Ogłoszenie z dnia 2025-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180183/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nasion lnu na potrzeby Zakładu Badań i Przetwórstwa Nasion Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10755781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nasion lnu na potrzeby Zakładu Badań i Przetwórstwa Nasion Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760cd222-adc5-47d0-8228-dc9189ac523a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nasion lnu o barwie złotej (sprzedaż i dostarczanie) w ilości 68,6 ton na potrzeby Zakładu Badań i Przetwórstwa Nasion.2. Opis właściwości i innych oczekiwanych przez Zamawiającego wymagań minimum stawianym nasionom, o których mowa powyżej - podaje Załącznik nr 2 SWZ.
3. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia podaje Wzór Umowy (załącznik nr 5 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03115000-0 - Surowce roślinne
4.5.5.) Wartość części: 388962 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nasion lnu o barwie brązowej (sprzedaż i dostarczanie) w ilości 90 ton na potrzeby Zakładu Badań i Przetwórstwa Nasion.2. Opis właściwości i innych oczekiwanych przez Zamawiającego wymagań minimum stawianym nasionom, o których mowa powyżej - podaje Załącznik nr 2 SWZ.
3. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia podaje Wzór Umowy (załącznik nr 5 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03115000-0 - Surowce roślinne
4.5.5.) Wartość części: 373500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Dostawa produktu leczniczego Tremelimumabum w ramach Programu Lekowego B.6
- Dostawa czyściw, ubrania medyczne, kombinezonów do pracy z cytostatykami
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- "Pełnienie funkcji Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa nasion rzepaku dla Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie"
- Dostawa nasion dla SDOO w Chrząstowie
- Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
- Dostawa nasion i środków ochrony roślin dla Instytutu Zootechniki PIB Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.