Og³oszenie z dnia 2025-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¯UROMIÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377758
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zuromin-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zuromin-powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w ¯urominie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110088286
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Szpitalna 56
1.11.4.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.11.5.) Kod pocztowy: 09-300
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.szpital-zuromin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie (2)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-947dc3a4-c072-4199-9c91-e336d1234745
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00470695
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00022042/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Modernizacja SPZZOZ w ¯urominie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947dc3a4-c072-4199-9c91-e336d12347453.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia, aby mieæ dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów udostêpniaj±cych us³ugê kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostêpna jest na stronie www.nccert.pl, lub
- podpisem zaufanym: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER, lub
- podpisem osobistym: https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania
z³o¿onym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy.
Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie pliku ró¿nymi rodzajami podpisów np. zaufanym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji pliku.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼ñ.zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Powiat ¯uromiñski, 09-300 ¯uromin, ul. Plac Józefa Pi³sudskiego 4, tel. 23 6574 700, poczta@zuromin-powiat.pl
z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ poprzez adres e-mail: dpo@zuromin-powiat.pl lub pisemnie na
adres: Starostwo Powiatowe w ¯urominie ul. Plac Józefa Pi³sudskiego 4, 09-300 ¯uromin.*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie objête
dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja 8/2023/5923/PolskiLad.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s± lub mog± zostaæ: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie
danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki, organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorz±du
terytorialnego lub urzêdy pañstwowe w zakresie, w jakim bêdzie to wynikaæ z przepisów prawa zobowi±zuj±cych do udostêpnienia
tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowi±zek przekazaæ dane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa m.in. w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320) dalej
„ustawa Pzp”; Ponadto dane mog± byæ przetwarzane przez podmiot dzia³aj±cy na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa (SPZZOZ
w ¯urominie), który wykonuje czynno¶ci organizacyjne zwi±zane
z przeprowadzeniem postêpowania przetargowego. Szpital dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa udzielonego przez Powiat i
przetwarza dane w jego imieniu.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych teczki aktowe
bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w
przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp** oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/23/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie objête dofinansowaniem z Rz±dowego
Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja 8/2023/5923/PolskiLad w nastêpuj±cym zakresie:
1) Dzia³anie 1 - Zakup sprzêtu medycznego do Pracowni Endoskopowej – videogastroskopy i videokolonoskop celem zapewnienia, jak najwiêkszej ilo¶ci profesjonalnych us³ug medycznych w czasie pracy Pracowni. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) zakup wyposa¿enia/sprzêtu do Pracowni Endoskopowej w SPZZOZ w ¯urominie w asortymencie, ilo¶ciach i zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego wyszczególnionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 12.1
b) oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadaæ certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania na terenie RP i stosowania w placówkach ochrony zdrowia zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r., poz.1620) - Deklaracja zgodno¶ci oznaczona znakiem CE dla urz±dzeñ
medycznych oraz byæ zgodny z normami obowi±zuj±cymi na terenie Unii Europejskiej
c) Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ wyposa¿enie do SPZZOZ w ¯urominie, zamontowaæ sprzêt oraz przeszkoliæ personel w zakresie jego u¿ytkowania – w przypadku gdy dotyczy, przy czym zarówno przeszkolenie jak i dostawa s± kosztem w³asnym Wykonawcy, transport organizowany jest przez Wykonawcê. Ryzyko przypadkowej utraty lub
uszkodzenia wyposa¿enia/sprzêtu przechodzi na Zamawiaj±cego z chwil± dostarczenia go do miejsca odbioru i przejêcia przez Zamawiaj±cego.
2) Dzia³anie 2 - Remont i doposa¿enie w systemie zaprojektuj, wybuduj i doposa¿ Oddzia³ów: Ginekologiczno-Po³o¿niczego
wraz z Traktem Porodowym, Noworodkowego, Dzieciêcego. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) opracowanie projektu koncepcji oraz dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego wraz
ze zg³oszeniem robót/uzyskaniem pozwolenia na budowê w przypadku gdy dotyczy oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zgód
i opinii niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy oraz za³±cznikiem nr 12 do SWZ – w czê¶ci dotycz±cej Dzia³ania 2,
b) wykonanie na jej podstawie modernizacji i doposa¿enia szpitalnych oddzia³ów w formule „zaprojektuj – wybuduj - wyposa¿”, a tak¿e zapewnienia nadzoru autorskiego nad wykonan± dokumentacj±,
c) dostawy wyposa¿enia w ilo¶ciach i przypisaniem do oddzia³u zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym, spe³niaj±cego wymogi okre¶lone zgodnie z za³. nr 12.2 do swz,
a) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
b) wykonanie na koszt Wykonawcy wszystkich niezbêdnych czynno¶ci oraz uzyskanie wszelkich niezbêdnych dokumentów koniecznych do rozpoczêcia u¿ytkowania obiektu (w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie – w przypadku gdy dotyczy).
3) Dzia³anie 3 - Wymiana windy wewnêtrznej na windê przystosowan± do potrzeb szpitala zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) demonta¿ elementów istniej±cej windy (w tym urz±dzeñ maszynowni),
b) wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniej±cego szybu windowego i maszynowni do zabudowy nowego d¼wigu
c) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania windy w zakresie niezbêdnym dla montowanego nowego d¼wigu wraz z pod³±czeniem do istniej±cej rozdzielni (tablicy) elektrycznej oraz centrali ppo¿
d) dostawy i zabudowy kompletnego d¼wigu o parametrach oraz wyposa¿eniu spe³niaj±cym wymogi okre¶lone zgodnie z za³. nr 13
e) skoordynowania stosownych procedur odbiorowych Urzêdu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiaj±cemu:
• dokumentacj± powykonawcz± rejestracyjn±,
• protoko³em dopuszczenia urz±dzenia do u¿ytkowania,
• specyfikacj± elementów d¼wigu i czynno¶ci technologicznych, wraz z okre¶leniem cykli czasowych, wg których wystêpuje
konieczno¶æ prowadzenia ich bie¿±cej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
• uzyskanie niezbêdnych zezwoleñ na u¿ytkowanie, udzia³ w odbiorach,
• uruchomienia, testowania i zaprogramowania d¼wigu wg dyspozycji Zamawiaj±cego,
• bezp³atnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynno¶ci konserwacyjnych d¼wigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta.
• Pokrycia kosztów odbioru UDT oraz certyfikacji i rejestracji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42414100-2 - D¼wigi
43322000-6 - Urz±dzenia do demonta¿u
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia na roboty budowlane oraz windê wewnêtrzn±
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, w okresie ostatnich o¶miu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczy³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu remontu, przebudowy lub wybudowania obiektu
prowadzonego w obiektach Kategorii XI wed³ug ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418) na kwotê brutto 4 000
000,00 z³.
w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia (zdolno¶ci technicznej lub zawodowej) – wykonawca wyka¿e, ¿e
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
posiadaj±cymi kwalifikacje niezbêdne do wykonania zamówienia, wskazane poni¿ej, w tym:
b)minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej
na kierowaniu budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ,
wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych
przepisów, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej.
Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
c)minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej
na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeñ wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na
mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w
zakresie wskazanym powy¿ej. Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
d)minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej
na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych bez
ograniczeñ na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych
przepisów, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej.
Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt. I. 4)a spe³nia co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie.
b) warunek okre¶lony w pkt. 4.b,c,d) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –
Za³±cznik nr 1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty,
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wraz za³±cznikami nr 12.1 i 12.22) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli
dotyczy/
5) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4./je¿eli dotyczy/
6) O¶wiadczenie o informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa – za³±cznik nr 5 – je¿eli dotyczy
7) Klauzura informacyjna dotycz±ca danych osobowych – za³±cznik nr 11
8) Informacja o podwykonawstwie – za³±cznik nr 9 – je¿eli dotyczy
9) Wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium wkwocie: 80.000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a)pieni±dzu – wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO BP w ¯urominie,
numer rachunku 10 1020 1592 0000 2302 0253 5425 z dopiskiem „Wadium – modernizacja infrastruktury SPZZOZ w
¯urominie SPZZOZ-ZP/23/2025”.
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert
(decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego);
b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ
nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie
ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie
zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5.W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium
nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
3) Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców
4) Przepisy dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia.
5) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w
postepowaniu lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców odrêbnie.
6) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców odrêbnie.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy
wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
Wymagana forma: Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawców
zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym
dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik nr 10 do swz7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e oby oferta uznana zosta³a za wa¿n± nale¿y zgodnie z zapisami SWZ rozdzia³ III pkt 15 odbyæwizjê lokaln±.
Zapisy SWZ stanowi±:
„Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Zamawiaj±cy wymaga dokonania wcze¶niejszej wizji lokalnej obiektu celem samodzielnej weryfikacji prac koniecznych do
wykonania oraz w celu prawid³owego oszacowania czasu realizacji wykonania przedmiotu zamówienia. Brak udzia³u w wizji
lokalnej skutkowa³ bêdzie odrzuceniem oferty. Zaleca siê tak¿e dokonania subiektywnego okre¶lenia na potrzeby wykonania
wyceny i projektu oszacowania poziomu trudno¶ci prac i ilo¶ci koniecznych do zastosowania materia³ów.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez strony, który bêdzie stanowi³ potwierdzenie odbycia
wizji lokalnej.
Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje
odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP .
4) W celu umówienia siê na wizjê lokaln± nale¿y skontaktowaæ siê z Panem Krzysztofem Pydyn tel.: 23 657 22 01 wew. 365
email: techniczny@szpital-zuromin.pl”
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie (2)
- Zakup i dostawa ³adowarki teleskopowej wraz z osprzêtem
- Dostawa oleju napêdowego i benzyny dla SPZZOZ w ¯urominie
- Modernizacja dróg powiatowych
- Modernizacja (przebudowa) infrastruktury sportowo - rekreacyjnej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w ¯urominie"
- Budowa bezobs³ugowego parku linowego w ¯urominie
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodê w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciep³a, monta¿em paneli hybrydowych PVT oraz uk³adem sterowania"
- Monta¿ magazynu energii dla istniej±cej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Ma³ych w ramach programu "Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEÑ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.