eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol"Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, " z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029– edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, ” z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26

1.5.2.) Miejscowość: Terespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 375 21 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029– edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, ” z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09b75c1-ef52-4050-a9d3-1726ea996959

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013215/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029– edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu z podziałem na 3 części: Zabawki, plac zabaw i podobudowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 na dofinasowanie zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Aktywny Maluch + 2022-2029 -edycja -1.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.13. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
7) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
9) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11.14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komuni-kację
Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej OPEN NEXUS, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: um@terespol.pl (nie dotyczy składania ofert
w postępowaniu).
11.15. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonaw-cy powinni posługiwać się znakiem postępowania: IP.271.14.2025.JL
11.16. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informa-cji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczne-go lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Roz-woju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
11.17. UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów telein-formatycznych, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029– edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol” z podziałem na 3 części:
1. Wyposażenie sal w zabawki
2. Wyposażenie placu zabaw
3. Podbudowa pod plac zabaw
prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.14.2025.JL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie w zabawki

Drewniany stolik aktywności z labirytem "Stolik z interaktywnymi elementami rozwija umiejętności poznawcze i senso
ryczne, jest bezpieczny, trwały i estetyczny.
• wymiar: min. 55 x 55 x 45 cm
• materiał: drewno, metal; wiek: 6 mies.+"
Zestaw labiryntów "Zestaw kolorowych labiryntów
na okrągłym stoliku, przypomi
nających formą i kształtem las.
Na środku stoi choinka w oto
czeniu kwiatka, grzyba, sarenki
i tęczy. Stolik wykonany z płyty
wiórowej w kolorze buku i jasnej
zieleni.
• ø blatu 70 cm
• wys. stolika 42 cm
• wys. całkowita 92 cm
• wiek: 12 mies.+"
Zawody. Figurki drewniane "16 postaci reprezentujących różne zawody
• wys. figurki 7,5 cm
• materiał: drewno lakie
rowane, nadruk UV
• wiek: 2+"
Stacja z instrumentami "Stanowisko muzyczne koncentruje uwagę dzieci na instrumen
tach muzycznych i wspólnym tworzeniu muzyki. Znajdzie zasto
sowanie na zajęciach z muzykoterapii oraz w pracy z dziećmi
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wygodny dostęp
z każdej strony oraz wielkość instrumentów wiąże się z aktyw
nością fizyczną.
• stanowisko wym.: 130 x 120 x 165 cm materiał: konserwowane i lakierowane drewno sosny fińskiej
• 25 x dzwonek wietrzny z żelaza o metalicznym dźwięku
• 1 x dzwonki z 13 płytkami z włókna syntetycznego
• 8 x dzwonek z przyciskiem, z żelaza
• 8 x muzyczne tuby
• 2 x instrument perkusyjny wiszący z żelaza
• 2 x pałeczka perkusyjna"
"Cubo. Mobilna szafka
z instrumentami muzycznymi" "• wym. 76,6 x 72,6 x 86,7 (bez kółek)
• materiał: płyta wiórowa w kolorze brzozy
• 4 kółka z tworzywa sztucznego
• szuflady w zestawie: 2 szerokie niskie w kolorze mięta/szawia,
1 szeroka wysoka szara, 1 szeroka wysoka biała
W zestawie 20 rodzajów instrumentów"
Duży zestaw do sensoryki "35 elementów:
• 1 x piłka sensoryczna z kolcami w kształcie
piramidy o ø 16 cm
• 1 x kolczasta piłka do rugby o ø 24 cm
• 1 x kolczasta piłeczka z koralikami o ø 10 cm
• 1 x sensoryczna piłeczka metaliczna o ø 17,5 cm
• 1 x piłka z wypustkami misie o ø 20 cm
(do samodzielnego nadmuchania)
• 1 x ringo kolczasty Huberta o ø 17 cm
• 4 x piłeczki (w tym 2 piłki z dzwonkami)
o ø: 9,3 cm i 7,3 cm
• 1 x ster sensoryczny o ø 27 cm
• 6 x sensoryczne woreczki w kształcie
figur o wym.: trójkąt o wym.: 15 x 15
x15 cm, prostokąt o wym.: 13 x 9,5 cm,
sześcian o wym.: 13 x 11,5 cm, romb
o wym.: 16,5 x 12 cm
• wypełnienie: kuleczki z tworzywa sztucznego
• granatowy worek ze ściągaczem i haftem
o wym.: 21 x 25,5 cm
• 2 x piłeczka cyrkowa wypełniona gorczycą
o ø 5 cm
• 1 x sensoryczny labirynt - ślimak z kulkami
o ø 24 cm
• 1 x wałek do masażu o ø 6 cm, dł. 15 cm
• 2 x wałek do masażu cienki ø 11 cm, gr. 3,5 cm
• 4 x półkule sensoryczne małe o wym.: 9 cm
• 4 x piłeczki do masażu o wym.: 2 piłki o ø 8 cm
i 10 cm w kolorze czerwonym, 2 piłki o ø 8 cm
i 10 cm w kolorze żółtym
• 1 x piłeczka do masażu z wypustkami o ø 8 cm
(do samodzielnego napompowania)
• 1 x ringo z koralikami o ø 18 cm
• 1 x mini piłeczka lekarska z uchwytem
o ø 11 cm, waga: 0,4 kg
• 1 x worek do pakowania o ø 37 cm, dł. 55 cm"
Kosmos. Zestaw paneli sensorycznych ilość: 9 krążków o wym. śr. 30 cm; materiał: drewno, akryl, tworzywo sztuczne
Piastownica rozszerzonej rzeczywistości "Urządzenie w czasie rzeczywistym odwzorowuje ukształtowanie piasku, tworząc wirtualne mapy z efektami wody i kolorystycznymi poziomicami.
Piaskownica opiera się na zaawansowanej technologii, tj.:

projektorze:
FHD 1920×1080 pikseli,
3000 Lumenów,
najwyższej klasy czujniku Orbbec Femto Bolt,
wydajnym komputerze z Windows 10/11:
Ryzen 5 8600g
16gb ram DDR5

W ZESTAWIE

10″ WiFi Tablet
Pilot do uruchamiania i wyłączania
70 kg sensorycznego piasku kinetycznego – specjalna mieszanka
Pokrywa piaskownicy
Koła jezdne z blokadą"
Namiot sensoryczny 1 x Namiot Sensoryczny SPE dla Rozwoju i Spokoju, 1 x Monitor interaktywny 65" z oprogramowaniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

37520000-9 - Zabawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Dla części 1, 2, 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 100


Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- liczba punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpo-wiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie placu zabaw
Drewniany stół sensoryczny "Stół drewniany z 6 miskami przeznaczonymi i eksperymentów sensorycznych
z piaskiem oraz innymi naturalnymi materiałami. Każda z 3 par misek różni się
od siebie. Pierwsza para ma powierzchnię błyszcząca, lustrzaną, druga para
charakteryzuje się powierzchnią matową, trzecia para misek posiada perforację,
co sprawa, że pełnią funkcję sitka. Miski można wyjmować w celu łatwiejszego
transportu materiałów lub opróżnienia z zawartości czy czyszczenia.
• wym.: ø 90 cm, wys. 60 cm; materiał: drewno, metal"
Drewniane stanowisko ze zlewem "Stanowisko z prostą instalacją hydrauliczną i zle
wem. Dzięki pompce można sprawić, że z kranu
popłynie woda, która następnie spływa do po
jemnika umieszczonego na dolnej półce. Zlew
może służyć do zabaw sensorycznych, do umycia
dłoni po zabawie na dworze lub do posprzątania
po pikniku na świeżym powietrzu.
• 1 x stanowisko o wym.: 70 x 50 x 103 cm,
z fińskiej sosny, konserwowanej i lakierowanej
• zlew o wym.: 37 x 31 x 15 cm, ze stali nierdzewnej
• 1 x garnek z podwójnym uchem o wym.: 15,5 x 5,5 cm,
ze stali nierdzewnej
• 1 x patelnia o wym.: 22,5 x 13,6 x 4,5 cm, ze stali nierdzewnej
• 1 x łyżka wazowa o wym.: 5,5 x 2,8 x 19 cm, ze stali nierdzewnej
• 1 x łyżka cedzakowa o wym.: 45 x 50 x 161 cm, ze stali nie
rdzewnej
• plastikowy zbiornik na wodę o poj.: 50 l
i wym.: 48 x 35,4 x 25,8 cm"
Drewniana kuchnia "Kuchnia jest solidnie wykonana z konserwowanego i lakierowanego drewna sosny fińskiej, co zapewnia jej trwałość i odporność na warunki atmosferyczne. W zestawie znajdują się także akcesoria kuchenne, które zachęcają do zabawy w gotowanie:
- Garnek z podwójnym uchem (15,5 x 5,5 cm), ze stali nierdzewnej
- Patelnia (22,5 x 13,6 x 4,5 cm), ze stali nierdzewnej
- Łyżka wazowa (5,5 x 2,8 x 19 cm), ze stali nierdzewnej
- Łyżka cedzakowa (45 x 50 x 161 cm), ze stali nierdzewnej
- Duża miska, ze stali nierdzewnej
- 2 małe miski, ze stali nierdzewnej

Wymiary stanowiska: 100 x 48 x 136 cm "
Huśtawka wagowa "Konstrukcja z drewna sosnowego Podstawa konstrukcji drewnianej oparta na metalowych, cynkowanych ogniowo
kotwach, które zabezpieczają drewno przed bezpośrednim kontaktem z podłożem, a
tym samym zapobiegają gniciu i przedłużają żywotność konstrukcji, Uchwyty ze stali nierdzewnej,
Śruby ze stali nierdzewnej i/lub śruby zakryte plastikowymi kapslami,
Dane urządzenia
Długość min 270 cm
Szerokość min 40 cm
Wysokość całkowita 115 cm
Ilość dzieci 2 dzieci
Strefa bezpieczeństwa 10,4 m2
Wysokość swobodnego upadku 99 cm "
Sprężynowiec "Konstrukcja stalowa cynkowana proszkowo i malowana proszkowo;
Siedziska i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Sprężyny stalowe piaskowane, fosforanowane żelazowo i malowane proszkowo;
Drążki ze stali nierdzewnej;
Śruby/wkręty zakryte plastikowymi kapslami i/lub śruby ze stali nierdzewnej;
Dane urządzenia
Długość min 78 cm
Szerokość min 43 cm
Wysokość całkowita min 82 cm"
"Zestaw zabawowy
drewniany
lokomotywa" "Konstrukcja drewna sosnowego ,
zabezpieczonego od góry zaślepkami z polipropylenu;
Podstawa konstrukcji drewnianej oparta na metalowych, cynkowanych ogniowo
kotwach, które zabezpieczają drewno przed bezpośrednim kontaktem z podłożem;
a tym samym zapobiegają gniciu i przedłużają żywotność konstrukcji;
Podesty/platformy oraz schody wykonane z antypoślizgowej, trwałej, wodoodpornej
sklejki, odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Konstrukcja podestów/platform metalowa; cynkowana proszkowo;
Dachy i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków
atmosferycznych;
Ślizgi wykonane ze stali nierdzewnej z burtami z płyty HDPE, odpornej na działanie
warunków atmosferycznych;
Panele edukacyjne i manipulatory wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie
warunków atmosferycznych;
Okna i/lub elementy wykonane z poliwęglanu;
Tunel z rury dwuściennej wykonanej z polipropylenu;
Drążki ze stali nierdzewnej"
"Zestaw zabawowy
drewniany wagon" "Konstrukcja z drewna sosnowego. Podstawa konstrukcji drewnianej oparta na metalowych, cynkowanych ogniowo
kotwach, które zabezpieczają drewno przed bezpośrednim kontaktem z podłożem tym
samym zapobiegają gniciu i przedłużają żywotność konstrukcji;
Podesty/platformy wykonane z antypoślizgowej, wodoodpornej sklejki odpornej na
działanie warunków atmosferycznych;
Konstrukcja podestów/platform metalowa; cynkowana proszkowo;
Dachy i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków
atmosferycznych;
Panele edukacyjne i manipulatory wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie
warunków atmosferycznych;
Drążki ze stali nierdzewnej;
Śruby/wkręty zakryte plastikowymi kapslami i/lub śruby ze stali nierdzewnej;"
Sprężynowiec "Konstrukcja stalowa cynkowana proszkowo i malowana proszkowo;
Siedziska i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Sprężyny stalowe piaskowane, fosforanowane żelazowo i malowane proszkowo;
Drążki ze stali nierdzewnej;
Śruby/wkręty zakryte plastikowymi kapslami i/lub śruby ze stali nierdzewnej;
Dane urządzenia
Długość min 62 cm
Szerokość min 43 cm
Wysokość całkowita min 80 cm"
Zestaw zabawowy "Konstrukcja stalowa cynkowana proszkowo i malowana.
Podesty/platformy wykonane z antypoślizgowej, trwałej, wodoodpornej płyty HPL,
odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Konstrukcja podestów/platform metalowa, cynkowana ogniowo i malowana
Dachy i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków
atmosferycznych;
Ślizgi wykonane ze stali nierdzewnej z burtami z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Panele manipulacyjne wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych;
Panele edukacyjne wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych"

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Dla części 1, 2, 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 100


Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- liczba punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpo-wiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podbudowa pod plac zabaw
Podbudowa pod plac zabaw "Warstwa I (nośna) tłuczeń lub żwir frakcji 16–32 mm, gr. 15–20 cm, zagęszczony do Is≥0,97 Odwodnienie i stabilizacja podłoża
Warstwa II (odsączająca / wyrównawcza) piasek zagęszczony, gr. 5–10 cm Wyrównanie podłoża i przygotowanie pod warstwę wierzchnią
Warstwa III (nawierzchnia bezpieczna) piasek płukany, frakcja 0,2–2 mm, gr. min. 30 cm (dla HIC do 2,0 m) Amortyzacja upadków i bezpieczeństwo dzieci"

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Dla części 1, 2, 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 100


Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- liczba punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpo-wiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niezależnie od przypadków umożliwiających zmianę umowy wynikających
z przepisów powszechnie obowiązujących, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);,
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego na czas przeprowadzenia przez zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie zostało wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że jego funkcjonalność i jakość nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego (zmiana przedmiotu świadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrzeżeniem, że nie może być ono zmienione na wyższe od umówionego).
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na platformie zakupowej OPEN NEXUS.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.