eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie i wdrożenie aplikacji do tworzenia bazy danych o terenach zieleni m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Warszawa: Opracowanie i wdrożenie aplikacji do tworzenia bazy danych o terenach zieleni m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 205044 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax. 022 5953368.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.warszawa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wdrożenie aplikacji do tworzenia bazy danych o terenach zieleni m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie aplikacji do utrzymywania bazy danych o terenach zieleni na obszarze m. st. Warszawy. 2. Celem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie aplikacji umożliwiającej gromadzenie i przetwarzanie informacji o terenach zieleni m. st. Warszawy, tworzenie map tematycznych, zestawień tabelarycznych i opisowych. Opracowana przez Wykonawcę struktura bazy danych o terenach zieleni oraz stworzona aplikacja ma być narzędziem umożliwiającym prawidłowe zarządzanie zasobami zieleni, diagnozę stanu zieleni miejskiej i monitorowania. Ma umożliwić racjonalne działania planistyczne, projektowe, związane z utrzymaniem i bieżącą pielęgnacją w odniesieniu do zieleni miejskiej. 3. Aplikacja ma umożliwić wprowadzanie obiektów zieleni miejskiej typu: drzewa, krzewy, kwietniki, trawniki do bazy wraz z niezbędnymi o nich informacjami takimi jak wymiary, stan zdrowotny, warunki wegetacji, wartość przyrodnicza itp. Dodatkowo aplikacja ma umożliwić wprowadzanie obiektów infrastruktury miejskiej typu budynki, drogi, mała architektura, zbiorniki i urządzenia wodne, oświetlenie i inne obiekty zlokalizowane w terenach zieleni. Ponadto w bazie będzie również możliwość przechowywania informacji dotyczących obiektów terenów zieleni tj.: powierzchnia, granice, stan prawny, charakterystyka szaty roślinnej oraz danych dotyczących oceny obiektu ze względu na stan zachowania, wyposażenia, wartości historyczne, kompozycyjne i dendrologiczne, znaczenie w ogólnym systemie przyrodniczym miasta. Dane zawarte w bazie mają być prezentowane za pomocą map tematycznych oraz zestawień tabelarycznych. 4. Baza danych wraz z aplikacją ma pozwolić na niezależne opracowywanie i gromadzenie danych inwentaryzacyjnych dla poszczególnych dzielnic Warszawy w jednej ogólnodostępnej i systematycznie aktualizowanej bazie danych zarządzanej przez Biuro Ochrony Środowiska. Baza danych musi umożliwiać przechowywanie danych przestrzennych. Obowiązującym układem odwzorowania jest Państwowy Układ Współrzędnych Geodezyjnych 2000. 5. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie opracowali i wdrożyli co najmniej 2 aplikacje do inwentaryzacji, szacowania i obrazowania środowiska przyrodniczego; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonym przez Wykonawcę wniosku, na potwierdzenie ich spełnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie opracowanych i wdrożonych co najmniej 2 aplikacji do inwentaryzacji, szacowania i obrazowania środowiska przyrodniczego, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 3. lit. c), zostały wykonane należycie 4. Wykonawca zagraniczny 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 4.1. oraz w pkt. 3. lit b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 5. Wniosek składany wspólnie 5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 5.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5.1.2. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 5.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 5.1.4. Stosowne odpisy z rejestru bądź ewidencji (pkt 3. lit b) muszą zostać dołączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 3. lit. c) i d). 5.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 5.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 5.1.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 6. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów a) wniosek, wykaz oraz oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, c) pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - czas trwania serwisu aplikacji - 20
  • 3 - zakres nadzoru autorskiego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy (ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa), pok. nr 13, IV p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Ochrony Środowiska (BOŚ) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy 2. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Corazziego 7, II p., pok. 13, 00-087 Warszawa Numer Sprawy: ZP/LB/341/II-80/08, fax: (0-22) 595-33-68 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji z ogłoszeniem, z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) zwaną w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 4. 11. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wstępnej Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 5 z nich, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów, wg zasady : a) za każdą wykazaną usługę opracowania i wdrożenia aplikacji, o której mowa w pkt III.2) ppkt 3. lit. c) Zamawiający będzie przyznawał Wykonawcy 1 pkt b) w przypadku jednakowej ilości punktów za opracowane i wdrożone aplikacje o zakwalifikowaniu do dalszego etapu Wykonawcy decydować będzie łączna wartość wykazanych usług. 5. Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pani Iwona Jędrychowska-Klimczak (BOŚ) tel.: 0-22 25-79-265, Pan Piotr Kaczmarczyk (BOŚ) tel.: 022 25-79-264 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Laura Lesińska (BZP), tel.: (0-22) 595-31-94..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.