eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWycinka drzew przydrożnych (wraz z frezowaniem pni) rosnących w pasie drogowym dróg krajowych nr 51 i 57 administrowanych przez Rejon w Lidzbarku Warmińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Olsztyn: Wycinka drzew przydrożnych (wraz z frezowaniem pni) rosnących w pasie drogowym dróg krajowych nr 51 i 57 administrowanych przez Rejon w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 202757 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew przydrożnych (wraz z frezowaniem pni) rosnących w pasie drogowym dróg krajowych nr 51 i 57 administrowanych przez Rejon w Lidzbarku Warmińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew przydrożnych (wraz z frezowaniem pni) w ilości 335 sztuk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A-Warunki ogólne udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B-Warunki szczegółowe w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał kadrowy: a. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk ja kie zostaną im powierzone: a)Kandydat na stanowisko Kierownika usług-koordynatora winien mieć przepracowany min.1 rok na stanowisku - 1 osoba b)Operatorzy pilarek winni posiadać uprawnienia lub zaświadczenie ukończenia kursu obsługi pilarek i min. staż pracy 1 rok- 3 osoby. c)Osoby wskazane do kierowania ruchem (tzw. sygnaliści) winni posiadać zaświadczenia uprawniające do kierowania ruchem- 2 osoby. b.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w B.1. spełniają łącznie. 2.Potencjał techniczny a)Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia jn: - piły mechaniczne- min.ilość 3 szt. - ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy- min. ilość 1 szt UWAGA! Wskazane jest aby Wykonawca dysponował także innym sprzętem pomocniczym w realizacji niniejszego zamówienia (nie jest to warunkiem udziału), typu: mechaniczna rębarka do gałęzi, frezarka do pni, platforma z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym. b)Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w B.2. 3. Doświadczenie 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zamówienie rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wycięcie min.335 sztuk drzew. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w 3.1. spełniają łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat doświadczeń i kwalifikacji odpowiednich do stanowisk jakie zostaną im powierzone. 2.Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. 3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński , ul.Olsztyńska 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński , ul.Olsztyńska 12, w pokoju nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.