Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Wolsztyn: Wykonanie adaptacji i remontu pomieszczeń na Pracownię Endoskopii SP ZOZ w Wolsztynie
Numer ogłoszenia: 201995 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 73 00, 347 73 63, faks 068 3842590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji i remontu pomieszczeń na Pracownię Endoskopii SP ZOZ w Wolsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie adaptacji i remontu pomieszczeń na Pracownię Endoskopii w Szpitalu Powiatowym w Wolsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie zadania -2. Każde z zadań stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dane zadanie była kompletna. Brak jakiejkolwiek pozycji w zadaniu spowoduje jej odrzucenie jako niekompletnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektach. (jest ich kilka w tym jeden na instalację gazową)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 16 270 zł. (słownie: szesnaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt 00/100 zł.) bądź na poszczególne zadania w następującej wysokości: Zadanie nr 1 - 13 390 (słownie: trzynaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt 00/100 zł Zadanie nr 2 - 2 880 (słownie: dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt 00/100 zł 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dokument wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnym opakowaniu przed upływem terminu składania ofert. Opakowanie musi zawierać informację, jakiego postępowania dotyczy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu musi to być kopia dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał dokumentu. Oryginał dokumentu należy zdeponować w kasie mieszczącej się w siedzibie zamawiającego, w godzinach od 7-14. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234 7. O wpłacie wadium w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a)działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a)przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr I jeżeli wykonawca w wykazie wskaże minimum 1 robotę budowlaną odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na remoncie, modernizacji, przebudowie lub budowie budynków na min.150 tys. zł) zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr II jeżeli wykonawca w wykazie wskaże minimum 1 robotę polegającą na wykonaniu instalacji gazów medycznych b) załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie c) przedstawią wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr I jeżeli wykonawca w wykazie wskaże minimum 1 osobę z uprawnieniami kierownika budowy, osobę do wykonywania robót elektrycznych (E, D), wodno-kanalizacyjnych oraz dołączy dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe przez osoby wskazane w wykazie zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr II jeżeli wykonawca w wykazie wskaże minimum 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania instalacji gazów medycznych oraz dołączy dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe przez osoby wskazane w wykazie 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą a) polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr I jeżeli polisa opiewać będzie na kwotę minimum 150.000 zł. zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek dla zadania nr II jeżeli polisa opiewać będzie na kwotę minimum 100.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), co potwierdzą stosownym oświadczeniem. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda : Uwaga powyższy wymóg dotyczy wyłącznie zadania nr II. a) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca przedstawi certyfikat ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5 litera a) złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1 litera a): Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Zamawiający stosownie do dyspozycji art. 26 ust.3 wezwie Wykonawcę, którzy w określonym terminie nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub złożone dokumenty lub oświadczenia będą zawierały błędy do ich uzupełnienia. 9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie należy dołączyć do oferty: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań z art.22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z warunkami określonymi w punkcie VI siwz. 6.załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie 7.przedstawią wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z warunkami określonymi w punkcie VI siwz 8.załączą dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe przez osoby wskazane w wykazie 9.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na warunkach określonych w punkcie VI siwz 10.Dotyczy wyłącznie zadania nr II Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca przedstawi certyfikat ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. Pozostałe dokumenty, które wykonanie wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 2.Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do oferty. 3.Wskażą części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego. 5.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictwa dla osoby upoważnionej do reprezentacji jeżeli nie wynika ona z dokumentów rejestrowych. b) w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 6. W przypadku jeżeli oferta jest podpisywana przez osobę, której upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3, w sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wczesnego wykrywania chorób wewnętrznych poprzez zwiekszanie dostępności i jakości usłu realizownych przez Szpital powiatowy w Wolsztynie, Priorytet V-Infrastruktura dla kapitału ludzkiego. Działanie 5.3- Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowo- budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Realizowane i rozliczane w dwóch etapach. 2.Pierwszy etap obejmuje: - kompleksową wymianę stolarki drzwiowej, - wykonanie wejścia do budynku, zgodnie z projektem poz. 26, - kompleksowe wykonanie gabinetu badań, sali wybudzeń i sanitariatu, zgodnie z projektem poz. 24, 25, 23. Drugi etap obejmuje wykonanie pozostałych prac remontowo-adaptacyjnych. 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumentacji projektowej, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji i remontu pomieszczeń na Pracownię Endoskopii w Szpitalu Powiatowym w Wolsztynie. Uwaga: nie wszystkie pomieszczenia zostaną wyłączone z ruchu szpitalnego na czas remontu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.21.51.40-0, 45.21.51.43-1, 45.21.51.48-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji gaz ów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.instalacja gazów medycznych ma zostać wykonana zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 2.Cały przedmiot zamówienia określony w niniejszym zadaniu musi być wykonany zgodne z dyrektywą nr 93/42 EEC oraz z normą PN EN 7396-1 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumentacji projektowej, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.23.11.12-3, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





