eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › wykonanie usługi odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych Gminy Chełmża w sezonie zimowym 2007/2008

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Chełmża: wykonanie usługi odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych Gminy Chełmża w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 202976 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, fax 056 6756079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych Gminy Chełmża w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - obejmuje pracę równiarki z pługiem do odśnieżania II część - obejmuje pracę ciągnika Białoruś z pługiem do odśnieżania III część - obejmuje pracę samochodu ciężarowego z pługiem do odśnieżania i piaskarką IV część - obejmuje pracę ciągnika rolniczego z przednim napędem z pługiem do odśnieżania V część - obejmuje pracę ciągnika rolniczego o mocy powyżej 70kM VI część - obejmuje pracę ładowarki samobieżnej z łyżką przednią VII część - obejmuje pracę koparko-ładowarki z łyżką przednią.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 1.5. dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( należy dołączyć kserokopię uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia), 1.6. dysponują przynajmniej jedną sztuką sprzętu rodzajowo odpowiadającego sprzętowi podanemu w punkcie I niniejszego ogłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający dysponowanie tym pojazdem np. umowa kupna, umowa najmu, faktura zakupu, dowód rejestracyjny itp.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć n/w dokumenty: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy dołączyć kserokopię uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (minimum jedna sztuka sprzętu rodzajowo odpowiadającego sprzętowi podanemu w punkcie I ogłoszenia) jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający dysponowanie tym pojazdem np. umowa kupna, umowa najmu , faktura zakupu, dowód rejestracyjny itp.; 2.4. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 i określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Chełmża pokój nr 16, drogą pocztową, po dostarczeniu do siedziby zamawiającego wniosku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Chełmży, ul. Wodna 2, pok. Nr 19,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obejmuje pracę równiarki z pługiem do odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę równiarki z pługiem do odśnieżania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obejmuje pracę ciągnika Białoruś z pługiem do odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę ciągnika Białoruś z pługiem do odśnieżania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obejmuje pracę samochodu ciężarowego z pługiem do odśnieżania i piaskarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę samochodu ciężarowego z pługiem do odśnieżania i piaskarką.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obejmuje pracę ciągnika rolniczego z przednim napędem z pługiem do odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę ciągnika rolniczego z przednim napędem z pługiem do odśnieżania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obejmuje pracę ciągnika rolniczego o mocy powyżej 70kM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę ciągnika rolniczego o mocy powyżej 70kM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obejmuje pracę ładowarki samobieżnej z łyżką przednią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę ładowarki samobieżnej z łyżką przednią.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obejmuje pracę koparko-ładowarki z łyżką przednią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje pracę koparko-ładowarki z łyżką przednią.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.