eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa licencji na pakiet Maintenance dla programu antywirusowego wraz z instalacją i konfiguracją.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Wrocław: Dostawa licencji na pakiet Maintenance dla programu antywirusowego wraz z instalacją i konfiguracją.
Numer ogłoszenia: 207398 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.wroc.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na pakiet Maintenance dla programu antywirusowego wraz z instalacją i konfiguracją..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na pakiet Maintenance (uaktualnianie oprogramowania antywirusowego i baz definicji wirusów, wsparcie techniczne) dla produktu Symantec Endpoint Protection 11.0 wraz z instalacją i konfiguracją. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1. Dostawę 1750 sztuk licencji na pakiet Maintenance na okres 36 miesięcy, 2. Instalację i konfigurację oprogramowania na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie (migracja z zainstalowanej wersji oprogramowania - Symantec Antivirus i Symantec Client Security), 3. Autoryzowane przez producenta oprogramowania antywirusowego, szkolenie dla dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie administrowania i obsługi, 4. Świadczenie usługi serwisu i opieki powdrożeniowej z zapewnieniem: a) wsparcia technicznego i konsultacji merytorycznych w przypadku wystąpienia u Zamawiającego awarii wdrożonego oprogramowania, b) telefoniczny oraz elektroniczny serwis typu help-desk Usługi instalacyjne obejmą swym zakresem wszystkie lokalizacje Urzędu Miejskiego Wrocławia. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w trzech etapach: 1) dostawa licencji na pakiet Maintenace w terminie 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 2) instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz szkolenie w zakresie administrowania oprogramowaniem w terminie 70 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 3) świadczenia usług serwisowych i opieki powdrożeniowej Wykonawcy do 31.12.2009r. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania certyfikatu producenta oprogramowania antywirusowego upoważniającego Wykonawcę go obsługi dużych firm i korporacji. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące złotych i 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie lub wdrożeniu oprogramowania antywirusowego, na kwotę o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 2 zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia tj. polegających na dostawie lub wdrożeniu oprogramowania antywirusowego, na kwotę o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, 4. dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w powyższym Wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Dokument wymieniony w pkt. 2 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie wymienione w pkt 1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 3. Dokumenty wymienione w pkt. 3 i 4 mogą Wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument, ze wskazaniem w tzw. uwagach( w przypadku Wykazu wykonanych zamówień ..., ), którego Wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy. Warunek dotyczący wymaganego doświadczenia badany będzie łącznie. 4. W Formularzu oferty w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 5. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.