eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
Numer ogłoszenia: 203178 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119577 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i ekspozycja reklam wewnątrz oraz na zewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego, promujących działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Reklama wewnątrz komunikacji publicznej Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja reklam wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji reklam: - w autobusach, tramwajach oraz trolejbusach komunikacji publicznej różnych relacji kursujących w co najmniej 15 spośród 19 miast na prawach powiatu (Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), w tym obligatoryjnie w każdym z 8 miast będących stolicami podregionów (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Rybnik, Sosnowiec, Tychy); ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego Rodzaj i format reklam: plakat A4 Liczba reklam: łącznie 350, w proporcjonalnej liczbie w pojazdach komunikacji publicznej kursujących na terytorium miast wskazanych powyżej; ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego Zadanie Nr 2 - Reklama na zewnątrz komunikacji publicznej Zakup i ekspozycja reklam na zewnątrz środków komunikacji publicznej (wyłącznie autobusy i trolejbusy) kursujących w co najmniej 15 spośród 19 miast na prawach powiatu (Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), w tym obligatoryjnie w każdym z 8 miast będących stolicami podregionów (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Rybnik, Sosnowiec, Tychy); ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego Nośnik reklamy o wymiarach 240 cm x 150 cm (+- 10%), w całości umieszczony z tyłu pojazdu; rodzaj nośnika i jego rozmieszczenie na pojeździe do akceptacji Zamawiającego Liczba pojazdów zaopatrzonych w nośnik reklamy - 50, w proporcjonalnej liczbie na terytorium miast wskazanych powyżej; ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego Uwagi ogólne do zadania 1 oraz zadania 2: Łącznie eksponowane będą 4 różne reklamy (każda w innym zakresie tematycznym i szacie graficznej), w proporcjonalnej ilości każda. Każda z reklam będzie eksponowana zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz środków komunikacji publicznej, a Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu propozycję podziału, ile egzemplarzy każdej spośród 4 reklam będzie eksponowane wewnątrz, a ile na zewnętrz pojazdów. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Okres ekspozycji na danym nośniku: nieprzerwanie od 3. 09. 2012 r. do 30. 09. 2012 r. Ekspozycje wewnątrz i na zewnątrz pojazdów realizowane w tym samym czasie, tj. nieprzerwanie od 3. 09. 2012 r. do 30. 09. 2012 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż reklam na nośnikach oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wszystkie formy graficzne oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od zawarcia umowy co najmniej 3 różne projekty przypadające na każdą z 4 eksponowanych reklam, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru dla każdej z 4 reklam, w terminie 4 dni roboczych. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Koszt zaprojektowania i wykonania eksponowanych reklam uwzględniony w cenie usługi. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu w okresie realizacji zamówienia: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych reklam w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował), b) zapisanych na płycie DVD CD zdjęć każdego z wyeksponowanych nośników wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi). Zadanie 3 - Reklama wewnątrz autobusów komunikacji publicznej na ekranach LCD Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja reklam w formie spotów na ekranach LCD umieszczonych wewnątrz autobusów komunikacji publicznej kursujących na terenie miast aglomeracji śląskiej, w tym obligatoryjnie na terenie następujących: Katowice, Gliwice, Zabrze, Ruda Śląska, Chorzów, Siemianowice Śląskie, Mysłowice; ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Reklama eksponowana poprzez emisję 15-sekundowego spotu na ekranach LCD umieszczonych w autobusach. Łącznie emitowane będą 4 różne spoty (każdy w innym zakresie tematycznym i szacie graficznej), w proporcjonalnej ilości każdy. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu propozycję podziału, ile razy każdy spośród 4 różnych spotów będzie emitowany w konkretnym pojeździe (oznaczonym numerem bocznym). Termin ekspozycji spotów od 3.09.2012 r. do 31.10.2012 r. Minimalna liczba emisji spotu w jednym autobusie 100. Minimalna liczba autobusów, w których będą emitowane spoty - 100. Koszt zaprojektowania i produkcji spotu uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania spotu. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania spotu. Spot oznaczony logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od zawarcia umowy co najmniej 3 różne projekty przypadające na każdy z 4 spotów, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru dla każdego z 4 spotów, w terminie 4 dni roboczych. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w spotach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże także spoty nagrane na płycie CD lub DVD w formacie MPG1 oraz MPG4. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu w okresie realizacji zamówienia papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia autobusów (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował), w których wyemitowany był spot wraz z podaniem łącznej liczby emisji każdego z czterech spotów w danym autobusie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144076,05

  • Oferta z najniższą ceną: 144076,05 / Oferta z najwyższą ceną: 144076,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.