eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owicePe³nienie funkcji In¿yniera Projektu Bezpieczne Mys³owice - monitoring wizyjny Miasta.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-08-27

Mys³owice: Pe³nienie funkcji In¿yniera Projektu Bezpieczne Mys³owice - monitoring wizyjny Miasta.
Numer og³oszenia: 201676 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. (032) 3171195, fax (032) 2234075.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji In¿yniera Projektu Bezpieczne Mys³owice - monitoring wizyjny Miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego kontraktu wynikaj±cego z zadania pn.: Pe³nienie funkcji In¿yniera Projektu Bezpieczne Mys³owice - monitoring wizyjny Miasta., obejmuje: 1.1.Bie¿±ce doradzanie Zamawiaj±cemu w zakresie metodyki zarz±dzania projektem tj.: 1.1.1)organizacji i zarz±dzania projektem, 1.1.2)sposobu jego funkcjonowania oraz wymogów zwi±zanych z wdro¿eniem, 1.1.3)wdra¿ania rozwi±zañ teleinformatycznych w ramach projektu, 1.1.4)identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie ¶rodków zaradczych. 1.2)Wsparcie Zamawiaj±cego w procedurze wyboru Wykonawców nastêpuj±cych zamówieñ: 1)Dokumentacja projektowa dla inwestycji Wykonanie i instalacja systemu monitoringu wraz z adaptacj± oraz wyposa¿eniem Centrum Monitoringu Miejskiego., 2) Wykonanie i instalacja systemu monitoringu wraz z adaptacj± oraz wyposa¿eniem Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie: a) opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w tym: - wyboru trybu postêpowania, - w³a¶ciwego okre¶lenia przedmiotu zamówienia pod wzglêdem zgodno¶ci z zasadami okre¶lonymi prawem zamówieñ publicznych -etap pracy wymagaj±cy wspó³pracy z Zamawiaj±cym oraz autorami dokumentacji projektowej-, - w³a¶ciwego okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w sposób nienaruszaj±cy zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocze¶nie pozwalaj±cy na wy³onienie krêgu wykonawców daj±cych rêkojmiê prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, - w³a¶ciwego okre¶lenia kryteriów oceny ofert aby przy mo¿liwie jak najlepszym bilansie ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia mo¿liwy by³ wybór oferty najkorzystniejszej, - sporz±dzenia projektu -wzoru- umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)czynno¶ci zwi±zanych z przygotowaniem postêpowania, a w tym: - okre¶lenia wspólnie z Zamawiaj±cym szacunkowej warto¶ci zamówienia, - sporz±dzenia og³oszenia o zamówieniu zgodnie ze stosownymi formularzami oraz wskazanie Zamawiaj±cemu w³a¶ciwych publikatorów wraz ze sposobem zamieszczenia og³oszenia, c)czynno¶ci podejmowanych przez Zamawiaj±cego w toku postêpowania, a w tym: - opracowanie odpowiedzi na wnioski wykonawców o wyja¶nienia tre¶ci SIWZ w zakresie formalno-prawnym /etap pracy wymagaj±cy wspó³pracy z Zamawiaj±cym oraz autorami dokumentacji projektowej/, - rozstrzyganie wnoszonych protestów i wskazanie mo¿liwych dzia³añ w zakresie postêpowania odwo³awczego, - rozstrzyganie innych problemów prawnych pojawiaj±cych siê w toku postêpowania oraz przygotowanie pism i decyzji w tym zakresie, d)czynno¶ci zwi±zanych z badaniem i ocen± ofert, a w tym: - sporz±dzenie ewentualnych informacji o wykluczeniu z postêpowania, - sporz±dzanie ewentualnych informacji o odrzuceniu oferty, - pomoc formalno-prawna komisji przetargowej jak równie¿ kierownikowi zamawiaj±cego na tym etapie postêpowania, - czynno¶ci zwi±zanych z wyborem oferty najkorzystniejszej, a w tym: - sporz±dzenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, - sporz±dzenie og³oszenia o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z wskazaniem w³a¶ciwych publikatorów, - sporz±dzenia dokumentacji postêpowania, a w tym protoko³u postêpowania na przepisanych prawem drukach, 1.3.Wsparcie Zamawiaj±cego na etapie wykonawstwa i odbioru prac projektu -w tym pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru- w zakresie: 1.3.1)kontroli procesu realizacji ca³ego projektu oraz poszczególnych kontraktów, 1.3.2)kontroli jako¶ci wykonania projektu co do zgodno¶ci z za³o¿eniami, dokumentacj± techniczn± i harmonogramem, 1.3.3)monitoringu i kontroli wykonania poszczególnych Kontraktów pod wzglêdem technicznym, organizacyjnym i czasowym, 1.3.4)wsparcie Zamawiaj±cego w kwestiach technicznych dotycz±cych realizacji Projektu, 1.3.5)przegl±d i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 1.3.6)uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac w tym przeprowadzenie wszelkich koniecznych testów potwierdzaj±cych osi±gniêcie wymaganych parametrów i funkcjonalno¶ci oraz sporz±dzeniu uzgodnionych z Zamawiaj±cym protoko³ów zdawczo - odbiorczych, 1.3.7)informowaniu Zamawiaj±cego o wszystkich faktach maj±cych znaczenie dla realizacji inwestycji, a zw³aszcza o wszystkich zagro¿eniach terminu zakoñczenia robót - dostaw, 1.3.8)informowanie Zamawiaj±cego o wszystkich wystêpuj±cych oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie dzia³añ zapobiegawczych i naprawczych, 1.3.9)sporz±dzania i przechowywaniu dokumentacji projektu, 1.3.10)sporz±dzaniu okresowych sprawozdañ z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianiu ich Zamawiaj±cemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych /kwartalnych/, 1.3.11)udzia³ w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiaj±cego przynajmniej 1 raz w miesi±cu, a razie potrzeby na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w celu wsparcia Zamawiaj±cego w podejmowaniu bie¿±cych decyzji dotycz±cych wszystkich zagadnieñ maj±cych wp³yw na postêp realizacji projektu, wykonywanie w razie potrzeby innych czynno¶ci i zadañ powierzonych przez Zamawiaj±cego, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji projektu w celu zabezpieczenie interesów Zamawiaj±cego.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.54.10.00 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.11.31.00 - Us³ugi w zakresie dokumentów Kod CPV wg s³ownika 2008: 79.13.10.00 - Us³ugi w zakresie dokumentów Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Us³ugi doradcze dotycz±ce architektury, in¿ynierii, budowy i podobne Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.00.00.00 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne us³ugi doradcze Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.60.00.00 - Us³ugi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy: Urz±d Miasta Mys³owice Pekao S.A., nr 25124042271111000048464055. Wadium musi znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie okre¶lonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez za³±czenie do sk³adanej oferty dowodu wp³aty wykazuje Zamawiaj±cemu, ¿e wp³acenie nast±pi³o w czasie niezbêdnym do spe³nienia wcze¶niej okre¶lonego wymogu. 4. Orygina³ wadium, wniesionego w formie niepieniê¿nej ³±cznie z pisemn± dyspozycj± wykonawcy o wy³±czeniu tego¿ dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, nale¿y do³±czyæ do oferty. W przypadku z³o¿enia do dokumentów ofertowych uwierzytelnionej kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej, nie jest potrzebna dyspozycja, o której mowa wcze¶niej, je¿eli nie do³±czono orygina³u. 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu zachowuje wa¿no¶æ przez ca³y okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej musi byæ wa¿ne co najmniej od dnia, w którym przypada termin sk³adania ofert, do dnia, w którym up³ywa termin zwi±zania ofert± (je¿eli przypada na dzieñ ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia nastêpuj±cego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 6. Zwrot wadium nastêpuje w/g przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 1.2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wyka¿±, i¿: 1.2.1 W ci±gu ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej : a) dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug In¿yniera Projektu lub Doradcy Technologicznego dla projektu teleinformatycznego, o warto¶ci netto co najmniej 100.000, 00 PLN ka¿da. Przez projekt teleinformatyczny, o którym mowa w poprzednim zdaniu nale¿y rozumieæ projekt ³±cznie spe³niaj±cy nastêpuj±ce warunki: - dotycz±cy infrastruktury teleinformatycznej, - realizowany na rzecz co najmniej jednej jst o populacji ponad 50 tys. mieszkañców ( w przypadku projektów realizowanych przez kilka jst o ³±cznej liczbie jst uczestnicz±cych w projekcie ponad 50 tys. mieszkañców), b) trzy us³ugi polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji przetargowej dla zamówieñ dotycz±cych /infrastruktury teleinformatycznej/ o szacowanej warto¶ci przedmiotu zamówienia co najmniej 1.300.000,00 PLN. Przez dokumentacjê przetargow±, o której mowa w poprzednim zdaniu nale¿y rozumieæ opracowanie co najmniej: - og³oszenia o zamówieniu, - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - protoko³u postêpowania. 1.2.2)Dysponuj± osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia, w tym: - jedna osoba - Inspektor Nadzoru - posiadaj±ca minimum 4 lata do¶wiadczenia zawodowego w tym minimum 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w zakresie nadzorowania (jako Inspektor Nadzoru) inwestycji budowlanych telekomunikacyjnych w tym co najmniej jednej inwestycji w mie¶cie o populacji ponad 50 tys. mieszkañców oraz posiadaj±ca wymagane uprawnienia budowlane w specjalno¶ci telekomunikacynej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z pó¼n. zm.) - nale¿y za³±czyæ tak¿e aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce, i¿ osoba ta jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.), lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które upowa¿niaj± do pe³nienia tych funkcji, -jedna osoba - Specjalista ds. sieci teleinformatycznej - monitoringu - posiadaj±ca wykszta³cenie wy¿sze informatyczne, posiadaj±ca minimum 4 lata do¶wiadczenia zawodowego w tym 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w zakresie budownictwa sieci teleinformatycznych lub systemów monitoringu, -jedna osoba - Specjalista ds. zarz±dzania projektami - posiadaj±ca wykszta³cenie wy¿sze ekonomiczne, posiadaj±ca minimum 4 lata do¶wiadczenia zawodowego w zakresie zarz±dzania projektami teleinformatycznymi, 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. wyka¿±, i¿: 1.3.1) posiadaj± ¶redni roczny przychód w okresie ostatnich 3 lat ( a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 PLN, 1.3.2) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 120.000,00 PLN, 1.3.3) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, o wysoko¶ci sumy ubezpieczenia nie mniejszej ni¿ 120.000,00 PLN, - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiaj±cy przyjmie, i¿ sum± ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 1.4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2.Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w ppkt 1 nast±pi na podstawie za³±czonych do oferty: -o¶wiadczenia (za³. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa ni¿ej, wed³ug formu³y: spe³nia / nie spe³nia/
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca sk³ada wraz z ofert±: - o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 1 do siwz) oraz 1.1) w celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, nastêpuj±cy dokument: 1.1.1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiaj±cego warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nastêpuj±ce dokumenty: 1.2.1) wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (za³. nr 2 do siwz) oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie; 1.2.2)wykaz osób ( za³. nr 3) , a w odniesieniu do osoby, o której mowa w ppkt. 1.2.2. ) t .1 opisu warunków udzia³u, tak¿e dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów, 1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiaj±cego warunku znajdowania siê przez wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, nastêpuj±ce dokumenty: 1.3.1) sprawozdanie finansowe albo jego czê¶æ, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego innych dokumentów okre¶laj±cych obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie trzy lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, 1.3.2) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.3.3) polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: 2.1) sk³adaj± o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 1A do siwz), 2.2) oddzielnie wykazuj±, i¿ posiadaj± uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - na potwierdzenie w/w warunku ka¿dy z wykonawców z osobna sk³ada dokumenty, o których mowa w ppkt 1.1), 2.3) wspólnie wykazuj±, i¿: 2.3.1) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedk³adaj± dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2), - dla oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt. 1 ppkt 1.2.1), 1.2.2) opisu warunków udzia³u, sumowaniu podlega do¶wiadczenie oraz potencja³ kadrowy w/w wykonawców, 2.3.2) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedk³adaj± dokumenty, o których mowa w ppkt 1.3), - dla oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt. 1 ppkt 1.3.1), ppkt 1.3.2), ppkt 1.3.3) opisu warunków udzia³u, potencja³ ekonomiczny i finansowy bêdzie sumowany, - w przypadku z³o¿enia oferty przez wspólników spó³ki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. 1.3) ppkt 1.3.3), musz± byæ wystawione na wspólnika/ów/ spó³ki cywilnej, 2.4) obowi±zane s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pe³nomocnika musi byæ podpisany przez osobê/osoby/ uprawnion±/e/ do reprezentowania z osobna ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru lub aktualnym za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pe³nomocnika nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.1) - sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt. 4 stosuje siê odpowiednio. 6. Z³o¿enie dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzonych w jêzyku obcym jest dopuszczalne wraz z za³±czaniem t³umaczenia na jêzyk polski, po¶wiadczonego przez osobê/osoby/ uprawnion±/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru lub aktualnym za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej albo udzielonym pe³nomocnictwem. 7. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 1 do siwz lub za³. nr 1A do siwz) oraz dokumenty wystawiane przez wykonawców musz± byæ podpisane przez osobê/osoby/ uprawnion±/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru lub aktualnym za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej albo udzielonym pe³nomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 siwz, z zastrze¿eniem ppkt. 2.4) siwz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby/ uprawnion±/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru lub aktualnym za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej albo udzielonym pe³nomocnictwem, a w przypadku sk³adania elektronicznych kopii dokumentów powinny byæ one opatrzone przez wykonawcê bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 41-400 Mys³owice, ul. Powstañców 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta Mys³owice, ul.Powstañców 1..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dtyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.