - zabezpieczenie towarów, - minimum sanitarne, - przepisy bhp i p.poż, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa programu Subiekt, B.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (w tym 5 z kursu magazyniera i 1 osoby spoza kursu magazyniera), które winno odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - część teoretyczna, - część praktyczna. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób. Kurs powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: A.Prace porządkowe: a.ogólne zasady utrzymania czystości, b.zasady stosowania chemicznych środków przy utrzymaniu czystości, c.utrzymanie porządku wewnątrz budynku (w tym podstawowe czynności, zasady porządkowania pomieszczeń, zasady konserwacji podłóg, obsługa urządzeń, pielęgnacja roślin) i na zewnątrz (w tym pielęgnacja zieleni), d.obsługa sprzętu i urządzeń mechanicznych (w tym obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej, B.Praca na terenach zielonych: a.gleboznawstwo i czynniki siedliska, b.roślinoznawstwo, c.podstawowe narzędzia używane w terenach zieleni, d.pielęgnacja terenów zieleni. C.przepisy bhp i ppoż, D.zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego: A.Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja B. Wizaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego: A. Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawy teoretyczne, - część praktyczna (metoda żelowa, akrylowa, porcelanowa), - uzupełnianie tipsów, - zdobnictwo paznokci, - przepisy bhp i ppoż. B. Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -wyposażenie do wykonywania makijażu, -zasady makijażu, -pielęgnacja i przygotowanie twarzy do makijażu, -makijaż korekcyjny, oczu, policzków, ust, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, -depilowanie wybranych części ciała, -pielęgnowanie wybranych części ciała, -stylizacja postaci i fryzur, -przepisy bhp i ppoż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs bukieciarz - florysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs bukieciarz - florysta (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 70 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - anatomia i fizjologia roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - florystyka ślubna, - florystyka żałobna, - florystyka okolicznościowa, - kompozycje z roślin suchych i preparowanych, - obsługa kas fiskalnych, - przepisy bhp i ppoż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) w podziale na: A.kurs podstawowy - dla 10 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 32 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgonie z załącznikiem nr 1, B.kurs zaawansowany- dla 5 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.45 godzin lekcyjnych(45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 2, C.kurs zaawansowany z tworzeniem stron www dla 1 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.60 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego, - dokumentacja kadrowej, - czynności związane z zatrudnianiem pracowników, - zasady urlopowe, - czas pracy, - dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń; - zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US, - świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego, - fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych - podstawy obsługi programów kadrowych oraz Płatnik, - organizacja biura i prowadzenie dokumentacji, - wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych, - autoprezentacja, - zasady i przepisy BHP w biurze firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 12 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 110 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -posługiwanie się dokumentacją techniczną, -technologie układania w zależności od podkładu i materiału okładzinowego, -metody przygotowywania podłoża, -techniki wykonywania robót, wykończeniowych i dekoracyjnych, -zasady organizacji stanowiska pracy, w tym obsługa maszyn i urządzeń do robót glazurniczych, -przepisy bhp i ppoż., -szkolenie praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na trzy moduły językowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na trzy moduły językowe: A.kurs podstawowy języka niemieckiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie podstawowym, B.kurs podstawowy języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym, C.kurs średniozaawansowany języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym. UWAGA! Kursanci mogą być dołączeni do grup - max. 8-mio osobowych. Kurs A, B i C do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawowe pojęcia ekonomiczne, -instrumenty marketingu, -fakturowanie, -psychologia sprzedaży, -kultura obsługi klienta, -podstawy obsługi komputera, -program Subiekt, -obsługa kas fiskalnych, -bhp i p.poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -pomysł na własną firmę, -podstawy prawne działalności gospodarczej firmy prowadzonej przez osobę fizyczną, -krok po kroku - jak założyć własną firmę, -finansowanie bieżącej działalności i rozwoju małej firmy, -formy opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - -różne sposoby rozliczania się z Fiskusem - księgowość i inne obowiązki przedsiębiorcy (zaliczki i składki VAT, kasy fiskalne), -podstawy marketingu i reklamy małej firmy, -obowiązki wobec ZUS, -działalność regulowana koncesjami i zezwoleniami, obowiązki sanitarne oraz wynikające z przepisów BHP i ppoż., -techniki informatyczne w biznesie, -opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w powiecie głogowskim)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.