Og³oszenie z dnia 2024-12-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00010549/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00159090/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku: strzykawki, ig³y, kaniule
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RAWIE MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750081271
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitalrawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku: strzykawki, ig³y, kaniule
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-74c08a44-7f74-4a8a-9a13-6ff981e01854
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00675124
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00211766/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku_ig³y, kaniule,strzykawki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c08a44-7f74-4a8a-9a13-6ff981e018543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-74c08a44-7f74-4a8a-9a13-6ff981e01854
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych
kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem i odbiorc± Pañstwa danych osobowych pozyskanych w zwi±zku z przeprowadzeniem procesu
rekrutacyjnego jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej, ul. Warszawska 14,
96-200 Rawa Mazowiecka.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Pozyskane dane osobowe w postaci:
nazwisko i imiê (imiona),
dane rejestrowe organizacji bior±cej udzia³ w postêpowaniu o udzielenia zamówienia publicznego w tym NIP, nr.
konta, dane adresowe organizacji,
adres e-mail,
stanowisko,
numer telefonu,
bêd± przetwarzane przez osoby zatrudnione Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
oraz podmiot przetwarzaj±cy dzia³aj±cy dla Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
na podstawie umowy miêdzy stronami.
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz
nastêpuj±ce przepisy prawa:
Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t.j.),
Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
(Dz. U 2020 r. poz. 2415)
Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd±
wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy;
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane o
pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie 6.
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê
z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania
z tego praw,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale
mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu
zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych Dz.
U 2024 poz. 1320 tj.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególno¶ci na podstawie
Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U 2020
r. poz. 2415)
11. W przypadku stwierdzenie nieuprawnionego zbierania/ przetwarzania danych lub innych sytuacji wskazuj±cych na
nieprawid³owo¶ci zdarzenie takie, nale¿y zg³osiæ do Inspektora Ochrony Danych Osobowych którym jest Jakub Liput
za po¶rednictwem adresu e-mail iodo@szpitalrawa.pl tel. T: +48 690002752 lub listownie na adres Samodzielny
Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej ul. Warszawska 14 96-200 Rawa Mazowiecka
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach,
je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych (tj. Dz. U 2024 poz. 1320 t.j..)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Strzykawka jednorazowego u¿ytku, Strzykawka
typu ¯aneta, do pomp infuzyjnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ig³y_biopsyjna, do penów, insulinowa, do znieczuleñ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141320-9 - Ig³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kaniule
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt. 5, pkt. 7, pkt. 8 ustawy
2)o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do
tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który
z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej
samej grupy kapita³owej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie
zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (Dz.U. z 2022 r. poz.
835), zwan± „ustaw± sankcyjn±”,
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotuw Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywo³anej ustawy tj. posiada certyfikat CE
i deklaracjê zgodno¶ci;.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotuw Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywo³anej ustawy tj. posiada certyfikat CE
i deklaracjê zgodno¶ci;.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcyustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy
musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we
w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
13.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy.
13.4 Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako
pe³nomocnik.
13.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a)
¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w
rozdziale XI swz,
b)
c)
d)
warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale IX swz winien spe³niaæ co najmniej jeden z
tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt 13.5. c), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy..
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone rozdziale XI, w sposób i w trybie tam
okre¶lonym.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp przewiduje siê poni¿sze zmiany postanowieñ niniejszej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany:1) zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cych dotycz±cych zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy; zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian; zmiana obowi±zuje od dnia wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego o podstawie wprowadzenia zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
2) zmiany cen na korzy¶æ Zamawiaj±cego – w ka¿dym przypadku, gdy jest to mo¿liwe,
3) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, pod warunkiem, i¿ Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni), zawiadomi Szpital na pi¶mie, za³±czaj±c stosowne dokumenty wystawione przez producenta sprzêtu jednorazowego u¿ytku: strzykawki, ig³y, kaniule stwierdzaj±ce ten fakt;
4) wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów okre¶lonych w formularzu cenowym zadanie nr ....... do niniejszej umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania); Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie produktu wycofanego, o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiaj±cego zamiennik produktu o tych samych w³a¶ciwo¶ciach w cenie nie wy¿szej ni¿ ta, która zosta³a okre¶lona w umowie za wycofany produkt;
5) zmniejszenia zakresu realizacji Umowy, je¿eli realizacja Umowy stanie siê niemo¿liwa ze wzglêdu na wycofanie ze sprzeda¿y przez producenta sprzêtu jednorazowego u¿ytku: strzykawki, ig³y, kaniule okre¶lonych w ofercie i SWZ i braku mo¿liwo¶ci zast±pienia przez Wykonawcê wycofanego Produktu Produktem równowa¿nym. W takim przypadku Zamawiaj±cy ma równie¿ prawo zmniejszyæ proporcjonalnie kwotê przeznaczon± na realizacjê Umowy;
6) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
7) wyst±pienia si³y wy¿szej, która uniemo¿liwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
8) obni¿enia cen jednostkowych sprzêtu jednorazowego u¿ytku: strzykawki, ig³y, kaniule, o których mowa w ofercie Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy,
9) zmiany terminów dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
10) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.);
11) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, o okres nie d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce; realizacja Umowy w przed³u¿onym terminie bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy- formularzu asortymentowo-cenowym,
12) podwy¿szenia warto¶ci umowy brutto o nie wiêcej ni¿ 25 % warto¶ci umowy brutto, o której mowa w § 8 ust. 2 Umowy, w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiaj±cego zwi±zanych ze zwiêkszeniem ilo¶ci pacjentów lub zwiêkszeniem ilo¶ci wykonywanych zabiegów;
13) wyd³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania w ca³o¶ci ¶rodków, o których mowa w § 8 ust. 2 umowy, o okres nie d³u¿szy ni¿ 1 rok, przy zachowaniu ogólnej warto¶ci brutto umowy bez zmian; realizacja Umowy w przed³u¿onym terminie bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy- formularzu asortymentowo-cenowym.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-07
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Dostawa mobilnej kabiny sortowniczej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trêbaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trêbaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Remont odcinków ulic S³owackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
wiêcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku II postêpowanie
- Zakup i dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, przyrz±dów do przetaczania p³ynów, do ¿ywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- Dostawa zestawów do perfuzji w±troby dla UCK
- Dostawa produktów leczniczych.
wiêcej: Ig³y do szycia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.