Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Mikołów: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola-wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 526884 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola-wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola -wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Dostawa składa się z 3 części: Część I - dostawa 500 plecaków Część II - dostawa 500 piórników z wyposażeniem Cześć III - dostawa 500 pluszowych maskotek LP. NAZWA TOWARU ILOŚĆ CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU Część I plecak 500 sztuk materiał poliester, PVC, nieprzemakalny rozmiar odpowiedni dla przedszkolaka szerokość nie mniej niż 20 cm nie więcej niż 25 cm, wysokość nie mniej niż 25 cm, nie więcej niż 30 cm, głębokość nie mniej niż 10 cm, nie więcej niż 15 cm, jednokomorowy, zapinany na zamek, jedna kieszeń na zamek na froncie, regulowane szelki, czterokolorowy (kolorystyka odpowiadająca logotypom wykorzystywanym w projekcie) z przodu gotowy nadruk logo projektu, gminy oraz Unii Europejskiej (EF, POKL Cześć II Piórnik z wyposażeniem 500 sztuk Piórnik z wyposażeniem nie mniej niż 14 elementów, zapinany na zamek błyskawiczny, Wymiary zamkniętego piórnika (długość x wysokość x głębokość) nie mniej niż 11 x 19,5 x 3,5 cm; Piórnik ma zawierać 14 następujących elementów: 1 linijka(nie większa niż wymiary piórnika), 5 pisaków( kolor czarny, zielony, niebieski, czerwony, żółty), ołówek HB, 5 kredek ołówkowych (kolor czarny, zielony, niebieski, czerwony, żółty), 1 temperówka aluminiowa, podwójna, srebrna (wykonana z aluminium, wyposażona w ostrza o dwóch wymiarach, przeznaczona do ostrzenia ołówków i kredek o maksymalnej średnicy 11 mm) 1 gumka do ołówków. (kolorystyka odpowiadająca logotypom wykorzystywanym w projekcie) z przodu gotowy nadruk logo projektu, Gminy oraz Unii Europejskiej (EFS, POKL) Część III Pluszowy miś - maskotka 500 sztuk Wykonany z pluszu, wysokość nie mniej niż 15 cm, z nadrukiem na jego koszulce, gotowy nadruk logo projektu, Gminy oraz Unii Europejskiej (EFS, POKL) - kolor koszulki biały lub achromatyczna, technika nadruku sitodruk 2. Dostarczony asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany oraz musi posiadać wszelkie niezbędne atesty określone w odrębnych przepisach. Oferowane produkty muszą być oznakowane CE, 3.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niniejszej usługi w ramach Projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi Beneficjenta realizującego projekty w ramach PO KL. 4.Kolorystyka logotypów wykorzystywanych w projekcie stanowiących wzór kolorystyki dla przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 18.93.11.00 - Plecaki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich 43-190 Mikołów ul. K. Miarki 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup programu do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT dla jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-CUW w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski -
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pracowni językowej do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych dla Żłobka Miejskiego w Przasnyszu
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla Przedszkola Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Gowin w Żywcu, w ramach projektu "Mali geniusze z żywieckich przedszkoli"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, terapeutycznych, logopedycznych, muzycznych, programów multimedialnych oraz wyposażenia do zajęć z integracji sensorycznej dla przedszkola w Mieście Łuków.
- Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi w ramach programu "Cyfrowy Uczeń"
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





