eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań1. Opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną na remont- elewacji, wieży, balkonów budynku Collegium Minus przy ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, - elewacji Collegium Iuridicum przy ul. Św. Marcin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Poznań: 1. Opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną na remont: - elewacji, wieży, balkonów budynku Collegium Minus przy ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, - elewacji Collegium Iuridicum przy ul. Św. Marcin 90 w Poznaniu. 2. Opracowanie projektu nawierzchni podwórza wraz z ogrodzeniem i małą architekturą wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną.
Numer ogłoszenia: 204678 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną na remont: - elewacji, wieży, balkonów budynku Collegium Minus przy ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, - elewacji Collegium Iuridicum przy ul. Św. Marcin 90 w Poznaniu. 2. Opracowanie projektu nawierzchni podwórza wraz z ogrodzeniem i małą architekturą wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 2) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, 3.Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej : dla zadania 2 - jedną usługą opracowania projektu infrastruktury przy budynku zabytkowym z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj. uzyskały pozytywną opinię konserwatora zabytków, 4.Złożą ofertę cenową, 5.Wycenią przedmiotowe zamówienie, 6.Zaakceptują termin związania ofertą, 7.Zaakceptują termin wykonania zamówienia, 8.Zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy, 9.Dokonają wizji lokalnej, 10.Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających: dla zadania 1: - kwalifikacje opisane w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. dla zadania 2:- uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających n/w uprawnienia wraz z załączonymi ich kopiami: Dla zadania 1 - dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji opisanych w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U.04.150.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Dla zadania 2 - uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej oraz kopią wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający: dla zadania 2 - przynajmniej jedną usługę opracowania projektu infrastruktury przy budynku zabytkowym z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj. uzyskały pozytywną opinię konserwatora zabytków, 4.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Specyfikacji), w którym wykonawca: - podaje cenę za wykonanie zadania nr 1 i 2, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (sam czy z podwykonawcą) oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki umowy, - akceptuje termin związania ofertą, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej - akceptuje treść i warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.Wypełniona tabela elementów scalonych, 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 12:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną na remont: - elewacji, wieży, balkonów budynku Collegium Minus przy ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, - elewacji Collegium Iuridicum przy ul. Św. Marcin 90 w Poznaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 2) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu nawierzchni podwórza wraz z ogrodzeniem i małą architekturą wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 2) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.