eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćSporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamość, położonych na terenie Miasta Zamość, przeznaczonych do sprzedaży oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Zamość: Sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamość, położonych na terenie Miasta Zamość, przeznaczonych do sprzedaży oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
Numer ogłoszenia: 202925 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamość, położonych na terenie Miasta Zamość, przeznaczonych do sprzedaży oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamość, położonych na terenie Miasta Zamość, przeznaczonych do sprzedaży oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: ZADANIE NR I - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych 2 nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Wykonanie wycen następujących nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość, oznaczonych numerami: ­-236, o pow. 515 m2 , w ark. mapy ew. nr 28, przy ul. Matejki, ­-81, o pow. 286 m2 , w ark. mapy ew. nr 34, przy ul. Sokolej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty opracowania jednego operatu. ZADANIE NR II - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość przeznaczonej do sprzedaży na własność dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej numerem 8/4, o pow. 1100 m2, w ark. mapy ew. 19, położonej w Zamościu przy ul. Partyzantów. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty wykonania całości zadania. ZADANIE NR III - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości prawa użytkowania wieczystego 4 nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Wykonanie operatów szacunkowych wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość oznaczonych numerami: ­-327, o pow. 33 m2 , w ark. mapy ew. nr 20, przy ul. Bohaterów Monte Cassino, ­-64, o pow. 26m2 , w ark. mapy ew. nr 38, przy ul. Przyjaźni, ­-79, o pow. 27 m2 , w ark. mapy ew. nr 40, przy ul. Kamiennej, -36/1 i 42/1, o łącznej pow. 351 m2, w ark. mapy ew. nr 39, przy ul. Ciepłej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty opracowania jednego operatu. ZADANIE NR IV - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej przeznaczonej do oddania w użytkowanie wieczyste oraz waloryzacji pierwszej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej dz. nr 16, o pow. 429 m2, w ark. mapy ew. 55, położonej w Zamościu przy ul. Krysińskiego, przeznaczonej do oddania w użytkowanie wieczyste oraz waloryzacji pierwszej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego wniesionej w dniu 25.09.1990 r. w kwocie 26.750.000,00 zł /słownie złotych: dwadzieścia sześć milionów siedemset pięćdziesiąt tysięcy/ na dzień opracowania operatu szacunkowego w/w działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty wykonania całości zadania. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację fotograficzną szacowanych nieruchomości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem usług min. 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcy majątkowego) w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r, Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.08.2010r o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami : Małgorzata Strzępek, Marta Trych fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR I - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych 2 nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości rynkowych 2 nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Wykonanie wycen następujących nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość, oznaczonych numerami: ­-236, o pow. 515 m2 , w ark. mapy ew. nr 28, przy ul. Matejki, ­-81, o pow. 286 m2 , w ark. mapy ew. nr 34, przy ul. Sokolej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty opracowania jednego operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR II - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość przeznaczonej do sprzedaży na własność dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR II - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość przeznaczonej do sprzedaży na własność dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej numerem 8/4, o pow. 1100 m2, w ark. mapy ew. 19, położonej w Zamościu przy ul. Partyzantów. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR III - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości prawa użytkowania wieczystego 4 nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR III - Sporządzenie operatów szacunkowych wartości prawa użytkowania wieczystego 4 nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Wykonanie operatów szacunkowych wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Zamość oznaczonych numerami: ­-327, o pow. 33 m2 , w ark. mapy ew. nr 20, przy ul. Bohaterów Monte Cassino, ­-64, o pow. 26m2 , w ark. mapy ew. nr 38, przy ul. Przyjaźni, ­-79, o pow. 27 m2 , w ark. mapy ew. nr 40, przy ul. Kamiennej, -36/1 i 42/1, o łącznej pow. 351 m2, w ark. mapy ew. nr 39, przy ul. Ciepłej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty opracowania jednego operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR IV - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej przeznaczonej do oddania w użytkowanie wieczyste oraz waloryzacji pierwszej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR IV - Sporządzenie operatu szacunkowego wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej przeznaczonej do oddania w użytkowanie wieczyste oraz waloryzacji pierwszej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej dz. nr 16, o pow. 429 m2, w ark. mapy ew. 55, położonej w Zamościu przy ul. Krysińskiego, przeznaczonej do oddania w użytkowanie wieczyste oraz waloryzacji pierwszej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego wniesionej w dniu 25.09.1990 r. w kwocie 26.750.000,00 zł /słownie złotych: dwadzieścia sześć milionów siedemset pięćdziesiąt tysięcy/ na dzień opracowania operatu szacunkowego w/w działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.