Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Kielce: Wylesienie pod obwodnicę
Numer ogłoszenia: 205996 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce , ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, fax. 0-41 345-24-08.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/kielce.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wylesienie pod obwodnicę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna: Część I - leśnictwo Niewachlów pozyskanie 982 m3; zrywka 982 m3; leśnictwo Dąbrowa pozyskanie 945.10 m3; zrywka 945.10 m3 Część II - leśnictwo Gruchawka pozyskanie 2336.50 m3; zrywka 2336.50 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 3000 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Regionalny w Kielcach Nr rachunku: 25 2030 0045 1110 0000 0027 6590 Z dopiskiem na blankiecie przelewu - Wadium na wylesienie Wadium w formie pieniężnej musi być na koncie Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 09 września 2008 r. do godz. 10:00 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w kasie w terminie do dnia 09 września 2008 r. do godziny 10:00. Z treści poręczenia (gwarancji) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta uznana za odrzuconą. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e) spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (podpisane przez Oferenta) : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) formularz ofertowy - zał. nr 1 wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym ( Zał. Nr I i II do formularza ofertowego) 4) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) Warunki udziału w postępowaniu muszą być niezależnie spełnione dla każdej części zamówienia o które ubiega się wykonawca tj. wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości min. 30 tys. zł netto każda z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5). 1. dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarką na każdą część zamówienia ( załącznik nr 2) 2. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (Zał. nr 4), w tym względzie wykażą dostęp do takiego sprzętu jak : min.: 2 pilarki spalinowe, 1 ciągnik rolniczy z osprzętem o mocy minimum 45KM ( lub 1 koniem), 1 ciągnikiem przystosowanym do zrywki drewna dla każdego zadania 6) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót -referencje. 7) Wykaz podwykonawców - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie prac podwykonawcom (zał. Nr 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 i 4 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2,3,5,6,7 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Wszystkie w/w dokumenty winny zostać w języku polskim i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnic przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : ceny, terminu wykonania zmówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kielce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kielce; ul. Hubalczyków 15; 25-668 Kielce; sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Śnieżka w roku 2026 postępowanie przetargowe nr II
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
- "Usługi związane z usunięciem drzewostanu z gruntów przekazanych innemu podmiotowi Skarbu Państwa"
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasu Miejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Prace wykonywane na terenie całego nadleśnictwa przy użyciu sprzętu mechanicznego w zakresie: melioracji agrotechnicznych (...), dyżurowanie na PAD (...), w Nadleśnictwie Kędzierzyn w roku 2026
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





