Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00571067/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00576692/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00581592/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) - 6 pojazdów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d18ebd7-84bc-442f-ad43-5f9dd322c39b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) - 6 pojazdów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d18ebd7-84bc-442f-ad43-5f9dd322c39b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044595/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy z nabyciem i przeniesieniem własności na koniec umowy - 6 pojazdów na potrzeby Zarządu Zieleni m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 111/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1024719,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochody osobowe crossovery z napędem hybrydowym – 2 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 244473,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy SUV 4x4 z napędem elektrycznym4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 239003,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy Crossover/SUV 2x4 z napędem elektrycznym;4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 204964,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód dostawczy / Furgon / Van z napędem elektrycznym4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 164872,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód dostawczy do 3,5T – podwozie z kabiną i z otwartą skrzynią4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 171404,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271244,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271244,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271244,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262544241
7.3.3) Ulica: Wołowska 22a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271244,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304699,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304699,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304699,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262544241
7.3.3) Ulica: Wołowska 22a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304699,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2) w zw. z art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzieleni zamówienia publicznego pn.: Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 6 pojazdów na potrzeby Zarządu Zieleni m.st. Warszawy” w zakresie części 3 - Samochód osobowy Crossover/SUV 2x4 z napędem elektrycznym, do dnia otwarcia ofert, tj. 13.11.2024 r. do godziny 11:30 wpłynęła jedna oferta. W wyniku badania i oceny oferty Zamawiający odrzucił następującą ofertę w zakresie części 3:
Ofertę nr 1 – Wykonawcy: Alphabet Polska Fteel Management Sp. z o.o., ul. Wołowska 22a,
02-675 Warszawa;
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.,
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca Alphabet Polska Fteet Management Sp. z o.o. w zakresie części 3 dołączył do oferty nieaktualny formularz Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3C do OPZ|, gdzie nie spełnił minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa w zakresie przednich świateł przeciwmgielnych.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, w związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202214,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202214,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202214,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alphabet Polska Flett Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262544241
7.3.3) Ulica: Wołowska 22a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202214,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189518,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189518,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189518,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alphabet Polska Fleet Managment Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262544241
7.3.3) Ulica: Wołowska 22a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALPHABET POLSKA FLEET MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189518,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 7-osobowego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
- "Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków PFRON: "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
- Dostawa samochodu operacyjnego do obsługi projektu
- Zakup samochodu 9-osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pleszewie.
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS 9-osobowego
- Dostawa samochodu typu mikrobus
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





