eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OS/ZP/68/08 - naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK Nr 1 PAM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Szczecin: OS/ZP/68/08 - naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK Nr 1 PAM
Numer ogłoszenia: 200718 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 164237 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OS/ZP/68/08 - naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK Nr 1 PAM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa bieżąca i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego na terenie SPSK Nr 1 PAM. Zakres obsługi aparatury objętej kontraktem serwisowym 1. Stała obsługa serwisowa obejmuje następujący zakres czynności: a) Przeglądy okresowe · Wykonywanie planowanych przeglądów, okresowych konserwacji - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów - uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. · Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. · Kontrola występowania usterek zewnętrznych. · Inspekcja zużycia części. · Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. · Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. · Dokumentacja przeglądów. b) Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych · Sprawdzenie jakości obrazu. · Przeprowadzenie czynności korygujących c) Naprawy · Interwencje na wezwanie - praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. · W przypadku wystąpienia uszkodzenia wymagającego rozmontowania aparatu i wymiany elementów aparat zostanie naprawiony w punkcie serwisowym · Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. · Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. · Dokumentacja interwencji serwisowych. c) Modyfikacje · Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. d) Części zamienne i komponenty specjalne - umowa obejmuje · dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. · Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. · Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. 2. W przypadku wyłączenia aparatu na dłużej niż 3 dni robocze, Wykonawca dostarczy aparat zastępczy na czas wykonania naprawy. 3. W przypadku wyłaczenia aparatu z eksploatacji na skutek jego kasacji wartość wynagrodzenia miesięcznego Wykonawcy zostanie pomniejszona o kwotę wyłączenia 4. Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu producenta. 2. Pozostałe warunki świadczenia usługi określa Rozdział IV SIWZ - projekt umowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 276420 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olympus Polska Sp z o. o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 276420
  • Oferta z najniższą ceną: 276420 / oferta z najwyższą ceną: 276420
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.