Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00493798/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00505344/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468310846
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/19501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b94254c-473e-4906-b91a-0ff64ea1a905
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055004/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki mobilnych agregatów prądotwórczych. Każdy z nich musi spełniać następujące wymogi:Mobilny agregat prądotwórczy 40-60kva wraz z przyczepą:
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO
AGREGAT:
Rodzaj: przenośny
Typ agregatu: trójfazowy
Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad
Emisja spalin – non – emission
Rodzaj paliwa: Diesel EN 590
Pojemność zbiornika paliwa: 120 – 200 l
Czas pracy bez tankowania: 16 – 18h przy pełnym obciążeniu
Moc znamionowa 40 – 60 kva
Napięcie 400V
Częstotliwość 50hz
Obudowa wykonana z blachy stalowej, powlekanej warstwą antykorozyjną
Skrzynka elektryczna z okienkiem podglądu parametrów, wyświetlanych na sterowniku, chroniona obudową agregatu
Podejście przyłącza kablowego zabezpieczone przepustem gumowym
Możliwość umieszczenia gniazd na zewnątrz obudowy
Łatwy dostęp serwisowy do głównych podzespołów
Wysokiej sprawności maty wygłuszające, wykonane z materiałów atestowanych
Rama spawana ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa, wraz ze strefami retencyjnymi, chroniącymi środowisko zewnętrzne przed wyciekiem płynów technicznych.
Chroniony kluczem wlew paliwa umieszczony na zewnątrz obudowy
Układy wydechowe wyposażone w tłumiki spalin
PRZYCZEPA:
przyczepa fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad
Osie: 2xHamowna 1350 kg
DMC: do 2700 kg
Ładowność: min. 2300 kg
Koła: 185R14C
Sprzęg: urządzenie najazdowe – 1600 – 2700 kg
koło podporowe
kliny pod koła
4 podpory korbowe
błotniki plastikowe z chlapaczami
instalacja elektryczna 13-PIN, 12V
rama stalowa, otworowana, wzmocniona, ocynkowana
koło zapasowe
kompletne oświetlenie diodowe LED
amortyzatory osi
adapter wtyczki 13-pin do 7-pin
montaż dostarczonego agregatu na przyczepie
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuję się także do:
• dostawy agregatów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie gminy Maków) - na koszt Wykonawcy,
• przeprowadzenia instruktażu z zakresu obsługi dla personelu Zamawiającego,
• dostarczenia kompletnej dokumentacji w języku polskim, w tym:
- Instrukcji obsługi,
- Dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),
- Karty gwarancyjnej,
- Deklaracji zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 50 sztuk łóżek polowych przeznaczonych do zabezpieczenia miejsc spania osób ewakuowanych i poszkodowanych wraz z wyposażeniem w postaci koców, zestawów pościeli i śpiworów oraz 50 sztuk szafek przyłóżkowych dla osób poszkodowanych.ŁÓŻKA
Stabilna i solidna konstrukcja wykonana ze stalowych rur odpowiedniej grubości, skręcanych na śruby samohamowne, gwarantująca wytrzymałość na obciążenie do 150 kg.
Materac wykonany z mocnej wodoodpornej tkaniny foliowanej PCV, która jest odporna na wilgoć i łatwa do utrzymania w czystości.
Wkład materaca wypełniony gęstą pianką poliuretanową o grubości minimum 20mm. Dolna część wkładu wykonana z tkaniny poliamidowej impregnowanej poliuretanem o właściwościach przeciwgnilnych.
Materac wymienny w kolorze zielonym mocowany do metalowej konstrukcji łóżka za pomocą elastycznych sznurów.
Możliwość regulacji zagłówka.
Wymiary po rozłożeniu (szerokość x długość x wysokość) minimum 70 x 200 x 30 cm (rama) oraz minimum 75 x 210 x 30 cm (z materacem).
Waga pojedynczego łóżka do 15 kg.
Wymiary po złożeniu umożliwiające łatwy transport i przechowywanie.
WYPOSAŻENIE ŁÓŻEK
Koce pościelowe w ilości 50 sztuk.
Minimalne wymiary po rozłożeniu: minimum 140 cm szerokości i 200 cm długości
Materiał wykonania : mieszanka włókien o składzie minimum 20% bawełny, w pozostałej części z włókien syntetycznych odpornych na rozdarcia (np. polietylen, poliester lub materiały podobne)
Gramatura 400 - 450 g/m2 .
Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd.
Możliwość prania w pralce, przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.
Każdy koc powinien być zapakowany indywidulanie w szczelne, łatwo otwieralne opakowanie, zabezpieczające produkt podczas transportu i magazynowania.
Zestawy pościelowe w ilości 50 sztuk.
W skład jednego zestawu wchodzi:
- 1 poduszka,
- 1 komplet pościeli (1 poszewka na koc + 1 poszewka na poduszkę),
- 1 prześcieradło,
- 1 śpiwór typu kołdra.
Poduszki
Rozmiar poduszki - 70 x 80 cm
Poszycie pikowane z mikrofibry lub innej podobnej tkaniny
Wypełnienie antyalergicznym włóknem poliestrowymi lub innym materiałem o podobnych właściwościach.
Możliwość prania przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.
Każda poduszka powinna być zapakowana w indywidulane opakowanie, zabezpieczające ją podczas transportu i magazynowania.
Komplety pościeli
Wymiary poszewek zbliżone do wymiarów poduszki i koca.
Rodzaj materiału – satyna (100% poliester np. mikrofibra)
Zapięcia poszewek – zamek błyskawiczny lub podobne umożliwiające szybkie zakładanie.
Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd. Dopuszcza się kolorystykę wielokolorową.
Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.
Każdy komplet pościeli powinien być zapakowany indywidulanie w szczelne, łatwo otwieralne opakowanie, zabezpieczające produkt podczas transportu i magazynowania.
Prześcieradła z gumką
Rozmiar umożliwiający zastosowanie do materaca łóżka polowego (szerokość 90-100 cm x długość ok. 200-210 cm)
Materiał – dżersej lub podobna tkanina o zawartości do 50% poliester, reszta bawełna)
Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd.
Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.
Każdy produkt powinien być zapakowany w opakowanie, zabezpieczające go podczas transportu i magazynowania.
Śpiwory typu kołdra:
Wykonanie - z odpornej na pleśń i nie absorbującej wilgoci oraz łatwej do prania tkaniny wyposażonej w dwusuwakowy zamek błyskawiczny umożliwiający rozpięcie śpiwora.
Zewnętrzna powłoka typu rip-stop, wnętrze-bawełna, wypełnienie-lekka, puszysta, nie absorbująca wilgoci włóknina lub tkanina o zbliżonych parametrach i właściwościach.
Wymiary 190-200 cm x 70-80 cm
Kolorystyka – granatowy i/lub czarny i/lub ciemnozielony, dopuszcza się wnętrze wielobarwne
Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.
Każdy produkt powinien być zapakowany w indywidulane opakowanie lub worek, zabezpieczające go podczas transportu i magazynowania.
Szafki przyłóżkowe medyczne:
Wymiary: szerokość 45-50 cm, głębokość 45-50 cm, wysokość 75-80cm.
Materiał wykonania – tworzywo ABS lub materiał podobny o nietoksycznych właściwościach, odporny na rdzę i korozję, łatwy do utrzymania w czystości oraz umożliwiający długotrwałe użytkowanie
Szafka wyposażona w wysuwany stolik na spożywanie pokarmów, 1 lub 2 wieszaki na ręczniki, 1 lub 2 szuflady, kółka transportowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143123-4 - Stoliki nocne
39522540-4 - Śpiwory
39511100-8 - Koce
39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 10 kompletów radiotelefonów przenośnych cyfrowo-analogowych z ładowarkami sieciowymi typu biurkowego (1 komplet: 1 radiotelefon + 1 ładowarka)Wymagania:
Radiotelefon z pełną klawiaturą i wyświetlaczem
Zakres VHF częstotliwość 136-174 MHz
Wi-Fi – 2,4/5,0 GHz
Zgodność z protokołem bezpieczeństwa Wi-Fi WPA3
Bluetooth 5,2
Protokół cyfrowy – DMR Tier II
Możliwość szyfrowania korespondencji w trybie cyfrowym algorytmem ARC4 – 40 bit
Sygnalizacja cyfrowa i analogowa
Moc wyjściowa: wysoka – 5 W, niska 1 W
Odstęp międzykanałowy - 12,5 kHz
Pojemność – 1000 kanałów
Wyświetlacz – 2,4 ‘’, 320x240 pikseli , QVGA
Możliwość obsługi głosu i danych w języku polskim
Przycisk alarmowy
6 programowalnych przycisków
Zasilanie - akumulator litowo-jonowy o pojemności nie mniejszej niż 2200 mAh
Stopień ochrony – minimum IP:68
4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta dla tej części postępowania podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c. Pzp. W związku z czym unieważniono postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128461,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128461,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128461,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLY ANNA BORAWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262363781
7.3.3) Ulica: Zagórzańska 28c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26863,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradczo-Handlowe „CON-SPARK” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860101358
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-345
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26863,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI MAKÓW
- Zakup i dostawa pulpitu sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Maków Podhalański w roku 2026
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa systemów zasilania oraz sprzętu do dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa agregatów dużej mocy
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





