Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Siedlce: Aktualizacja bieżąca mapy numerycznej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu m. Siedlce
Numer ogłoszenia: 203777 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja bieżąca mapy numerycznej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu m. Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań wykonawcy będzie należało: 1.1. Prowadzić bieżącą aktualizację mapy numerycznej wynikowymi opracowaniami pomiaru uzupełniającego i inwentaryzacji urządzeń podziemnych i nadziemnych. Treść operatów i innych materiałów udostępnionych przez Zamawiającego należy wnieść na odpowiednie warstwy i podwarstwy w systemie EWMAPA. Aktualizacja następuje po pozytywnym skontrolowaniu prawidłowości struktury dostarczonych danych. 1.2. W przypadku stwierdzenia błędów (niezgodności) należy zwrócić materiały z niezbędnym opisem umożliwiającym ustosunkowanie się MODGiK w Siedlcach i wykonawcy geodezyjnego lub jednostki branżowej. 1.3. Sporządzenie wydruków z Ewmapy dla branż z nowo zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych i nadziemnych w celu uzgodnień branżowych dla prowadzenia GESUT. 1.4. Przeprowadzenie uzgodnień branżowych z jednostkami zarządzającymi sieciami, które wymienione są w punkcie niżej. 1.5. Obiektowanie nowo zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych i nadziemnych wraz z aktualizacją danych systemu do prowadzenia GESUT (SESUT) następujących rodzajów sieci: a. elektroenergetycznych zarządzanych przez Zakład Energetyczny i Miasto Siedlce b. gazowych c. wodociągowych d. kanalizacji sanitarnej e. kanalizacji deszczowej f. centralnego ogrzewania g. telefonicznych h. innych 1.6. Zaktualizowaną treść mapy numerycznej miasta Siedlce w granicach opracowania należy wydrukować na drukarce lub ploterze (na papierze lub folii) wraz z niezbędnym opisem pozaramkowym i przekazać do MODGiK w wymaganej liczbie egzemplarzy. 1.7. Zasilanie bazy m. Siedlce wstępnymi opracowaniami projektów podlegających koordynacji usytuowania (przekazywanych w pliku tekstowym lub w formacie numerycznym), ocena zachowania normatywnych odległości projektowanych i istniejących elementów sieci oraz obiektów budowlanych, sporządzenie wydruków z Ewmapy podlegających koordynacji usytuowania tras projektów. 1.8. Wnoszenie ewentualnych poprawek dokumentacji projektowych i przenoszenie do bazy właściwej pozytywnie zaopiniowanych dokumentacji projektowych. 1.9. Obiektowanie użytków gruntowych. 1.10. Obiektowanie budynków. 1.11. Sporządzanie wydruków z Ewmapy budynków pomierzonych w wyniku pomiaru uzupełniającego, dla których jest już założona kartoteka ewidencji budynków i wpisanie właściwej powierzchni zabudowy budynku, jeżeli w wyniku pomiaru powierzchnia ta uległa zmianie. 1.12. Bieżąca aktualizacja numerów adresowych i nazw ulic w Ewmapie na podstawie dostarczanych zawiadomień i uchwał Rady Miasta Siedlce. 1.13. Operaty i inne materiały wprowadzone do mapy numerycznej należy opatrzyć klauzulą Wprowadzono do Numerycznej Mapy Siedlec z podpisem i datą. 1.14. Operaty i inne materiały wprowadzone do GESUT należy opatrzyć klauzulą Wprowadzono do GESUT miasta Siedlce z podpisem i datą. 1.15. Archiwizowanie plików w formacie Ewmapa i TXT przekazywanych do MODGiK przy realizacji zadania określonego w pkt.1.1. 2. Aktualizację należy wykonywać w oparciu o materiały dostarczone przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK), tj.: a. Operaty techniczne b. Projekty ZUD c. Zbiory tekstowe d. Mapy porównania z terenem (usuwanie treści) 3. Aktualizację należy wykonywać dla materiałów przyjętych do MODGiK od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2011 lub wcześniejszych w przypadku konieczności uporządkowania treści mapy. 4. Zamówienie należy wykonać w oparciu o obowiązujące instrukcje i wytyczne techniczne. 5. Wprowadzanie operatów i innych materiałów w trakcie realizacji umowy winno odbywać się niezwłocznie, lecz nie dłużej niż w terminie do 3 dni, a w uzasadnionych przypadkach w terminie uzgodnionym z MODGiK w Siedlcach. 6. Dla zapewnienia sprawności obsługi wykonawca oddeleguje w uzgodnieniu z MODGiK stały personel. Zamawiający nie zezwala na wykonywanie zlecenia przez osoby trzecie. 7. Zamówienie realizowane jest na bazie sieci i w siedzibie MODGiK w Siedlcach 8. Zamawiający zapewnia pomieszczenie, a wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt komputerowy do realizacji prac. 9. Zapewnienie sprawności technicznej sprzętu oraz materiałów eksploatacyjnych należy do wykonawcy. 10. Zamawiający zapewnia podłączenie do sieci komputerowej MODGiK. Powyższy przedmiot zamówienia i wymagania techniczne stanowią załącznik do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że wykonali co najmniej jedną pracę geodezyjną polegającą na opracowaniu mapy numerycznej w Ewmapie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymóg Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykażą, na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymóg Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy: 1) w przypadku konieczności zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskazane w ofercie Wykonawcy, z powodu wystąpienia okoliczności losowych w szczególności śmierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże w zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 4,20 zł brutto + koszt przesyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok, na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.