eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalechowoDostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malechowo

1.5.2.) Miejscowość: Malechowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 84 213, 214, 092

1.5.8.) Numer faksu: 94 31 84 305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cd83f74-75dd-4b81-a8c3-9826627f4b8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00604045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012337/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGP.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224511,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 1:
a) przenośny bank energii elektrycznej – 3 szt. – o następujących parametrach:
 konstrukcja wyposażona w rączkę i koła transportowe umożliwiające transport;
 budowa baterii: litowo – żelazowo – fosforanowa;
 pojemność baterii: 3700W – 4000W;
 żywotność baterii: powyżej 6000 cykli ładowania;
 moc Wyjściowa AC łącznie: 3600W – 3700W;
 maksymalna moc wyjściowa: do 7400W;
 wyposażony we własne chłodzenie;
 wyposażony w Tryb UPS;
 ładowanie banku energii z gniazda AC 230V, czas ładowania – 1,5h – 2,5h;
 wyposażony w zabezpieczenie przed: przegrzaniem, zwarciem, przeciążeniem;
 wymiary (wys. x sz. x gł.): 45,00 – 50,0 cm x 30,00 – 35,00 cm x 59,00 – 65,00 cm;
 waga – pomiędzy: 40 kg – 45 kg;
 wyposażony w wyświetlacz pokazujący parametry pracy banku energii, poziom naładowania, aktualną moc wyjściową;
 materiał obudowy: wytrzymałe tworzywo sztuczne;
 możliwość połączenia trzech banków energii w jeden;
 wyjścia: AC 230V – 3 – 4 szt, 1x12 V/10 A Gniazdo zapalniczki, minimum 2 porty USB typu A i C do ładowania – zasilania urządzeń mobilnych;
 urządzenie powinno posiadać niezbędne okablowanie do ładowania;
 urządzenia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić od jednego producenta oraz posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
b) akumulatorowa lampa przenośna – 2 szt. – o następujących parametrach:
 strumień świetlny do 6000 lumenów;
 zakres wysokości 1 – 2,2 m;
 maksymalny czas pracy z akumulatorem 3,5/5/10 godzin;
 zasilanie AC (110-240V);
 urządzenia powinny zawierać akumulator i ładowarkę, które powinny być fabrycznie nowe i pochodzić od jednego producenta.
c) nagrzewnica mobilna elektryczna – 2 szt. – o następujących parametrach:
 4 tryby pracy: nawiew, moc grzewcza 5kW, moc grzewcza 10kW, moc grzewcza 15kW;
 regulacja termostatu od 0 do 40 °C;
 zapieczenie przed przegrzaniem;
 wydajny wentylator;
 metalowa obudowa;
 dwa uchwyty to łatwego przenoszenia;
 wtyczka 32A;
 min. wymiary: długość – 410 mm, szerokość – 360 mm, wysokość – 550 mm;
 urządzenia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić od jednego producenta oraz posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
d) przedłużacz elektryczny – 6 szt. – o następujących parametrach:
 przedłużacz na bębnie;
 przewód wykonany z 3 żył miedzianych o przekroju 2,5 mm2;
 min. długość kabla – 50 m;
 liczba gniazdek – 4 szt.;
 wyłącznik termiczny;
 wodoszczelny;
 napięcie znamionowe – 300/500V;
 sprzęt powinien być fabrycznie nowy i pochodzić od jednego producenta oraz posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
e) przenośny osuszacz powietrza – 1 szt. – o następujących parametrach:
 wymiary urządzenia (dł x sz x wys): 550 mm x 550 mm x 1000 mm;
 obudowa wyposażona w rączkę i koła transportowe;
 licznik godzin pracy;
 zasilanie: 220V – 230V;
 czynnik chłodniczy: R1234yf;
 wydajność (30°c/80% rh): 75 – 85 l/24h;
 wydajność (20°c/80% rh): 30 – 35 l/24h;
 przepływ powietrza: 900 – 1100 m³/h;
 do pomieszczeń: 1300 m³;
 waga urządzenia: 60 – 68kg;
 wyposażony we własny wyciągany pojemnik na skroplona wodę o pojemności minimalnej 10 l, wskaźnik napełnienia zbiornika, filtr powietrza, wbudowany higrostat, możliwość podłączenia przewodu do odprowadzania skroplin;
 urządzenie powinno posiadać niezbędne okablowanie;
 urządzenie powinno być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 40834,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 2:
a) zestaw elektronarzędzi akumulatorowych – 2 kpl. – składający się z następującego wyposażenia:
 wiertarko – wkrętaka udarowa o następujących parametrach: maks. częstotliwość udaru – 0-33,00 ud./min; maks. moment obrotowy – 158 Nm.; silnik bez szczotkowy;
 piła szablasta o następujących parametrach: długość skoku – 23 mm; błąd poziomu wibracji przy cięciu – 1,5 m/ss; maks. głębokość cięcia rur metalowych – 150 mm; maks. głębokość ciecia aluminium i metali nieżelaznych – 25 mm; maks. głębokość cięcia stali – 20 mm; silnik bez szczotkowy;
 klucz udarowy o następujących parametrach: częstotliwość udaru – 0-900 ud./min / 0-2100 ud./min / 0-3100 ud./min; maks. średnica śruby: M22; maks. moment dokręcenia – 745 Nm.; moment zrywający – 881 Nm.;
 młotowiertarka o następujących parametrach: 4 tryby pracy; metalowa obudowa przekładni; energia udaru – 2,5 J; maks. częstotliwość udaru – 0-4800 ud./min;
 szlifierka kątowa o następujących parametrach: średnica tarczy – 125 mm; funkcja wolnego startu; gwint wrzeciona – M14; funkcja blokady włącznika;
 wyrzynarka o następujących parametrach: częstotliwość skoków bez obciążenia – 800 – 3500 skoków/min; długość skoku – 25 mm; maks. zdolność cięcia w aluminium – 19 mm; maks. zdolność cięcia w drewnie – 100 mm; maks. zdolność cięcia w stali – 10 mm; oscylacja; regulacja kąta przy cięciu skośnym – 45 stopni;
 pilarka tarczowa o następujących parametrach: średnica tarczy tnącej – 190 mm; średnica otworu tarczy – 30 mm; maks. głębokość cięcia przy 90 stopniach – 66 mm; silnik bez szczotkowy;
 zakrętarka o następujących parametrach: cztery tryby pracy; częstotliwość udaru – 1400 ud./min / 3600 ud./min / 4400 ud./min / 0-4400 ud./min; maks. średnica śruby – M16; maks. moment dokręcenia i obrotowy – 226 Nm.;
 kompaktowy reflektor składany o natężeniu 1000 lumenów, ruchomość głowicy w poziomie i pionie;
 skrzynia narzędziowa na kołach o wymiarach 560x410x480 i ładowności 113 kg, klasa szczelności IP65, regulowana rękojeść;
 skrzynia narzędziowa o wymiarach 560x410x290 i ładowności 45 kg, klasa szczelności IP 65;
 kompatybilne akumulatory litowo – jonowe o pojemności 5,0-5,5 Ah, przystosowane do dedykowanych urządzeń – 6 szt.;
 szybkie ładowarki akumulatorowe – 2 szt.;
 cały zestaw elektronarzędzi akumulatorowych wraz z osprzętem powinien być fabrycznie nowy i dostarczony jako zestaw jednego producenta.
b) zestaw narzędzi spalinowych – składający się z następującego wyposażenia:
 przecinarka o następujących parametrach technicznych: moc – 8,4 KM; średnica tarczy tnącej – 400 mm; maks. głębokość cięcia – 145 mm; długość urządzenia z tarczą tnącą – 87 cm; wyposażona w ściernice korundową oraz dodatkowo w tarczę diamentową do cięcia betonu i kamienia;
 kosa spalinowa o następujących parametrach: moc – 3,3 KM; pojemność ca. – 51,6 cm3; średnicy koszenia ca. – 520 mm; wyposażona w trójząb do koszenia i głowicę tnącą żyłkową oraz szelki dla operatora;
 pilarka spalinowa o następujących parametrach: moc – 6 KM; pojemność ca. – 72,2 cm3; wyposażona w oryginalną prowadnicę długości – 50 cm wraz z łańcuchem; ciężar urządzenia bez paliwa i prowadnicy z łańcuchem ca. – 6,2 kg.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 40198,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 3 – pompa szlamowa – 1 szt. – o następujących parametrach: silnik spalinowy o mocy – 11,7 km; przy 3600 obr/min. o wydajności – 1600 l/min.; maksymalna wysokość podnoszenia – 25 m; maksymalna wysokość ssania – 8 m; wymiary (dł x szer x wys) – 735 x 535 x 565 mm; masa około – 78 kg; pojemność zbiornika paliwa – 6,1 l; średnica króćca przyłączeniowego – 4 cale; urządzenie powinno być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe

4.5.5.) Wartość części: 9080,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 4 – agregat prądotwórczy – 3 szt. – o następujących parametrach:
a) specyfikacja techniczna agregatu:
 napięcie 3 fazowe: 400 V 50 Hz;
 moc maksymalna: 20 kVA / 16 kW;
 moc znamionowa: 18 kVA / 14 kW;
 prąd znamionowy: 26,1 A;
 napięcie 1 fazowe: 230V 50Hz;
 moc maksymalna: 7,7 kW;
 moc znamionowa: 7 kW;
 napięcie znamionowe: 230 V 50 Hz;
 moc akustyczna Lwa: 102 dB(A);
 wymiary (dł x szer x wys): 900 x 580 x 890 mm;
 pojemność zbiornika: 45 l;
 spalanie przy mocy 75%: 6,5 l/h;
 waga: 184/185 kg;
b) specyfikacja techniczna prądnicy:
 typ: synchroniczna;
 stopień ochrony: IP 54;
c) specyfikacja techniczna silnika:
 typ: czterosuw;
 rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa 95/98;
 olej silnikowy: SAE 10W-30;
 rozruch: rozrusznik;
d) wyposażenie standardowe:
 wyłącznik przy braku oleju;
 1 gniazdo 1~ 16A IP67;
 1 gniazdo 1~ 32A IP67;
 1 gniazdo 3~ 32A IP67;
 wyłącznik magneto – termiczny;
 licznik czasu pracy;
e) urządzenie powinno być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 68468,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 5 – maszt oświetleniowy – 3 szt. – o następujących parametrach:
a) waga: 123 kg;
b) wymiary: 1090 x 835 x 1950 mm;
c) maks. wysokość masztu: 5 m;
d) ilość reflektorów: 4;
e) moc każdego reflektora: 150 W;
f) napięcie: 100-240 V;
g) urządzenie powinno być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję na min. 12 miesięcy.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 15455,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części:
1) Część nr 6 – traktorek terenowy z hakiem – 1 szt. – o następujących parametrach:
a) rok produkcji: 2025 r.;
b) silnik spalinowy wysokoprężny 3 cylindrowy;
c) norma emisji spalin: Stage V;
d) pojemność silnika: 1300 – 1450 cm3;
e) rodzaj paliwa: olej napędowy;
f) moc silnika: min 24 KM;
g) przekładnia: mechaniczna;
h) ilość biegów przód/tył min.: 9/3;
i) napęd na cztery koła (4WD);
j) blokada mechanizmu różnicowego min.: tylna oś;
k) 2 prędkości tylnego wałka WOM;
l) trzypunktowy tylny podnośnik kategorii 1;
m) udźwig tylnego podnośnika: min. 750 kg;
n) min. 1 para gniazd hydraulicznych tylnych;
o) wyposażony w tylny hak;
p) ogumienie: trawiaste;
q) wyposażenie: gaśnica, trójkąt, 2 komplety kluczyków;
r) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego sprzętu. Serwis musi być realizowany przez autoryzowaną stację serwisową w promieniu 70 km od siedziby Zamawiającego.
4. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
5. Wymagania ogólne:
1) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2025 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
3) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z zapisami SWZ.
6. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 50475,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia części nr 1 postępowania jest art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia części nr 1 postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40713,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40713,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40713,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECT TECHNIK Gałecka i s-ka Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010055615

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 280

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40713,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia części nr 3 postępowania jest art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia części nr 3 postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia części nr 4 postępowania jest art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia części nr 4 postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51598,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51598,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXAM Maciej Szozda S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182237463

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 29/9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-864

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51598,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57748,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57748,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57748,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEMAROL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392913170

7.3.3) Ulica: ul. Główna 89

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57748,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.