Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 207338 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.21.31.00 - 32.21.31.00 Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w paragrafie 2 niniejszego artykułu.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami (np. opinie i referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4) sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia). 5) wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w paragrafie 2. 6) z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (opracowanym przez zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ. 1) formularz nr 1 (części I - XIV) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę. Do formularza nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych): pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, mieć postać aktu notarialnego lub notarialnie poświadczonej kopii (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie. 2) formularz nr 2 - oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego. 3) formularz nr 3 - oświadczenie w sprawie podatku VAT 4) formularz nr 4 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz z załączoną specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu. 5) formularz nr 5 - wypełniony formularz cenowy. 6) formularz nr 6 - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami (opinie lub referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzone w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski - Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa oficyna pod wizytkami II pięto pok. 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski - Dział Zamówień publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa oficyna pod wizytkami II piętro pokój 32..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jadwiga Szyszko-Pogrzebska tel. 0-22 55 22 532
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydział Nauk Ekonomicznych UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydział Nauk Ekonomicznych UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9, 30.12.00.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, Podyplomowe Studia dka Zawodowych Kuratorów, Sądowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków, projektora multimedialnego, dostawa instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych, drukarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 32.32.12.00-1, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków, dostawa ,instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego i drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Centrum Otwartej Multimedialnej Edukacji UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooka, dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Katedra Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IPSiR, Biblioteka IPSiR-u, Centrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków, stacji dokującej, ups, dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych oraz drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 30.21.71.31-0, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Instytut Archeologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wydawnictwa UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków oraz akcesoriów komputerowych: (nagrywarka DVD+/-RW zewnętrzna, mysz komputerowa, klawiatura, zasilacz, dysk twardy)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 30.21.71.31-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wydział Historyczny UW - Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa , instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych oraz projektora multimedialnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Katedra Hungarystyki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SOKRATES UW, Pełnomocnik Rektora ds Realizacji Procesu Bolońskiego, Dział Inwentaryzacji UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sekcja ds Technik Audiowizualnych UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków oraz projektorów multimedialnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6, 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Międzywydziałowe Studia Ochrony Środowiska UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





