eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa systemu informatycznego do ewidencji i rozliczania mandatów karnych, wdrożenie systemu oraz usługi serwisowania i bieżącej konserwacji dostarczonego systemu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Gorzów Wielkopolski: Dostawa systemu informatycznego do ewidencji i rozliczania mandatów karnych, wdrożenie systemu oraz usługi serwisowania i bieżącej konserwacji dostarczonego systemu.
Numer ogłoszenia: 204366 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax 095 7224188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informatycznego do ewidencji i rozliczania mandatów karnych, wdrożenie systemu oraz usługi serwisowania i bieżącej konserwacji dostarczonego systemu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę systemu informatycznego zapewniającego ewidencję i rozliczanie mandatów karnych, wdrożenie systemu oraz usługi serwisu i bieżącej konserwacji dostarczonego systemu. 1.System musi być opracowany w technologii umożliwiającej pracę w sieci z wykorzystaniem serwera transakcyjnej, relacyjnej bazy danych. 2.Licencje dostarczone w ramach zamówienia a dotyczące oprogramowania aplikacyjnego muszą być bezterminowe. 3.Licencje dostarczone w ramach zamówienia dotyczące wykorzystywanej bazy danych, jeśli taka baza jest chroniona licencją, nie mogą być na okres krótszy niż 3 lata licząc od daty podpisania umowy. 4.Zgromadzone dane poprzez eksploatację dotychczasowego systemu (oprogramowanie autorskie firmy Atmoterm S.A. ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole na bazie systemu operacyjnego DOS i plików DBF. Baza danych zawiera informacje o ok. 300.000 płatnikach, ok. 370.000 mandatach, ok. 300.000 mandatach, ok. 240.000 wpłatach) muszą zostać zachowane. Wykonawca musi dokonać migracji tych danych z zachowaniem ich pełnej ilości, łącznie z danymi historycznymi. 5.System musi zapewnić wszystkie z niżej wymienionych obowiązkowych wymagań funkcjonalnych, przy czym Zamawiający będzie korzystał z systemu na 14 stanowiskach roboczych w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim, a w części opisanej w pkt 11.14 Obowiązkowych wymagań funkcjonalnych na min. 20 stanowiskach zlokalizowanych w jednostkach nakładających mandaty (po 1 stanowisku w danej lokalizacji). Liczba lokalizacji jednostek jest następująca: Gorzów Wlkp.-3, Zielona Góra - 6, Krosno Odrzańskie - 2, Międzyrzecz - 1, Nowa Sól -1, Słubice -1, Strzelce Krajeńskie - 1, Sulęcin - 1, Świebodzin - 1, Wschowa - 1, Żagań - 1, Żary -1. 6.Relacyjna baza danych powinna poprawnie pracować na serwerze o następujących parametrach: CPU: 2 procesory XEON 2,4 GHz HDD: 3 dyski o pojemności 34,1 GB każdy RAM: 2 GB 3 karty sieciowe 7. Oprogramowanie aplikacyjne na stanowiskach pracy w Oddziale Mandaty w Wydziale Finansów i Budżetu w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim musi być zgodne z systemem Windows XP. 8.Oprogramowanie aplikacyjne instalowane w jednostkach nakładających mandaty musi być zgodne co najmniej z systemem Windows 98. 9.W czasie wdrożenia Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi oprogramowania w wymiarze min. 3 x 5 godzin oraz szkolenie dla administratorów systemu. Szkolenia kończą się wystawieniem przez Wykonawcę stosownego zaświadczenia dla każdego przeszkolonego użytkownika systemu. 10.Zasady , definicje, terminy, płatności za dostawę, wdrożenie oraz usługi serwisu i bieżącej konserwacji opisane zostały przez Zamawiającego w pkt XV SIWZ - Istotne warunki umowy. 11.Obowiązkowe wymagania funkcjonalne Program musi spełniać podane w niniejszej sekcji wymagania funkcjonalne. 11.1. Ewidencja mandatów karnych kredytowanych, gotówkowych i zaocznych - możliwość wprowadzenia wszystkich danych widniejących na odcinkach mandatowych oraz możliwość dokonywania korekty oraz uzupełnienia wprowadzonych danych w każdym momencie. 11.2. Możliwość korekty błędnie wprowadzanych danych (miejscowość, ulica, seria i numer bloczka, jednostka nakładająca, data nałożenia, nr PESEL), oraz automatyczne sprawdzenie czy dany mandat nie został już rozliczony, 11.3. Możliwość zapisania automatycznie z programu daty wprowadzania danego mandatu do bazy oraz wprowadzenia daty nałożenia oraz rozliczenia przez jednostkę danego mandatu 11.4. Dopisywanie kolejnych mandatów dla istniejącego w bazie płatnika, automatyczna informacja o istniejącym w bazie płatniku. 11.5. Automatyczna informacja i możliwość przypisania wpłaty zaksięgowanej wcześniej danemu płatnikowi, któremu w danej chwili dopisywany jest mandat karny. 11.6. Ewidencja mandatów gotówkowych, kredytowanych i zaocznych z odpowiednim oznaczeniem umożliwiającym rozróżnienie ww. mandatów. 11.7. Wyszukiwanie mandatów wg nr mandatu, nr płatnika, nr tytułu wykonawczego oraz danych osobowo-adresowych osoby ukaranej mandatem. 11.8. Informacja o wprowadzaniu mandatów po ustalonym upływie czasu do bazy co pozwala na pełniejszą kontrolę terminowości rozliczania się jednostek z mandatów. 11.9. Możliwość automatycznego podsumowania ilości i kwoty wprowadzonych mandatów w danej partii. 11.10. Możliwość wprowadzania mandatów uszkodzonych bądź anulowanych z odpowiednimi adnotacjami. 11.11. Możliwość dopisania dowolnej informacji do wprowadzonego mandatu karnego. 11.12. Możliwość dokonania zmiany wymiaru mandatu. 11.13. Automatyczna kontrola, czy wprowadzany mandat został wydany wcześniej upoważnionemu organowi. 11.14. Program powinien posiadać wersję dla jednostek nakładających, która po zainstalowaniu w takiej jednostce umożliwi wprowadzanie danych w tej jednostce i zapewni: możliwość stworzenia bazy osób upoważnionych do nakładania mandatów w danej jednostce, możliwość prowadzenia gospodarki bloczkami w jednostce (przyjęcie mandatów na stan, wydania poszczególnym osobom uprawnionym do nakładania jak również automatycznie zdejmowanie ze stanu mandatów przekazanych do rozliczenia), możliwość wpisywania rodzaju wykroczenia oraz tworzenia raportów dla celów statystycznych z tym kryterium, wygenerowanie zbioru danych o mandatach z obecnie eksploatowanego przez LUW programu, który przekazany do LUW zapewni import tych danych do programu zasilając bazę danych (z możliwościami takimi jak przy wprowadzaniu mandatu do programu), wygenerowanie zbioru danych o zwrotach grzbietów z obecnie eksploatowanego przez LUW programu, który przekazany do LUW zapewni import tych danych do programu zasilając bazę danych. 11.15. Możliwość wprowadzania wpłat i automatycznego przypisywania ich do mandatów bądź płatników. 11.16. Możliwość zapisania automatycznie z programu daty wprowadzania danej wpłaty do bazy; wprowadzenia daty wpłaty oraz wyciągu bankowego. 11.17. Możliwość generowania raportu wpłat nie przypisanych do mandatu i ich parowanie z mandatami. 11.18. Możliwość automatycznego podsumowania ilości i kwoty wprowadzonych wpłat w danej partii mandatów. 11.19. Możliwość wprowadzenia częściowej wpłaty oraz poprawienia błędnie zaksięgowanej. 11.20. Automatyczne tworzenie ewidencji wycofań tytułów wykonawczych z możliwością drukowania. 11.21. Automatyczne tworzenie ewidencji zmniejszeń kwot tytułów wykonawczych z możliwością drukowania. 11.22. Możliwość wprowadzania wpłat dla mandatów gotówkowych. 11.23. Automatyczny monitoring wprowadzonych wpłat dla mandatów karnych kredytowanych i tworzenie zestawień mandatów dla których należy wystawić tytuł wykonawczy, gdyż upłynął termin zapłaty. 11.24. Automatyczne przypisanie poszczególnych tytułów wykonawczych do właściwych urzędów skarbowych ze względu na adres osoby ukaranej (możliwość zmiany urzędu skarbowego po zmianie adresu przez osobę ukaraną). 11.25. Możliwość automatycznego wydruku na formularzu TYT-1, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. Nr 137, poz.1541 z późn.zmianami) - nadrukowanie wszystkich wymaganych informacji - z prędkością umożliwiającą pełne wykorzystanie parametrów zainstalowanej drukarki. Drukowanie ciągłe wszystkich tytułów jak również podział takiego wydruku ze względu na datę wystawienia, urząd skarbowy itp. 11.26. Możliwość naniesienia poprawek i ponownego wydrukowania tytułu wykonawczego (wznowienie). 11.27. Automatyczne tworzenie ewidencji tytułów wykonawczych i ich wydruk z podziałem na właściwe urzędy skarbowe w formie określonej przez Ministra Finansów. 11.28. Możliwość stworzenia raportu o ilości i kwocie wystawionych i wydrukowanych tytułów wykonawczych w danym okresie. 11.29. Automatyczna ciągła numeracja tytułów wykonawczych w trakcie roku dla poszczególnych urzędów skarbowych. 11.30. Możliwość wprowadzania wpłat w trakcie drukowania tytułów i ewentualne zestawienie tytułów, które nie powinny być wysłane ze względu na zaksięgowanie wpłaty w trakcie drukowania. 11.31. Możliwość nanoszenia informacji przy danym mandacie o zwrocie tytułu wykonawczego ze względu na zgon osoby ukaranej, protokół o stanie majątkowym, areszt, wojsko, pobyt za granicą, przekazanie do innego urzędu skarbowego. 11.32. Prowadzenie gospodarki bloczkami, w szczególności: możliwość przyjęcia na stan wszystkich bloczków, baza jednostek uprawnionych do pobierania bloczków mandatowych, możliwość wprowadzenia wydanej liczby bloczków dla poszczególnych jednostek, automatyczne ściąganie ze stanu bloczków wprowadzonych do bazy mandatów karnych, możliwość pełnej kontroli ilości posiadanych bloczków przez jednostki, możliwość adnotacji w programie o bloczkach uszkodzonych i zwróconych przez jednostki nakładające, możliwość sporządzenia raportu o rozliczonych bloczkach jak również możliwość sprawdzenia i tworzenie raportu o ilości wprowadzonych do bazy mandatów dla poszczególnych pojedynczych bloczków, możliwość tworzenia raportu wydanej liczby bloczków dla wszystkich jednostek oraz dla pojedynczej jednostki, możliwość tworzenia raportu o ilości bloczków uszkodzonych, 11.33. Automatyczny wybór po wskazaniu zakresu dat mandatów które uległy przedawnieniu i wydruk takiego zestawienia z wyszczególnieniem wszystkich mandatów i kwot. 11.34. Możliwość tworzenia i drukowania ewidencji wycofań przedawnionych mandatów z podziałem na właściwe urzędy skarbowe. 11.35. Możliwość generowania raportów i zestawień bez spowolnienia pracy pozostałych komputerów pracujących w sieci, w szczególności: mandatów (z podziałem na daty nałożenia, wprowadzenia, rodzaje mandatów, status mandatu: zapłacony, zadłużony, z tyt. wyk., umorzony, przedawniony; wg jednostki nakładającej, wg rodzaju wykroczeń, z tytułami wykonawczymi wg urzędów skarbowych), wpłat (z podziałem na daty nałożenia, wprowadzenia: dla poszczególnych mandatów wg dat nałożenia bądź wprowadzenia mandatów; nie przypisane do mandatów), płatników (zadłużonych, wielokrotnie karanych, rozliczonych, z nadpłatą, obcokrajowców, bez mandatów i wpłat, dane osobowe dla poszczególnych płatników). mandatów zaewidencjonowanych wg nadanych numerów księgowych. 11.36. Automatyczne zapisywanie informacji o użytkowniku programu, który dokonał księgowania wpłat, wprowadzał mandat, wydał bloczki itp. 11.37. System powinien zawierać katalog adresowy dla poszczególnych urzędów skarbowych i automatycznie dokonywać przyporządkowania poszczególnych tytułów wykonawczych do poszczególnych urzędów skarbowych oraz na etapie wprowadzenia mandatu karnego sygnalizowanie braku możliwości takiego przyporządkowania. 11.38. Możliwość importowania wyciągów bankowych (bez ich wpisywania) i zapewnić wyszukanie w treści operacji wpisanego numeru mandatu. 11.39. Możliwość eksportu dowolnych danych z bazy do plików w formacie MS Excel, według zdefiniowanych wcześniej kryteriów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 5) Wykonały co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia 2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca ma dostarczyć wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 ) 2.Dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ) w § 1 ust.1 pkt 2,3,4,5 3.Dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 ) w § 1 ust.2 pkt 2,5 ( załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4 ) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składane jest w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i pkt 3 składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2 składa każdy Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Organizacyjno-Administracyjny ul. Jagiellończyka 8 , 66-400 Gorzów Wlkp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Organizacyjno-Administracyjny ul. Jagiellończyka 8 , 66-400 Gorzów Wlkp sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok.712 (VII piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.