Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554972/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
BZP.2710.67.2024.MR Sukcesywna dostawa wraz z wydrukiem tablic, tabliczek, banerów, folderów, ulotek, plakatów zewnętrznych oraz wewnętrznych dla Arboretum Wojsławice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.rochala@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.2710.67.2024.MR Sukcesywna dostawa wraz z wydrukiem tablic, tabliczek, banerów, folderów, ulotek, plakatów zewnętrznych oraz wewnętrznych dla Arboretum Wojsławice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7345ade2-7620-4d70-96f5-e045bb4c9517
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Usługi poligraficzna na potrzeby Ogrodu Botanicznego UWr.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.67.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227732,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98770,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wydrukowanych tablic, tabliczek, banerów, folderów, ulotek, plakatów zewnętrznych oraz wewnętrznych dla Arboretum Wojsławice.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106813,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119740,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119740,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871752144
7.3.3) Ulica: Kłodzka 14B
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PERFECT S.C. WOJCIECH PELC JAKUB ZABOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PERFECT S.C. WOJCIECH PELC JAKUB ZABOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119740,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Nefrologii, Kliniki Nefrologii Pediatrycznej i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii (Dializa dorosłych, pediatryczna, otrzewnowa, dializoterapia).
- SZP/243-261/2025 Wysokosprawny chromatograf cieczowy - 1 szt. dla Katedry Chemii Bioorganicznej Politechniki Wrocławskiej.
- Zakup i dostawa modułów i akcesoriów do wyposażenia stanowisk w pracowni dydaktycznej do obrazowania próbek biologicznych.
- Dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania podłoża jeździeckiego krytych ujeżdżalni na terenie WTWK-Partynice
- Opracowanie dokumentacji projektowej , specyfikacji i kosztorysów dla wykonania zabudowy osadników i separatora substancji ropopochodnych na wylotach kanalizacji deszczowej
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie drukowania pozycji wydawniczych dla Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych
- Druk katalogu w ramach projektu Przestrzeń dla sztuki
- Usługa druku 3 gier dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- 78.2025 Sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Druk z dostawą 4 publikacji
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.