eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaUdzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Miękinia: Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW
Numer ogłoszenia: 201350 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o , ul. Willowa 16, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178166, 3178162, faks 071 3178162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.miekinia.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu na realizację zadania pn. Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej,objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 1.Kwota kredytu 2 180 000,00 PLN do 100% wartości dotacji, tj. 75% kosztów kwalifikowanych.2.Wartość przyznanej pomocy finansowej ze środków EFRROW 4 000 000,00 PLN3.Przeznaczenie kredytu:wstępne finansowanie kosztów kwalifikowanych ponoszonych na inwestycję pn. -Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.4.Okres wykorzystania od .15.08.2010r. do 15.11.2010r.5.Uruchomienie kredytu w transzach w formie bezgotówkowej zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji zawartym z wybranym Wykonawcą robót w drodze realizacji dyspozycji pokrycia płatności wynikających z przedkładanych faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej.6.Długość okresu kredytowania kredyt krótkoterminowy, spłacany z dotacji.7. Terminy spłat kapitał :spłata kredytu ze środków przekazywanych przez Agencję Płatniczą (ARiMR) na rachunek kredytobiorcy, tytułem zwrotu kosztów kwalifikowanych poniesionych przez kredytobiorcę lub ze środków własnych kredytobiorcy, w przypadkach odmowy przekazania przez Agencję Płatniczą (ARiMR) środków.8.Oprocentowanie: kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej składającej się z sumy stawki WIBOR 1M + marży banku, wyrażonej w punktach procentowych, niezmiennej w całym okresie obowiązywania umowy. Stawka WIBOR 1M (dla miesięcznych okresów obrachunkowych) oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową WIBOR 1M - dla międzybankowych depozytów 1 miesięcznych według notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie pierwszego, kolejnych (miesięcznych) i ostatniego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla danego dnia do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedniego, w którym było prowadzone ostatnie notowanie stawki WIBOR. 9.Termin spłat - odsetki: odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą w następnym dniu roboczym po zakończeniu każdego okresu obrachunkowego, przy czym: - Pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy ostatniego dnia miesiąca w którym nastąpiła wypłata. - Kolejne miesięczne okresy obrachunkowe oznaczają miesiąc kalendarzowy. - Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. O wielkości odsetek Bank poinformuje Zamawiającego co najmniej na 3 dni robocze przed terminem zapłaty w formie mailowej. 10.Zabezpieczenie - Cesja praw z umowy o przyznanie pomocy w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- Nr 00076-69-21-UM0100103/09 z dnia 11.02.2010r. zawartej z Samorządem Województwa Dolnośląskiego - poręczenie Gminy Miękinia.11.Prowizje.Prowizja za udzielenie kredytu płatna jednorazowo w dniu podpisania umowy kredytowej, ze środków własnych Zamawiającego.Prowizja za administrowanie kredytem :Brak prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.Brak prowizji za opóźnienie w spłacie kredytu, jeżeli wynika ono z opóźnień w wypłacie dotacji.Brak prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu lub transzy (prowizja za gotowość).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą Prawo bankowe. W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa bankowego, w miejscu ww. dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji nadzoru bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności trans granicznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW 2)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 3)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie on wybrany (stosownie do treści art. 144 ust. 1 u.p.z.p.). Zmiana umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:: a. zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót przez Wykonawcę robót, powodujących konieczność przesunięcia wypłaty transz kredytu; b. zmiana harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących, powodujących konieczność przesunięcia terminu spłaty kredytu; 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. zmiana stawki referencyjnej WIBOR 1M b. zmiana postanowień Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, c. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d. zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.miekinia.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Miękini ul.Willowa 16, 55-330 Miękinia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Miękini ul.Willowa 16, 55-330 Miękinia - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu ROlnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013, działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej ,zadanie :Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.