To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Lublin: BZP/PN/56/2010 - Usługa szkoleniowa - przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu Politechnika kolebką przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 202807 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166393 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/56/2010 - Usługa szkoleniowa - przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu Politechnika kolebką przedsiębiorczości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pt. Politechnika kolebką przedsiębiorczości, zgodnie z Szczegółowym Opisem Zamówienia W ramach realizacji projektu Politechnika kolebką przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw. Umowa nr 304 POKL.08.02.01-06-084/09-00 zawarta w Lublinie w dniu 16.03.2010 r. pomiędzy Województwem Lubelskim a Politechniką Lubelską. Przewidziano do realizacji Zadanie 2: Szkolenia i doradztwo dla BO, pozycja 23: Trenerzy. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz opracowanie materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej w ramach realizacji projektu pt. Politechnika kolebką przedsiębiorczości z następujących tematów: ZADANIE 1 - Prowadzenie działalności gospodarczej - szkolenie (4 grupy po 40 godzin, łącznie 160 godzin) ZADANIE 2 - Negocjacje biznesowe - szkolenie (4 grupy po 24 godziny, łącznie 96 godzin) ZADANIE 3 - Techniki sprzedaży i obsługa klienta - szkolenie (4 grupy po 24 godziny, łącznie 96 godzin) ZADANIE 4 - Tworzenie biznes planu - szkolenie (4 grupy po 16 godzin, łącznie 64 godziny) ZADANIE 5 - Rachunkowość i finanse w działalności firmy - szkolenie (4 grupy po 64 godzin, łącznie 256 godzin) ZADANIE 6 - Prawo handlowe i administracyjne - szkolenie (4 grupy po 16 godzin, łącznie 64 godziny) ZADANIE 7 - Zewnętrzne źródła finansowania - szkolenie (4 grupy po 30 godzin, łącznie 120 godzin) ZADANIE 8 - Marketing w działalności gospodarczej - szkolenie (4 grupy po 24 godziny, łącznie 96 godzin) ZADANIE 9 - Etyka biznesu - szkolenie (4 grupy po 8 godzin, łącznie 32 godziny) ZADANIE 10 - Uprawnienia w budownictwie - szkolenie (4 grupy po 4 godziny, łącznie 16 godzin) ZADANIE 11 - Unormowania prawne w budownictwie - szkolenie (4 grupy po 6 godzin, łącznie 24 godziny) ZADANIE 12 - Kosztorysowanie robót budowlanych - szkolenie w formie warsztatów komputerowych (4 grupy po 24 godziny, łącznie 96 godzin) ZADANIE 13 - AutoCAD - komputerowe wspomaganie projektowania - szkolenie w formie warsztatów komputerowych (4 grupy po 36 godzin, łącznie 144 godziny) Dzieło powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, kompleksowo, bez konieczności dokonywania późniejszych prac dodatkowych i uzupełnień...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, nr umowy 304 POKL.08.02.01-06-084/09-00 zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Politechniką Lubelską..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1 - Prowadzenie działalności gospodarczej - łącznie 160 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daria Schabowska prowadząca Kancelarię Radcy Prawnego Daria Schabowska, z siedzibą w, ul. Krajewskiego 13, 20-738 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 - Negocjacje biznesowe - 96 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Laskowska, ul. Bielskiego ./.., 20-153 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3 - Techniki sprzedaży i obsługa klienta - 96 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Madejska, ul. Nowomiejska ../..., 20-615 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14304,00
Oferta z najniższą ceną: 14304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14304,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE 4 - Tworzenie biznes planu - 64 godziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maciej Łoś, ul. Romera ../.., 20-487 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 5 - Rachunkowość i finanse w działalności firmy - 256 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Mazowiecka, ul. Turkusowa ./.., 20-950 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38400,00
Oferta z najniższą ceną: 38400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE 6 - Prawo handlowe i administracyjne - 64 godziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW PĘZIOŁ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW PĘZIOŁ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Kancelaria Radcy Prawnego Daria Schabowska, ul. Krajewskiego .., 20-738 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE 7 - Zewnętrzne źródła finansowania - 120 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Małek, ul. Krajewskiego .., 20-738 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE 8 - Marketing w działalności gospodarczej - 96 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Małek, ul. Krajewskiego .., 20-738 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE 9 - Etyka biznesu - 32 godziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dominik Stanny, ul. 3-go Maja ../.., 20-078 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE 10 - Uprawnienia w budownictwie - 16 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Krzaczek prowadzący działalność gospodarczą p.n. Przedsiębiorstwo Usługowe PLUS Wojciech Krzaczek, z siedzibą w, ul. Herbowa 16/36, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: ZADANIE 11 - Unormowania prawne w budownictwie - 24 godziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Krzaczek prowadzący działalność gospodarczą p.n. Przedsiębiorstwo Usługowe PLUS Wojciech Krzaczek, ul. Herbowa 16/36, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: ZADANIE 12 - Kosztorysowanie robót budowlanych - szkolenie w formie warsztatów komputerowych - 96 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Krzaczek prowadzący działalność gospodarczą p.n. Przedsiębiorstwo Usługowe PLUS Wojciech Krzaczek,, ul. Herbowa 16/36, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: ZADANIE 13 - AutoCAD - komputerowe wspomaganie projektowania - szkolenie w formie warsztatów komp. - 144 godziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Krzaczek prowadzący działalność gospodarczą p.n. Przedsiębiorstwo Usługowe PLUS Wojciech Krzaczek, ul. Herbowa 16/36, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I" - 7 części postępowania
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" - 3 części.
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
- Przeprowadzenie szkoleń "Podstawy / "Średniozaawansowany Microsoft Access" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





