eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola-wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Mikołów: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola-wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 20088 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526884 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich, ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola-wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola -wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Dostawa składa się z 3 części: Część I - dostawa 500 plecaków Część II - dostawa 500 piórników z wyposażeniem Cześć III - dostawa 500 pluszowych maskotek LP. NAZWA TOWARU ILOŚĆ CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU Część I plecak 500 sztuk materiał poliester, PVC, nieprzemakalny rozmiar odpowiedni dla przedszkolaka szerokość nie mniej niż 20 cm nie więcej niż 25 cm, wysokość nie mniej niż 25 cm, nie więcej niż 30 cm, głębokość nie mniej niż 10 cm, nie więcej niż 15 cm, jednokomorowy, zapinany na zamek, jedna kieszeń na zamek na froncie, regulowane szelki, czterokolorowy (kolorystyka odpowiadająca logotypom wykorzystywanym w projekcie) z przodu gotowy nadruk logo projektu, gminy oraz Unii Europejskiej (EF, POKL Cześć II Piórnik z wyposażeniem 500 sztuk Piórnik z wyposażeniem nie mniej niż 14 elementów, zapinany na zamek błyskawiczny, Wymiary zamkniętego piórnika (długość x wysokość x głębokość) nie mniej niż 11 x 19,5 x 3,5 cm; Piórnik ma zawierać 14 następujących elementów: 1 linijka(nie większa niż wymiary piórnika), 5 pisaków( kolor czarny, zielony, niebieski, czerwony, żółty), ołówek HB, 5 kredek ołówkowych (kolor czarny, zielony, niebieski, czerwony, żółty), 1 temperówka aluminiowa, podwójna, srebrna (wykonana z aluminium, wyposażona w ostrza o dwóch wymiarach, przeznaczona do ostrzenia ołówków i kredek o maksymalnej średnicy 11 mm) 1 gumka do ołówków. (kolorystyka odpowiadająca logotypom wykorzystywanym w projekcie) z przodu gotowy nadruk logo projektu, Gminy oraz Unii Europejskiej (EFS, POKL) Część III Pluszowy miś - maskotka 500 sztuk Wykonany z pluszu, wysokość nie mniej niż 15 cm, z nadrukiem na jego koszulce, gotowy nadruk logo projektu, Gminy oraz Unii Europejskiej (EFS, POKL) - kolor koszulki biały lub achromatyczna, technika nadruku sitodruk 2. Dostarczony asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany oraz musi posiadać wszelkie niezbędne atesty określone w odrębnych przepisach. Oferowane produkty muszą być oznakowane CE, 3.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niniejszej usługi w ramach Projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi Beneficjenta realizującego projekty w ramach PO KL. 4.Kolorystyka logotypów wykorzystywanych w projekcie stanowiących wzór kolorystyki dla przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 18.93.11.00 - Plecaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aera Group Sp. z o.o., ul. Solskiego 1/12, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20095,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aera Group Sp. z o.o. ,, ul. Solskiego 1/12, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20095,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4335,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4335,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.