eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa prawna WFOŚiGW w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Poznań: Obsługa prawna WFOŚiGW w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 201538 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu , ul. Szczepanowskiego 15a, 60-541 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 845 62 00; 845 62 82, faks 61 8411009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosgw.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna WFOŚiGW w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego 2.Świadczenie obsługi prawnej obejmuje w szczególności: 1)Relacje z beneficjentami, w tym: a)Doradztwo w zakresie zabezpieczeń wierzytelności Zamawiającego, b)Doradztwo w zakresie umorzeń; c)Opinie w zakresie interpretacji przepisów ustawy i innych aktów prawnych związanych z ochroną środowiska; d)Opinie w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, w zakresie udzielanych dofinansowań; 2)Zagadnienia korporacyjne, w tym: a)Udział w tworzeniu aktów prawa wewnętrznego; b)Opiniowanie projektów uchwał Zarządu i Rady Nadzorczej; c)Opiniowanie spraw dotyczących Zamawiającego i jego relacji z innymi instytucjami; d)Opiniowanie spraw pracowniczych; e)Opiniowanie rozwiązań systemowych Zamawiającego i poszczególnych działań Zarządu w świetle obowiązujących przepisów; f)Opiniowanie spraw związanych z prowadzonymi przez Zamawiającego zakupami towarów i usług. 3)Inne sprawy, w tym: a)Udzielanie porad prawnych i wydawanie opinii prawnych we wszystkich sprawach związanych ze stosowaniem prawa w zakresie pozostającym w kompetencji Zamawiającego; b)Tworzenie oraz opiniowanie projektów umów i aneksów oraz udzielanie pomocy prawnej przy negocjowaniu warunków umów i aneksów zawieranych przez Zamawiającego; c)Zastępstwo prawne przed sądami oraz innymi organami orzekającymi, jak również opracowywanie pism procesowych związanych z toczącymi się postępowaniami w sprawach dotyczących Zamawiającego; d)Nadzór prawny nad zamówieniami publicznymi realizowanymi przez Zamawiającego; e)Nadzór prawny nad windykacją i egzekucją należności Zamawiającego; f)Wykonywanie innych czynności na rzecz Zamawiającego, wchodzących w zakres zwykłej obsługi prawnej; g)Uczestnictwo w spotkaniach prawników obsługujących Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający informuje, że rocznie zawiera około: 400 umów pożyczki i dotacji 30 umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej ponad 260 aneksów do umów Dodatkowo rocznie odbywa się około 12 posiedzeń Rady Nadzorczej i do trzech spotkań prawników obsługujących Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia spraw w toku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: a)kompleksową obsługę prawną (obejmującą doradztwo oraz zastępstwo procesowe) co najmniej 3 jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy o finansach publicznych, z czego co najmniej 1 instytucję pośredniczącą - każda obsługa co najmniej 12 miesięczna. b)zaopiniował lub zatwierdził na rzecz jednostki sektora finansów publicznych co najmniej 10 umów pożyczki lub dotacji c)zaopiniował lub zatwierdził na rzecz instytucji pośredniczącej co najmniej 5 umów dofinansowania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej d)zaopiniował lub zatwierdził pod względem prawnych co najmniej 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniach przeprowadzanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, w ramach projektów dofinansowywanych ze środków UE.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które spełniają (każda z nich) następujące wymogi: a)posiadają uprawnienia adwokata lub radcy prawnego - z doświadczeniem co najmniej 3 letnim, liczonym od momentu uzyskania uprawnień b)posiadają doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej co najmniej 3 jednostek sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 12 miesięcy z czego co najmniej 1 instytucji pośredniczącej - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo, co najmniej dwie osoby, które (każda z nich) posiadają także doświadczenie w postaci: zaopiniowania lub zatwierdzenia na rzecz instytucji pośredniczącej co najmniej 5 umów dofinansowania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i zaopiniowania lub zatwierdzenia na rzecz jednostki sektora finansów publicznych co najmniej 10 umów pożyczki lub dotacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert Dodatkowo, co najmniej jedna osoba posiada (łącznie) doświadczenie w postaci: zaopiniowania lub zatwierdzenia pod względem prawnym co najmniej 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postepowaniach przeprowadzonych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert reprezentowania strony na rozprawie przed Krajową Izbą Odwoławczą w co najmniej 1 postępowaniu przetargowym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 milionów złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty i oświadczenia z rozdziału VI i VII SIWZ, 3)pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosgw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-541 Poznań, ul. Szczepanowskiego 15 A, sekretariat (piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 13:00, miejsce: 60-541 Poznań, ul. Szczepanowskiego 15 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.