Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Pruszków: Wykonanie projektu przedszkola z oddziałami żłobkowymi
na osiedlu Bolesława Prusa
Numer ogłoszenia: 205804 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przedszkola z oddziałami żłobkowymi na osiedlu Bolesława Prusa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowy przedszkola z oddziałami żłobkowymi na osiedlu Bolesława Prusa. 2. Zakres opracowania obejmuje: a) wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych), dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, aranżacji i wyposażenia wnętrz, zagospodarowania i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy), wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań, c) pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej oraz zrzutu ścieków sanitarnych, d) pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD. Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego. Dla potrzeb oceny oferty Projektant zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo-przestrzennej przedszkola z oddziałami żłobkowymi, w oparciu o wytyczne. Na dokumentację składa się: a) projekt budowlany w 5 egzemplarzach, b) projekty wykonawcze w 3 egzemplarzach, c) komplet kosztorysów inwestorskich w 3 egzemplarzach, d) komplet przedmiarów robot w 3 egzemplarzach, e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych w 3 egzemplarzach, f) pozostałe opracowania w zakresie i ilościach jak w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym zał. nr B do SIWZ. Założenia do projektowania: Forma przekazania dokumentacji: Projektant obowiązany jest przekazać Zamawiającemu przedmiot Zamówienia zarówno w formie tradycyjnych opracowań jak również w formie elektronicznej, w postaci plików odczytywanych przez powszechne programy. Zakres dokumentacji w wersji elektronicznej określa pkt. 3.2 Programu funkcjonalno-użytkowego ... stanowiącego zał. nr A. UWAGA: Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133 ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( DZ.U. nr 202 poz. 207 z późn. zm. ), kosztorysy inwestorskie zaś zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. nr 130, poz.1389). Opracowanie projektu w pełnym zakresie powinno posiadać wymagane decyzje i uzgodnienia (w tym z użytkownikiem) niezbędne do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę. Wszystkie materiały do projektowania jednostka projektująca uzyska we własnym zakresie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum po 1 (jednym) Projektancie, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń(zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego), w następujących specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanym na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 20 000,00 zł, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/ 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/ 3. Wykaz wykonywanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /zał. nr 3/ 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /zał. Wykonawcy/ 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. /zał. nr 4/ 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i ektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /zał. Wykonawcy/ Pozostałe dokumenty wymagana wraz z ofertą: 1. Koncepcja /zał. Wykonawcy/ Na koncepcję winny składać się opracowania wg załącznika C do SIWZ. 2. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. /zał. Wykonawcy/ 3. Wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. koncepcja architektoniczna - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.12.2007.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





