Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Szczecin: OS/ZP/62/08 naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK Nr 1 PAM
Numer ogłoszenia: 164237 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OS/ZP/62/08 naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK Nr 1 PAM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa bieżąca i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego na terenie SPSK Nr 1 PAM Zakres obsługi aparatury objętej kontraktem serwisowym 1. Stała obsługa serwisowa obejmuje następujący zakres czynności: a) Przeglądy okresowe · Wykonywanie planowanych przeglądów, okresowych konserwacji - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów - uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. · Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. · Kontrola występowania usterek zewnętrznych. · Inspekcja zużycia części. · Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. · Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. · Dokumentacja przeglądów. b) Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych · Sprawdzenie jakości obrazu. · Przeprowadzenie czynności korygujących c) Naprawy · Interwencje na wezwanie - praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. · W przypadku wystąpienia uszkodzenia wymagającego rozmontowania aparatu i wymiany elementów aparat zostanie naprawiony w punkcie serwisowym · Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. · Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. · Dokumentacja interwencji serwisowych. c) Modyfikacje · Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. d) Części zamienne i komponenty specjalne - umowa obejmuje · dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. · Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. · Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. 2. W przypadku wyłączenia aparatu na dłużej niż 3 dni robocze, Wykonawca dostarczy aparat zastępczy na czas wykonania naprawy. 3. W przypadku wyłaczenia aparatu z eksploatacji na skutek jego kasacji wartość wynagrodzenia miesięcznego Wykonawcy zostanie pomniejszona o kwotę wyłączenia 4. Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu producenta. 2. Pozostałe warunki świadczenia usługi określa Rozdział IV SIWZ - projekt umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określony w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny SPSK Nr 1 PAM ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SPSK Nr 1 PAM ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach PUM w Szczecinie
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2024-2027, (...) zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA w Szczecinie.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy kaset testowych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Usługi cateringowe na potrzeby przedsięwzięcia pn. "Obchody Jubileuszu 70-lecia WKŚiR ZUT" w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- "Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- Obsługa serwisowa w zakresie okresowych przeglądów technicznych i napraw mikroskopów - 4 części, DZPUCK.262.107.2024
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.