Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Szczecin: Opracowanie Studium wykonalności dla zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie oraz opracowanie i przekazanie wniosku aplikacyjnego do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 20620 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4348102, 4348135, faks 091 4345557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium wykonalności dla zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie oraz opracowanie i przekazanie wniosku aplikacyjnego do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności dla zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie oraz opracowanie i przekazanie wniosku aplikacyjnego do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1200 zł zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 97105015591000002334324361.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 usługi w zakresie opracowania studiów wykonalności, dotyczące projektów, na które beneficjenci ubiegali się o dofinansowanie ze środków unijnych. Przez należyte wykonanie Zamawiający rozumie to studium wykonalności, które uzyskało pozytywną ocenę formalną wniosku Instytucji Zarządzającej i podlegało dalszej ocenie merytorycznej przez Instytucję Zarządzającą programem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, według wzoru stanowiącego formularz nr 2 do niniejszej specyfikacji: a) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - Ofertę cenową, sporządzoną według wzoru określonego w formularzu Nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument - Odpowiednie pełnomocnictwo Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej - Wykaz, sporządzony zgodnie z formularzem nr 3 należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 usług w zakresie opracowania studiów wykonalności, dotyczących projektów, na które beneficjenci ubiegali się o dofinansowanie ze środków unijnych. Przez należyte wykonanie Zamawiający rozumie to studium wykonalności, które uzyskało pozytywną ocenę formalną wniosku Instytucji Zarządzającej i podlegało dalszej ocenie merytorycznej przez Instytucję Zarządzającą programem wraz z dokumentami potwierdzającymi ten fakt..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 14:00, miejsce: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na stacjach paliw wykonawcy na lata 2026-2027
- Dostawa, instalacja i uruchomienie 3 sztuk defibrylatorów.
- Usługa ochrony w obiektach Archiwum Państwowego w Szczecinie 2026-2027
- "Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
- Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich (w podziale na części)
- Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: "W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji dla 3 wniosków o dofinansowanie ze środków UE
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Opracowanie studiów wykonalności i wniosków o dofinansowanie projektów: Nowoczesne szkoły zawodowe w BOF
- WYKONANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO DLA PLANOWANEJ INWESTYCJI PN. "WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA I POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKÓŁ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





