eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zimowe utrzymanie dróg krajowych w latach 2008-2009 na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi rejon w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Łódź: Zimowe utrzymanie dróg krajowych w latach 2008-2009 na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi rejon w Kutnie
Numer ogłoszenia: 203631 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg krajowych w latach 2008-2009 na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi rejon w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących usług: a) zwalczanie śliskości nośnikiem wykonawcy z osprzętem zamawiającego (piaskarki, solarki) b) odśnieżanie dróg nośnikiem wykonawcy z osprzętem zamawiającego (pługi średnie jednostronne, pługi lekkie ciągnikowe) lub sprzętem wykonawcy (równiarki, pług ciężki samobieżny) c) odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na chodnikach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ Nr 1 - 1 000,00 PLN, CZĘŚĆ Nr 2 - 1 000,00 PLN, CZĘŚĆ Nr 3 - 500,00 PLN, CZĘŚĆ Nr 4 - 500,00 PLN, CZĘŚĆ Nr 5 - 500,00 PLN, CZĘŚĆ Nr 6 - 250,00 PLN CZĘŚĆ Nr 7 - 250,00 PLN CZĘŚĆ Nr 8 - 300,00 PLN CZĘŚĆ Nr 9 - 1 700,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu na równowartość kwoty nie mniejszej niż 100 000 PLN dla zadań nr 1-9 w przypadku składania oferty na 1 część zamówienia, i nie mniejszej niż krotność w/w kwoty i liczby zadań , na które Wykonawca składa ofertę w przypadku składania oferty na więcej części zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 7.2.1. spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować nośnikami sprzętu do zud i sprzętem spełniającym wymagania określone w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie sprzęt własny i lub obcy (wynajmowany, dzierżawiony itp.), w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy - na żądanie Zamawiającego - przedłożyć dokumenty potwierdzające własność sprzętu, którego Wykonawca jest właścicielem i lub kopie podpisanych umów najmu, dzierżawy, itp. dotyczące sprzętu obcego. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych trwające przez okres obejmujący nie mniej niż jeden sezon zimowy - dotyczy zadań nr 1-8. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane przez niego zostały wykonane należycie. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 7.2.4 spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Informację o potencjale technicznym, będącym w dyspozycji Wykonawcy (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2. stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt Potencjał techniczny niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), zgodnie z treścią Formularza 3.4 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno ul.Wyszyńskiego 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie 99-300 Kutno ul.Wyszyńskiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu solarki Nido 90 i pługa średniego jednostronnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu solarki Nido 90 i pługa średniego jednostronnego.Miejsce stacjonowania sprzetu w Obwodzie w Kaszewach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu piaskarki P-1 i pługa średniego jednostronnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu piaskarki P-1 i pługa średniego jednostronnego. Miejsce stacjonowania sprzętu w Obwodzie w Kaszewach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego Miejsce stacjonowania sprzętu w Obwodzie w Kaszewach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego Miejsce stacjonowania sprzętu w Obwodzie w Kaszewach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa średniego jednostronnego Miejsce stacjonowania w Obwodzie w Kaszewach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu równiarki - na terenie całego Rejonu w Kutnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu równiarki - na terenie całego Rejonu w Kutnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa ciężkiego, samobieżnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg krajowych przy użyciu pługa ciężkiego, samobieżnego - na terenie całego Rejonu w Kutnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na chodnikach w pasach drogowych dróg krajowych nr 1, i 71..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 9 jest wykonanie usług odśnieżania i zwalczania gołoledzi na chodnikach w pasach drogowych dróg krajowych nr 1, i 71. Zadanie nr 9 obejmuje odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na chodnikach dla pieszych przy drogach krajowych nr 1 i 71 na terenie m.Zgierz o łącznej powierzchni 13 573 m2. Wywóz śniegu w przypadku wystąpienia dużych opadów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.