eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Aktualizacja bieżąca mapy numerycznej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu m. Siedlce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Siedlce: Aktualizacja bieżąca mapy numerycznej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu m. Siedlce
Numer ogłoszenia: 203777 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja bieżąca mapy numerycznej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu m. Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań wykonawcy będzie należało: 1.1. Prowadzić bieżącą aktualizację mapy numerycznej wynikowymi opracowaniami pomiaru uzupełniającego i inwentaryzacji urządzeń podziemnych i nadziemnych. Treść operatów i innych materiałów udostępnionych przez Zamawiającego należy wnieść na odpowiednie warstwy i podwarstwy w systemie EWMAPA. Aktualizacja następuje po pozytywnym skontrolowaniu prawidłowości struktury dostarczonych danych. 1.2. W przypadku stwierdzenia błędów (niezgodności) należy zwrócić materiały z niezbędnym opisem umożliwiającym ustosunkowanie się MODGiK w Siedlcach i wykonawcy geodezyjnego lub jednostki branżowej. 1.3. Sporządzenie wydruków z Ewmapy dla branż z nowo zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych i nadziemnych w celu uzgodnień branżowych dla prowadzenia GESUT. 1.4. Przeprowadzenie uzgodnień branżowych z jednostkami zarządzającymi sieciami, które wymienione są w punkcie niżej. 1.5. Obiektowanie nowo zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych i nadziemnych wraz z aktualizacją danych systemu do prowadzenia GESUT (SESUT) następujących rodzajów sieci: a. elektroenergetycznych zarządzanych przez Zakład Energetyczny i Miasto Siedlce b. gazowych c. wodociągowych d. kanalizacji sanitarnej e. kanalizacji deszczowej f. centralnego ogrzewania g. telefonicznych h. innych 1.6. Zaktualizowaną treść mapy numerycznej miasta Siedlce w granicach opracowania należy wydrukować na drukarce lub ploterze (na papierze lub folii) wraz z niezbędnym opisem pozaramkowym i przekazać do MODGiK w wymaganej liczbie egzemplarzy. 1.7. Zasilanie bazy m. Siedlce wstępnymi opracowaniami projektów podlegających koordynacji usytuowania (przekazywanych w pliku tekstowym lub w formacie numerycznym), ocena zachowania normatywnych odległości projektowanych i istniejących elementów sieci oraz obiektów budowlanych, sporządzenie wydruków z Ewmapy podlegających koordynacji usytuowania tras projektów. 1.8. Wnoszenie ewentualnych poprawek dokumentacji projektowych i przenoszenie do bazy właściwej pozytywnie zaopiniowanych dokumentacji projektowych. 1.9. Obiektowanie użytków gruntowych. 1.10. Obiektowanie budynków. 1.11. Sporządzanie wydruków z Ewmapy budynków pomierzonych w wyniku pomiaru uzupełniającego, dla których jest już założona kartoteka ewidencji budynków i wpisanie właściwej powierzchni zabudowy budynku, jeżeli w wyniku pomiaru powierzchnia ta uległa zmianie. 1.12. Bieżąca aktualizacja numerów adresowych i nazw ulic w Ewmapie na podstawie dostarczanych zawiadomień i uchwał Rady Miasta Siedlce. 1.13. Operaty i inne materiały wprowadzone do mapy numerycznej należy opatrzyć klauzulą Wprowadzono do Numerycznej Mapy Siedlec z podpisem i datą. 1.14. Operaty i inne materiały wprowadzone do GESUT należy opatrzyć klauzulą Wprowadzono do GESUT miasta Siedlce z podpisem i datą. 1.15. Archiwizowanie plików w formacie Ewmapa i TXT przekazywanych do MODGiK przy realizacji zadania określonego w pkt.1.1. 2. Aktualizację należy wykonywać w oparciu o materiały dostarczone przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK), tj.: a. Operaty techniczne b. Projekty ZUD c. Zbiory tekstowe d. Mapy porównania z terenem (usuwanie treści) 3. Aktualizację należy wykonywać dla materiałów przyjętych do MODGiK od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2011 lub wcześniejszych w przypadku konieczności uporządkowania treści mapy. 4. Zamówienie należy wykonać w oparciu o obowiązujące instrukcje i wytyczne techniczne. 5. Wprowadzanie operatów i innych materiałów w trakcie realizacji umowy winno odbywać się niezwłocznie, lecz nie dłużej niż w terminie do 3 dni, a w uzasadnionych przypadkach w terminie uzgodnionym z MODGiK w Siedlcach. 6. Dla zapewnienia sprawności obsługi wykonawca oddeleguje w uzgodnieniu z MODGiK stały personel. Zamawiający nie zezwala na wykonywanie zlecenia przez osoby trzecie. 7. Zamówienie realizowane jest na bazie sieci i w siedzibie MODGiK w Siedlcach 8. Zamawiający zapewnia pomieszczenie, a wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt komputerowy do realizacji prac. 9. Zapewnienie sprawności technicznej sprzętu oraz materiałów eksploatacyjnych należy do wykonawcy. 10. Zamawiający zapewnia podłączenie do sieci komputerowej MODGiK. Powyższy przedmiot zamówienia i wymagania techniczne stanowią załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że wykonali co najmniej jedną pracę geodezyjną polegającą na opracowaniu mapy numerycznej w Ewmapie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymóg Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykażą, na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymóg Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy: 1) w przypadku konieczności zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskazane w ofercie Wykonawcy, z powodu wystąpienia okoliczności losowych w szczególności śmierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże w zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 4,20 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.