eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona mienia, obiektów, dozorowanie terenów wraz z utrzymaniem ładu i porządku na terenach Filharmonii Śląskiej w Katowicach do których zalicza się nieruchomości położone w Katowicach przy ul. Sokolskiej 2 i Opolskiej 9b w godzinach 22.00 - 6.00.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Katowice: Ochrona mienia, obiektów, dozorowanie terenów wraz z utrzymaniem ładu i porządku na terenach Filharmonii Śląskiej w Katowicach do których zalicza się nieruchomości położone w Katowicach przy ul. Sokolskiej 2 i Opolskiej 9b w godzinach 22.00 - 6.00.
Numer ogłoszenia: 207556 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska w Katowicach , ul. Sokolska 2, 40-089 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 351-17-19, 258-62-61, faks (032) 258-98-85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia, obiektów, dozorowanie terenów wraz z utrzymaniem ładu i porządku na terenach Filharmonii Śląskiej w Katowicach do których zalicza się nieruchomości położone w Katowicach przy ul. Sokolskiej 2 i Opolskiej 9b w godzinach 22.00 - 6.00..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. ochronę mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, nielegalnym zasiedleniem, podłożeniem ognia itp., tj. ochrona fizyczna i dozór posesji wraz z budynkami oraz mienia znajdującego się na chronionym terenie i w budynkach. 2. ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżurów przez uprawnionych pracowników ochrony, zatrudnionych przez Wykonawcę, na terenie chronionej posesji czy budynku, oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych na terenie wskazanych obiektów a także poprzez - całodobowe monitorowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych pochodzących z lokalnych systemów alarmowych. Budynek jest wyposażony w systemy: alarmowy i ochrony przeciwpożarowej z centralami zlokalizowanymi w pomieszczeniu portierni, 3. natychmiastowe powiadamianie osób wskazanych przez Zamawiającego o alarmie, 4. w celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca zagwarantuje łączność radiową lub telefoniczną z pracownikami ochrony wykonującymi usługę oraz wsparcie grupy interwencyjnej, tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji, na wezwanie pracownika ochrony wykonującego usługę na posesji lub w chronionym obiekcie, mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, zatrzymanie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, jednakże zawsze będzie to nie mniej niż dwie osoby. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej, liczony do czasu podjęcia działania na miejscu do którego zostanie wezwana może wynosić w godzinach nocnych nie więcej niż 5 minut, w pozostałych godzinach nie więcej niż 10 minut. 5. wykonawca będzie prowadził działania prewencyjne poprzez zorganizowanie patroli prewencyjnych pieszych i zmotoryzowanych, 6. dla każdego obiektu Wykonawca będzie prowadził dziennik służby, w którym będzie odnotowywał m.in. dane osób wykonujących usługę wraz czasem jej wykonywania łącznie z czasem wyjścia i powrotu patrolu kontrolno-prewencyjnego, zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo ochranianego mienia, bądź powodujące powstanie szkody, wezwania i interwencje grupy interwencyjnej, wraz z dokładnym czasem wezwania i przyjazdu grupy, wezwania i interwencje służb publicznych: pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej wraz z dokładnym czasem wezwania i dojazdu, sposób, nazwisko i dokładny czas powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniach mogących poczynić szkodę w chronionym mieniu, wejścia osób trzecich na chroniony teren, czy do obiektu, uwagi zgłaszane przez Zamawiającego i inne osoby, inne informacje do odnotowywania których Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, informacje o ewentualnych kontrolach realizacji usługi prowadzonych przez odpowiednie służby Wykonawcy i przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni dziennik służby Zamawiającemu na każde jego żądanie. Wykonawca będzie przechowywał dziennik służby, przez co najmniej pięć lat, 7. pracownicy ochrony będą jednolicie umundurowani, w sposób przyjęty u Wykonawcy, jednakże strój ten musi ich jednoznacznie identyfikować jako służbę ochrony, 8. wykonawca przejmie odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w całym chronionym obiekcie jego wyposażeniu i innych rzeczach ruchomych w nim pozostawionych. Na tych samych zasadach odpowiadać będzie za mienie ruchome znajdujące się na chronionych posesjach, 9. ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a. ścisłe przestrzeganie regulaminu, dyscypliny pracy i tajemnicy służbowej, b. kontrola osób wchodzących i wychodzących, c. sprawdzanie dokumentów upoważniających do wejścia na teren i obiekty, d. prawidłowe zabezpieczenie kluczy i wydawanie ich osobom upoważnionym, e. prowadzenie zapisów w książce kontroli wydanych kluczy, f. prowadzenie zapisów w książce raportowej, g. przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., h. należyta i szczególna troska o mienie i dobro Filharmonii, i. kontrola paczek, toreb, teczek, itp. pracowników i osób z zewnątrz, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie kradzieży mienia, j. taktowne i grzeczne udzielania informacji petentom, k. sprawdzanie plomb i zamków w pomieszczeniach wskazanych przez Dział Administracyjno-Techniczny, l. prowadzenie stałego dozoru ppoż. za pomocą monitoringu systemu przeciwpożarowego znajdującego się na portierni w budynku Filharmonii, m. sprawdzanie okien i drzwi oraz bram zewnętrznych wszystkich obiektów, a także sprawdzić każdorazowo stan obiektu, istnienie zabezpieczeń, ustalić ewentualne próby naruszenia zabezpieczenia. n. dokonywanie obchodów według wyznaczonych tras co najmniej trzykrotnie w ciągu doby o zmieniających się porach. Każdy obchód budynku wewnątrz i na zewnątrz winien być odnotowany w dzienniku służby z podaniem imienia i nazwiska osoby wykonującej obchód oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia obchodu, o. ochrona obiektu przed nielegalnym zamieszczaniem reklam i malowaniem graffiti, p. natychmiastowe alarmowanie w przypadku stwierdzenia włamania, kradzieży, rozboju, itp., q. kontrola uprawnień osób przebywających na obiektach Filharmonii, ustalenie tożsamości osób usiłujących dokonać włamania lub naruszających mienie przedsiębiorstwa oraz zaglądających do okien i powiadamianie o zaistniałych okolicznościach komisariat Policji, r. współdziałanie z funkcjonariuszami Policji i Straży Pożarnej. Wykonawca będzie miał także obowiązek: - zapewnić obsługę pomieszczenia portierni w ilości, co najmniej jednej osoby wyposażonej w dwa niezależne urządzenia łączności w tym, co najmniej jeden telefon komórkowy w ciągu każdej zmiany roboczej, - zapewnić, aby obsada w pomieszczenia portierni we wszystkie dni tygodnia była realizowana przez osoby charakteryzujące się bezsprzecznie wysoką kulturą osobistą, - przedstawiać Zamawiającemu w cyklach miesięcznych imienny i godzinowy wykaz osób wykonujących usługę ochrony budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000,00 PLN w terminie do 10.07.2009r. godz. 10:00. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PKO BP nr r-ku 93 1020 2313 0000 3502 0154 5219 z adnotacją: Wadium do przetargu na ochronę mienia, obiektów, dozorowanie wraz z utrzymaniem ładu i porządku na terenach Filharmonii Śląskiej - numer sprawy 4/ZP/AT/2009

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi odpowiednie uprawnienia) tj. - wykażą należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech świadczonych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, 5. jeżeli zamówienie będzie realizował oddział wykonawcy, oddział ten musi być ujawniony w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego wykonawcy, 6. posiadają własną grupę reagowania, 10. zapewnią czas reakcji na sygnał alarmowy w godzinach nocnych nie dłuższy niż 5 minut, w pozostałych godzinach nie dłuższy niż 10 minut 7. (czas dojazdu na miejsce zdarzenia), 8. posiadają własną stację monitorowania z co najmniej dwoma formami łączności w tym radiotelefoniczną, 9. posiadają monitoring połączony z sygnałem ppoż., 10. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 mln zł. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie, 4. koncesje, zaświadczenia, zezwolenia i świadectwa potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności żądanego typu (dotyczące firmy Wykonawcy jak i osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia), 5. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych o niekaralności władz firmy oferenta oraz stosownie do art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych zaświadczenie z KRS dotyczące podmiotu zbiorowego, 6. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, 7. zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne, 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), dla potwierdzenia warunku określonego w rozdziale IV pkt 2 - zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IV pkt 2 SIWZ; 9. formularz informacji o firmie - załącznik nr 4 do SIWZ, 10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2 mln zł oraz zobowiązanie utrzymania wartości polisy o wymaganej wysokości dla zadania na które składa ofertę w całym okresie trwania umowy, 11. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: 1. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie i przygotowanie fachowe - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska, 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska, 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.