Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00527024/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na 2 części (etap pierwszy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 76111001
1.5.8.) Numer faksu: 95 7644041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na 2 części (etap pierwszy).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7cb820f-1163-4397-8401-4900d66dff98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027708/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.6.2025.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105691,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego:31120000-3 – Generatory prądu. Szczegółowy opis zawiera zął. nr 3.1.
Agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2025
• Agregat w obudowie wyciszonej, odpornej na warunki atmosferyczne, w trybie SILENT
• Silnik diesel
• Regulator obrotów silnika – mechaniczny
• Moc PRP min.: 67 kVA/54 kW
• Maksymalna waga agregatu: 1200 kg
• Zbiornik paliwa min.: 110 l.
• Maksymalne zużycie paliwa przy 100 % obciążeniu: 15 l/h
• Przycisk wyłączenia awaryjnego
• Napięcie znamionowe 230/400 V
• Liczba faz: 3
• Przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku w temperaturach od -20 do +45 stopni
• Dostosowany do przechowywania na wolnym powietrzu
• Sterownik agregatu z ekranem LCD i menu w języku polskim
• Silnik uruchamiany rozrusznikiem
• Gwarancja minimum 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 105534,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 2 – Zakup i dostawa przyczepy 2-osiowej34223300-9 – Przyczepy. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 3.2. niniejszej specyfikacji warunków zamówienia
( • Liczba osi: 2
• Przyczepa wywrotka
• Ładowność min. 2000 kg
• Stalowa rama o podwyższonej wytrzymałości
• Otwierane i zdejmowane burty
• Koło podporowe
• Uchwyty ładunkowe
• Podłoga metalowa
• Najazdy w komplecie
• Podpory składane/chowane
• Przechył: hydrauliczno-elektryczny
• Wymiary minimalne: 250x100x30
• Gwarancja min. 24 miesiące)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREGATY POLSKA CEZARY BIELAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720917731
7.3.3) Ulica: Obornicka 258a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105534,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego, mobilnego zespołu prądotwórczego (agregatu) na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu OLiOC na terenie powiatu łowickiego
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych (agregatów) na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu OLiOC
- Cyberbezpieczny Samorząd- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gminie Orneta"
- Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





