eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000890264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 21

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dsp_zne@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.z-ne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf8f3a2-7f9b-4716-93cc-aa4c120884bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf8f3a2-7f9b-4716-93cc-aa4c120884bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.271.2/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144326,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E tj. sprzedaż gazu i zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji dla Domu Pomocy społecznej im. J.P. II w Zakopanem ul. Szpitalna 21.
2. Łączną szacunkową ilość gazu ziemnego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktu poboru: 558.000 Kwh.
3. Punkt poboru gazu ziemnego ( obiekt , do którego będzie dostarczany gaz ) został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ. Zamawiający informuje , iż punkt poboru gazu, objęty postepowaniem , należy do obszaru taryfowego Operatora Systemu Dystrybucji , którym jest Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. z siedziba w Tarnowie ul. W. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów.
4. Obecna umowa kompleksowa zawarta jest na czas określony do dnia 31.12.2024 roku. Zamawiający nie ma zawartych umów /aneksów w ramach akcji promocyjnych.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej z wyjątkiem samego operatora działającym na terenie Zamawiającego, umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucji do punktu poboru.
6. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z.o.o.
7. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu gazomierz.
8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za rzetelne i terminowe wykonanie zamówienia.
9. Oświadczenie w sprawie przeznaczenia zakupionego gazu , dla potrzeb podatku akcyzowego , zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
10. Dostarczanie gazu ziemnego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności w warunkach określonych przez ustawę z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 266 ) i akty wykonawcze do tej ustawy.
11. Standard jakościowy przedmiotu zamówienia określają przepisy Prawo energetyczne oraz akty wykonawcze w szczególności Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lutego 2021 roku w sprawie sposobu i trybu wprowadzania ograniczeń w poborze gazu ziemnego ( Dz.U z 2021 r. poz.549 ). oraz Polskie Normy. Jakość gazu ziemnego dostarczonego przez Wykonawcę w miejscu dostarczania musi odpowiadać stosownym uregulowaniom obowiązującym na polskim rynku gazu ziemnego, takim jak Prawo energetyczne oraz IRiESD ( gaz ziemny wysokometanowy z grupy E ( GZ-650 ) wg normy PN-C-04750 dostarczany za pomocą sieci gazowej.
12. W kontekście oceny powszechnej dostępności dostawy gazu należy wskazać , że dostawy tego typu są ustawowo reglamentowane tj. możliwości dystrybucji i obrotu gazem odnosi się jedynie do podmiotów posiadających odpowiednią koncesję , co nie wyklucza jego powszechnej dostępności na danym rynku. Koncesjonowanie nie ma na celu ograniczenia dostępności produktów lecz zapewnienie , że podmioty posiadające właściwą koncesję spełniają odpowiednie standardy i wymogi . Zakres standardów i wymogów dla Wykonawcy opisano w pkt 11 powyzej.
13. Koszty cyklu życia produktu tj. wszelkie możliwe fazy na etapie istnienia produktu, takie jak badanie , rozwój, projektowanie, przemysłowe , produkcja , naprawa, modernizacja, zmiana , utrzymanie, logistyka , szkolenie, testowanie, wycofanie i usuwanie, wliczone są w cenę paliwa gazowego, określonej w pkt. 15 jakości dostarczonego z tej samej sieci dystrybucyjnej, bez względu kto jest jego wytwórcą.
14. W związku z obowiązującą od dnia 26 stycznia 2022 roku ustawą o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz.U z 2022 r. poz. 202 ), Zamawiający oczekuje zastosowania ceny jednostkowej za dostarczone paliwo gazowe zgodnie z uregulowaniami ujętymi w cytowanej powyżej ustawie dla Punktu Poboru Gazu, objętym postępowaniem. Zamawiający złoży stosowne oświadczenie, dołączone do dokumentów postępowania (zał. nr 7 do swz)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204326,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204326,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204326,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147003421

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204326,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.