Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00585733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00600136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego,
stanowiących własność Gminy Zagnańsk oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Zagnańsk na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413001322
1.5.8.) Numer faksu: +48413001373
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego,stanowiących własność Gminy Zagnańsk oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Zagnańsk na 2025 rok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14412278-b122-40ef-b03f-5d7c06b59b4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208781/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, stanowiących własność Gminy Zagnańsk oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Zagnańsk na 2025 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.25.2024.PZZiS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290966,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest „Zakup paliwa do pojazdów samochodowych
i sprzętu mechanicznego, stanowiących własność Gminy Zagnańsk oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Zagnańsk na 2025 rok”.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów
i sprzętu silnikowego, stanowiących własność Gminy Zagnańsk oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Zagnańsk w 2024 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy.
3. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i szacunkowe ilości paliw:
a) olej napędowy – 47 500 litrów,
b) benzyna bezołowiowa „ 95” – 3 500 litrów.
4. Ostateczna ilość zakupionego paliwa i materiałów będzie wynikać z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Strony ustalają, że podane w pkt. 3 ilości paliwa są ilościami planowanymi do wykorzystania w 2025 r. i mogą ulec zmianie o maksymalnie 20 %
i nie może być to podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
5. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia
25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
(t. j. Dz. U. z 2024 poz. 1209 z późn. zm.).
6. Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane przez niego paliwo spełnia wszelkie wymagania jakościowe wynikające z określonych powyżej przepisów prawa co zostanie potwierdzone odpowiednim dokumentem i świadectwem jakościowym paliwa.
7. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
8. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów stanowiących własność Gminy Zagnańsk i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Zagnańsk, oraz do pojemników na potrzeby sprzętu silnikowego Gminy Zagnańsk i ratowniczego sprzętu silnikowego OSP.
9. Zamawiający wymaga, aby tankowanie pojazdów samochodowych odbywało się we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z potrzebami zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych zlokalizowanych w odległości nie większej niż
10 km od siedziby zamawiającego tj. Zagnańsk, ul. Spacerowa 8 (połączenie drogowe mierzone za pomocą sygnału GPS, odległość dotyczy zarówno drogi na stację z siedziby zamawiającego jak i odległości ze stacji do siedziby zamawiającego).
10. Zakup paliwa będzie następował drogą transakcji bezgotówkowych. Upoważnione osoby dokonujące zakupu paliwa fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem lub kartą elektroniczną w prowadzonych przez stację paliw zestawieniach sprzedaży – oddzielnie dla potrzeb: Urzędu Gminy – administracja, Urzędu Gminy - oświata, Urzędu Gminy – gospodarka komunalna, GOSiR oraz oddzielnie dla OSP Samsonów, OSP Szałas, OSP Zabłocie i OSP Zagnańsk.
Dalszy ciąg w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cieślak i Świercz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528131791
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 10A
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CIEŚLAK I ŚWIERCZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CIEŚLAK I ŚWIERCZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Zakup paliwa płynnego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup paliwa płynnego w roku 2025 i 2026
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Ożarowie.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.