eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa sondy radialnej do zestawu ultrasonograficznego wraz z procesorem USG oraz systemu komputerowego do archiwizacji badań i obrazów endoskopowych do Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej ZOZ MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Szczecin: Dostawa sondy radialnej do zestawu ultrasonograficznego wraz z procesorem USG oraz systemu komputerowego do archiwizacji badań i obrazów endoskopowych do Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 204082 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sondy radialnej do zestawu ultrasonograficznego wraz z procesorem USG oraz systemu komputerowego do archiwizacji badań i obrazów endoskopowych do Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sondy radialnej do zestawu ultrasonograficznego wraz z procesorem USG oraz systemu komputerowego do archiwizacji badań i obrazów endoskopowych do Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej ZOZ MSWiA w Szczecinie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 18000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. sprzętu służącego do diagnostyki endoskopowej lub umożliwiających wykonywanie zabiegów endoskopowych ,wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Wypełniony druk oferty wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie oferenta, wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu (np. umowa ubezpieczeniowa) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. sprzętu służącego do diagnostyki endoskopowej lub umożliwiających wykonywanie zabiegów endoskopowych -wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ, Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie.Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia - wypełniony Załącznik nr 6. Szczegółowa charakterystyka oferowanych urządzeń zawierająca nazwę urządzenia, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego urządzenia. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego folderu oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 6 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ. Świadectwa i Certyfikaty:Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE,Deklaracja zgodności, CE, Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej - 25
  • 3. termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44. Cena SIWZ wynosi 30.00 zł. brutto...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.