eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurawaBudowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 39C

1.5.2.) Miejscowość: Turawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774212012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@turawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/turawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e63bd95-f82a-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BU.271.2.2024.AKG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie.
2. Zamówienie obejmuje m.in.: Budowę budynku hali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Zawada przy ul. Kolanowskiej 4 (dz. nr 30, 29, 532/122, 459/122, 458/122, 535/28, 1079/26, 1080/26).
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowę budynku hali sportowej:
a) Roboty budowlane
b) Roboty sanitarne:
 Wewnętrzne
- Instalacja centralnego ogrzewania
- Źródło ciepła
- Instalacja wentylacyjna
- Instalacja wodociągowa
- Instalacja kanalizacji wewnętrznej
 Zewnętrzne
- Przyłącz wody
- Rozbudowa sieci wodociągowej
- Kanalizacja sanitarna zewnętrzna
- Kanalizacja deszczowa i zbiornik na wody opadowe
c) Roboty elektryczne:
- PZT
- Zasilanie, WLZ, Rozdzielnice
- Instalacje odbiorcze
- Instalacja IT
- Instalacja kamer CCTV
- Instalacja SSWiN
- Instalacja fotowoltaiczna
- Instalacja odgromowa

2) Infrastrukturę techniczną:
a) rozbudowę sieci wodociągowej w rurach osłonowych PEHD wraz z blokami oporowymi oraz zasuwami,
b) budowę hydrantów naziemnych,
c) budowę przyłącza wodociągowego w rurach osłonowych PEHD, studzienki wodomierzowej wraz z zewnętrznym odcinkiem wewnętrznej instalacji wodociągowej,
d) remont przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z budową zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej grawitacyjnej i urządzeniami towarzyszącymi tj. studzienkami kanalizacyjnymi,
e) budowę zbiornika na wody odpadowe wraz z zasuwą i zaworem czerpalnym, a także z zewnętrzną instalacją kanalizacji grawitacyjnej deszczowej oraz wpustami deszczowymi i studzienkami kanalizacji deszczowej,
f) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej w rurze ochronnej (wlz od złącza kablowego do budynku hali),
g) wykonanie w rurze ochronnej wewnętrznej linii kablowej dla zewnętrznego oświetlenia oraz zewnętrznych urządzeń sanitarnych,
h) wykonanie oświetlenia terenu (słupy oświetleniowe z oprawą LED),
i) przebudowę sieci telekomunikacyjnej kolidującej z projektowanym budynkiem.

3) Zagospodarowanie terenu:
a) budowę miejsc parkingowych,
b) wykonanie utwardzeń pełniących funkcję dojść i dojazdów do budynku,
c) budowę ogrodzenia,
d) przebudowę zjazdu publicznego
e) wycinkę kolidujących drzew.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja techniczna, STWiOR oraz istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7429703,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7932270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7429703,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniczno – Budowlany POLBAU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-00-25-059

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 25

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-054

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7429703,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.