Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00310588/01 - Wynik z dnia 2025-07-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SKRZYNKI - INSTYTUT DOKUMENTACJI, ROZWOJU I PROMOCJI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I KULINARNEGO POWIATU POZNAŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388887726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Parkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Skrzynki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@instytutskrzynki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smakipowiatupoznanskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dd96b23-79a8-4118-9907-21581fec9f8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020268/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Instytutu Skrzynki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dd96b23-79a8-4118-9907-21581fec9f8c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/ Szczegółowe informacje o środkach komunikacji zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
e) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
f) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;
g) komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej
zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji
Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego ,
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego , adres do korespondencji ul. Pl. Parkowy 1, 62-060 Skrzynki, e-mail: kontakt@instytutskrzynki.pl
c) Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp;
d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki" nr postępowania: ZZP.271.181.2025.KJ, prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164) lub innymi szczegółowymi przepisami prawa;
f) obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający ponadto informuje:
1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
2) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.181.2025.KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego, tj. do dworu w Skrzynkach (zwanego Dwór Skrzynki) położonego w Skrzynkach (62-060) przy ul. Plac Parkowy 1, gmina Stęszew, dz.130/1. Do celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął przewidywane zużycie gazu ziemnego w okresie 12 m-cy na poziomie 291 103 kWh. Wskazane zużycie może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy i ma charakter jedynie orientacyjny, służący porównaniu ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego podanej orientacyjnej ilości gazu. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego odbioru paliwa gazowego w poszczególnych punktach poboru. Dostarczanie gazu będzie odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia
zawiera SWZ i jej załączniki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
13.2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryterium
wyboru: cena brutto – 100 %.
13.3. Zamawiający ofercie o najniższej łącznej cenie brutto spośród ofert
ocenianych przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie
przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według
wzoru:
C = cena najniższa spośród złożonych ofert / cena badanej oferty x 100
pkt.
13.4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100,00
pkt równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1% =
1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętym
kryterium.
13.5. Obliczenia punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. Uzyskana liczba punktów w ramach
kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
13.6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 PZP zostały
określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te
wskazują zakresy, czynności i parametry niezbędne do realizacji
przedmiotu zamówienia jak również uwzględniają także wszystkie
elementy, które mają wpływ na koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.
13.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
13.8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.;
a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) Zdolności technicznej lub zawodowej - – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli
dotyczy, wzór własny Wykonawcy).
10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do
wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są wymagane przez
Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww. oświadczenia.
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o
zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się
wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy, wzór własny Wykonawcy).
10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do
wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania
ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są
wymagane przez Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww.
oświadczenia.
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o
zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się
wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, w oparciu o następujące okoliczności:1) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą kwalifikacji w
zakresie podatku akcyzowego,
2) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą przeznaczenia
paliwa gazowego (art. 62 b ustawy Pe),
3) Zmiany stawek i cen za usługi dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez
Prezesa URE zmiany Taryfy na usługi przesyłu gazu OSD, które miałyby
obowiązywać w okresie obowiązywania Umowy, bądź w przypadku zmiany
mocy lub zmiany grupy taryfowej, jeżeli punkt odbioru zostanie
zakwalifikowany do innej grupy taryfowej,
4) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT i / lub Ustawowej zmiany
opodatkowania podatkiem akcyzowym, w wyniku czego zmianie ulegnie cena jednostkowa netto/brutto paliwa gazowego
5) Zmiany Taryfy stosowanej dla odbiorców w gospodarstwie domowym
(dotyczy paliwa gazowego objętego ochroną taryfową)
2. W okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej zmiana
Umowy obejmować zmianę w zakresie wysokości stawek opisanych w ust.
1 pkt 1-5) powyżej o kwoty wynikającej ze zmiany tych stawek. Zmiany, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej obowiązywać będą od dnia wejścia
w życie przepisów powodujących zmiany wymienione w ust. 1 pkt 1-5) powyżej i nie wymagają zawarcia Aneksu.
3. Strony dopuszczają zmianę Umowy również w następującym zakresie:
1) Zmiany ilości punktów odbioru wskazanych w Załączniku nr 1 do
Umowy, przy czym zmiana wynikać może np. z
likwidacji/włączenia punktu odbioru, zmiany stanu prawnego lub
technicznego punktu odbioru, zmiany w zakresie odbiorcy,
zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w
przypadku zaistnienia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających
rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.
Dostawa paliwa gazowego do PPG podlegającego wyłączeniu z umowy
zostanie zakończona w terminie uzgodnionym
przez Strony. Zmiana ilości gazu wynikająca ze zwiększenia ilości
punktów odbioru nie przekroczy 10% łącznej
prognozowanej ilości paliwa gazowego, o której mowa w §5 ust. 1
Umowy,
2) Zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo
gazowe, pod warunkiem pod warunkiem wyrażenia zgody przez OSD,
3) Zmiany grupy taryfowej dokonanej (niezależnie od Zamawiającego /
Odbiorcy) przez PSG zgodnie z postanowieniami Taryfy OSD,
4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych
punktów odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury
zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów
kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od Stron. W przypadku
zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca stosować
będzie stawki i opłaty właściwe dla danej grupy taryfowej / mocy umownej.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3)
powyżej, Wykonawca stosować będzie stawki i opłaty właściwe dla danej
grupy taryfowej / mocy umownej. Pełną treść możliwych zmian w Umowie
określa Załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-20 17:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 17:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SKRZYNKI
więcej: przetargi SKRZYNKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Baranów Sandomierski w 2026 roku"
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego oraz świadczenie usług jego dystrybucji do budynku krytej pływalni przy Liceum Ogólnokształcącym w Żurominie.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





