Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Dąbrowa Tarnowska: KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY W BANKU KRAJOWYM W 2007 ROKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu, do kontaktów: Boryczko, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. (014) 6422431 w.232, e-mail: starosta.kda@powiatypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatdabrowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY W BANKU KRAJOWYM W 2007 ROKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Zarząd Powiatu w Dąbrowie Tarnowskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w banku krajowym na dofinansowanie zadania związanego z termomodernizacją Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej - kwota 212.757 zł oraz udzieleniem dotacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej na zadanie pn.\ rozbudowa bloku C i D pawilonu głównego Szpitala o pion rehabilitacyjny wraz z zewnętrznymi instalacjami\ w kwocie 1.026.000 zł. Łączna kwota kredytu wynosić będzie 1.238.757 (jeden milion dwieście trzydzieści osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt siedem złotych) na okres spłaty od listopada 2007r. do grudnia 2012r. 1. Kredyt uruchamiany będzie w trzech transzach: 1) kwota pierwszej transzy - 512.757 zł. a) przeznaczenie, terminy wypłaty i spłaty kredytu: I rata dotacji na zadanie pn.\ .\ rozbudowa bloku C i D pawilonu głównego Szpitala o pion rehabilitacyjny wraz z zewnętrznymi instalacjami\ - kwota 300.000 zł \termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej - kwota 212.757 zł. b) uruchomienie pierwszej transzy planuje się na dzień 30 kwietnia 2007 roku, c) okres karencji - 6 miesięcy d) raty kapitałowe spłacane będą od listopada 2007 roku do października 2012 roku w okresach miesięcznych, tj. do 25 dnia każdego miesiąca za dany okres, z czego : - kredyt w kwocie 300.000 zł spłacany będzie w 60 ratach od listopada 2007 do października 2012 w równych ratach miesięcznych po 5.000 zł każda, - kredyt w kwocie 212.757 zł spłacany będzie w 48 ratach od listopada 2007 do października 2011, w tym 47 rat będzie po 4.433 zł oraz ostatnia rata w kwocie 4.406 zł. Łączna spłata będzie wynosić : - 2007r. - kwota 18.866 zł, - 2008r. - kwota 113.196 zł, - 2009r. - kwota 113.196 zł, - 2010r. - kwota 113.196 zł, - 2011r. - kwota 104.303 zł, - 2012r. - kwota 50.000 zł. e) odsetki płacone będą od miesiąca maja 2007r. do miesiąca października 2012 roku w terminie do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 2) kwota drugiej transzy - 300.000 zł. a) przeznaczenie, terminy wypłaty i spłaty kredytu : II rata dotacji na zadanie pn.\ rozbudowa bloku C i D pawilonu głównego Szpitala o pion rehabilitacyjny wraz z zewnętrznymi instalacjami\ - kwota 300.000 zł b) uruchomienie drugiej transzy planuje się na dzień 31 maja 2007 roku. c) okres karencji - 6 miesięcy, d) raty kapitałowe spłacane będą od grudnia 2007 roku do listopada 2012 roku w okresach miesięcznych, tj. do 25 dnia każdego miesiąca za dany okres, Kredyt spłacany będzie w 60 równych ratach, po 5.000 zł każda, z czego: - 2007r. - kwota 5.000 zł, - 2008r. - kwota 60.000 zł, - 2009r. - kwota 60.000 zł, - 2010r. - kwota 60.000 zł, - 2011r. - kwota 60.000 zł, - 2012r. - kwota 55.000 zł. e) odsetki płacone będą od miesiąca czerwca 2007r. do miesiąca listopada 2012 roku w terminie do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 3) kwota trzeciej transzy - 426.000 zł. a) przeznaczenie, terminy wypłaty i spłaty kredytu : III rata dotacji na zadanie pn.\ .\ rozbudowa bloku C i D pawilonu głównego Szpitala o pion rehabilitacyjny wraz z zewnętrznymi instalacjami\ - kwota 300.000 zł b) uruchomienie trzeciej transzy planuje się na dzień 30 czerwca 2007 roku. c) okres karencji - 6 miesięcy, d) raty kapitałowe spłacane będą od stycznia 2008 roku do grudnia 2012 roku w okresach miesięcznych, tj. do 25 dnia każdego miesiąca za dany okres, Kredyt spłacany będzie w 60 równych ratach, po 7.100 zł każda, z czego: - 2008r. - kwota 85.200 zł, - 2009r. - kwota 85.200 zł, - 2010r. - kwota 85.200 zł, - 2011r. - kwota 85.200 zł, - 2012r. - kwota 85.200 zł. e) odsetki płacone będą od miesiąca lipca 2007r. do miesiąca grudnia 2012 roku w terminie do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164. poz. 1163). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Łączna kwota kredytu wynosić będzie 1.238.757 (jeden milion dwieście trzydzieści osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt siedem złotych) na okres spłaty od listopada 2007r. do grudnia 2012r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 68
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164. poz. 1163). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny ofert dokona się w oparciu o jedyne kryterium tj. w oparciu o łączną najniższą cenę za obsługę kredytu (razem koszt kredytu). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem do formularza ofertowego, 2) Oświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Harmonogram spłaty kredytu oraz odsetek wg zasad określonych w części III - symulacja winna być przeprowadzona z uwzględnieniem oprocentowania WIBOR 3M z dnia 28 lutego 2007r. 4) pełnomocnictwo dla osoby (osób) upoważnionej (upoważnionych) do reprezentowania banku (w przypadku, gdy oferta oraz oświadczenie złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisania nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty) lub statut banku (oryginał lub kopia statutu potwierdzona za zgodność), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dotyczy urzędujących członków zarządu), wystawioną nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ ubezpieczeniowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 9) zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl (lub w siedzibie zamawiającego pokój nr 29. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew bankowy lub w kasie Starostwa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2007, godzina 09:30, Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5 sala narad (parter).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU - W PAKIETACH
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku.
- Wyk. kompl. dok. proj. wraz z uzyskaniem decyzji adm. do przepr. robót instalacyjnych i budowlanych w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarn. w ramach projektu pn. "Efektywność energetyczna i OZE w PGL LP-II post
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2026 ROKU
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





