Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00025624/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00145131/01 - Wynik z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa przewiązek łączących Pawilony M-I, M-II i M-III oraz M-III i M-IV, wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671270
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00664382
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany przewidziane we wzorze umowy m. in.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w szczególności
w następujących przypadkach:
a) terminu wykonania umowy w przypadku:
• wstrzymania robót budowlanych przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
• wystąpienia siły wyższej,
• występowania niskich temperatur powietrza, które nie będą umożliwiały wykonywania robót związanych z betonowaniem elementów konstrukcyjnych co zostanie potwierdzone niezwłocznie wpisem w dzienniku budowy przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru. Przez niską temperaturę rozumie się przy wystąpienie temperatury w ciągu doby poniżej minus 10 stopni Celsjusza. Termin zostanie przedłużony o ilość dni potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy.
• w przypadku, gdy pomimo zachowania należytej staranności przez Wykonawcę, termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie będzie dłuższy niż 30 dni.
b) Konieczności wykonania robót zamiennych wynikających ze zmiany technologii lub zamiany materiałów przewidzianych w dokumentacji w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane lub konieczności wykonania robót dodatkowych, warunkujących wykonanie robót budowlanych,
c) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, pracy personelu administracyjnego,
d) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości robót budowlanych lub dostarczanych w ich ramach materiałów lub urządzeń,
e) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego,
f) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót zamiennych wynikających ze zmiany technicznej, technologii lub zamiany materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, o ile:
a) zmiana techniczna, technologii lub materiałów będzie równoważna jakościowo i pod względem parametrów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, oraz będzie ona zapewniać prawidłowe (w szczególności zgodne z przepisami budowlanymi, wiedzą techniczną oraz ze sztuką budowlaną) wykonanie zadania,
b) nie będzie one skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
c) wykonywanie robót zamiennych nie wymaga aneksu do umowy, lecz pisemnego pod rygorem nieważności protokołu robót zamiennych, który winien zostać zaakceptowany i podpisany przez kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz odpowiedniego inspektora nadzoru inwestycyjnego ze strony Zamawiającego jak również przez projektanta,
3. W przypadku, gdyby w trakcie realizacji zadania okazało się, że wykonanie niektórych robót objętych dokumentacją projektową jest zbędne i może być one wykonane prawidłowo (w szczególności zgodnie z właściwym i przepisami prawa, wiedzą techniczną oraz ze sztuką budowlaną) bez realizacji tychże robót, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu robót budowlanych o te roboty (dalej „roboty zaniechane”). W takim przypadku wartość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wartość robót zaniechanych ustaloną na podstawie kosztorysu szczegółowego, a gdyby ich wartości nie dało się ustalić na podstawie kosztorysu szczegółowego - o wartość robót ustaloną na podstawie cen publikowanych
w kwartalniku SEKONCENBUD z kwartału, który przypadał dzień zawarcia niniejszej umowy. Ograniczenie robót budowlanych o roboty zaniechane następować będzie
w drodze pisemnych, pod rygorem nieważności, aneksów zawieranych przez Strony, przy czym Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Podstawą do sporządzenia i podpisania aneksu będzie pisemne zawiadomienie odpowiedniego inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego wskazujące roboty zaniechane, zaakceptowane, o ile to będzie konieczne, przez projektanta. Wartość robót zaniechanych nie może w żadnym wypadku przekroczyć 20% wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w §8 ust. 2 umowy.
ciąg dalszy w Sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu
Po zmianie:
Zmiany przewidziane we wzorze umowy m. in.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w szczególności
w następujących przypadkach:
a) terminu wykonania umowy w przypadku:
• wstrzymania robót budowlanych przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
• wystąpienia siły wyższej,
• występowania niskich temperatur powietrza, które nie będą umożliwiały wykonywania robót związanych z betonowaniem elementów konstrukcyjnych co zostanie potwierdzone niezwłocznie wpisem w dzienniku budowy przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru. Przez niską temperaturę rozumie się przy wystąpienie temperatury w ciągu doby poniżej minus 10 stopni Celsjusza. Termin zostanie przedłużony o ilość dni potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy.
• w przypadku, gdy pomimo zachowania należytej staranności przez Wykonawcę, termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie będzie dłuższy niż 30 dni.
b) Konieczności wykonania robót zamiennych wynikających ze zmiany technologii lub zamiany materiałów przewidzianych w dokumentacji w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane lub konieczności wykonania robót dodatkowych, warunkujących wykonanie robót budowlanych,
c) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, pracy personelu administracyjnego,
d) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości robót budowlanych lub dostarczanych w ich ramach materiałów lub urządzeń,
e) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego,
f) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót zamiennych wynikających ze zmiany technicznej, technologii lub zamiany materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, o ile:
a) zmiana techniczna, technologii lub materiałów będzie równoważna jakościowo i pod względem parametrów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, oraz będzie ona zapewniać prawidłowe (w szczególności zgodne z przepisami budowlanymi, wiedzą techniczną oraz ze sztuką budowlaną) wykonanie zadania,
b) nie będzie one skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
c) wykonywanie robót zamiennych nie wymaga aneksu do umowy, lecz pisemnego pod rygorem nieważności protokołu robót zamiennych, który winien zostać zaakceptowany i podpisany przez kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz odpowiedniego inspektora nadzoru inwestycyjnego ze strony Zamawiającego jak również przez projektanta,
ciąg dalszy w Sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-09 10:00
Po zmianie:
2025-01-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-09 10:30
Po zmianie:
2025-01-15 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-07
Po zmianie:
2025-02-13
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- Wykonanie superwizji grupowych i indywidualnych - ZP-13/25
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków II
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.