eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz"Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku."



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.4.2.) Miejscowość: Olkusz

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664289

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00655156

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku.”

Po zmianie:
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem soli drogowej DR niezbrylającej (w postaci krystalicznej, sypkiej), kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w ilości nieprzekraczającej ogółem 2 070 ton, tj. na:
 Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu 1 120 ton
 Obwód Drogowo-Mostowy Trzyciążu 950 ton
2) Podana w SWZ ilość soli jest wielkością maksymalną, natomiast minimalna ilość zamówienia określonego w ust. 1. nie będzie niższa niż 40% ilości określonej w pkt. 1. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
3) Dostawa soli będzie następować sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy w terminach i ilościach uzgadnianych e-mailem każdorazowo pomiędzy stronami do miejsc wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego.
4) Maksymalny czas dostawy liczony od wysłanego zamówienia nie może przekroczyć 48 godzin. W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Rozładunek soli będzie możliwy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.
5) Przy każdej dostawie Wykonawca jest zobowiązany do przekazania druku WZ określającego ilość dostarczonej soli, datę załadunku i dane samochodu. Wykonawca będzie realizował zamówienie w wyznaczonym terminie samochodem wysokotonażowym – min. 24 tony zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczanie soli na plac składowy Zamawiającego w stanie umożliwiającym natychmiastowe wykorzystanie materiału.
6) Dostawa do Zamawiającego powinna nastąpić w następnym dniu roboczym po dacie załadunku. W przypadku załadunku przed dniem świątecznym dostawa będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy.
7) Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 27 października 2002 r. – w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 nr 230 poz. 1960). Dostarczona sól drogowa DR musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN 86/C-84081/2. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do składanej oferty opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne oferta podlega odrzuceniu.
8) Dostarczana sól powinna spełniać wymogi niezbędne do sporządzania mieszanki piaskowo solnej używanej w piaskarkach. Sól drogowa z antyzbrylaczem nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń oraz posiadać następujące parametry:
a. charakterystyka:
 Wygląd – produkt krystaliczny, sypki
 Barwa – biała lub biała o naturalnym odcieniu szarym lub różowym
 Smak – słony, bez obcego posmaku, zwłaszcza gorzkiego
 Zapach – bez obcych zapachów
b. skład chemiczny:
 NaCl – min. 90%
 H2O – max. 3,0%
 części nierozpuszczalne w wodzie – max. 8%
 antyzbrylacz K4[Fe(CN)6]*3H2O (heksacyjanożelazian(II) potasowy, trihydrat) – min. 20 mg/kg
c. skład ziarnowy:
 ziarna >6,0 mm – <10%
 ziarna <1,0 mm – <60%
W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego sól przed rozładunkiem i po rozładunku oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonej soli celem potwierdzenia wymaganych parametrów. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z atestami Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii soli na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w ilości nieprzekraczającej ogółem 2 070 ton, tj. na:
 Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu 1 120 ton
 Obwód Drogowo-Mostowy Trzyciążu 950 ton
2) Podana w SWZ ilość soli jest wielkością maksymalną, natomiast minimalna ilość zamówienia określonego w ust. 1. nie będzie niższa niż 40% ilości określonej w pkt. 1. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
3) Dostawa soli będzie następować sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy w terminach i ilościach uzgadnianych e-mailem każdorazowo pomiędzy stronami do miejsc wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego.
4) Maksymalny czas dostawy liczony od wysłanego zamówienia nie może przekroczyć 48 godzin. W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Rozładunek soli będzie możliwy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.
5) Przy każdej dostawie Wykonawca jest zobowiązany do przekazania druku WZ określającego ilość dostarczonej soli, datę załadunku i dane samochodu. Wykonawca będzie realizował zamówienie w wyznaczonym terminie samochodem wysokotonażowym – min. 24 tony zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczanie soli na plac składowy Zamawiającego w stanie umożliwiającym natychmiastowe wykorzystanie materiału.
6) Dostawa do Zamawiającego powinna nastąpić w następnym dniu roboczym po dacie załadunku. W przypadku załadunku przed dniem świątecznym dostawa będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy.
7) Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 27 października 2002 r. – w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 nr 230 poz. 1960). Dostarczona sól drogowa musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN 86/C-84081/2. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do składanej oferty opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne oferta podlega odrzuceniu.
8) Dostarczana sól powinna spełniać wymogi niezbędne do sporządzania mieszanki piaskowo solnej używanej w piaskarkach. Sól drogowa z antyzbrylaczem nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń oraz posiadać następujące parametry:
a. charakterystyka:
 Wygląd – produkt krystaliczny, sypki
 Barwa – biała lub biała o naturalnym odcieniu szarym lub różowym
 Smak – słony, bez obcego posmaku, zwłaszcza gorzkiego
 Zapach – bez obcych zapachów
b. skład chemiczny:
 NaCl – min. 90%
 H2O – max. 3,0%
 części nierozpuszczalne w wodzie – max. 8%
 antyzbrylacz K4[Fe(CN)6]*3H2O (heksacyjanożelazian(II) potasowy, trihydrat) – min. 20 mg/kg
c. skład ziarnowy:
Granulacja zgodnie z wymaganiami normy PN- EN 16811-I :2016-10 "Sól drogowa średnia Klasy M” Jednostka Wymagania
zawartość ziaren < 0,125 mm % maksymalnie 7
zawartość ziaren < 0,8 mm % 5 - 35
zawartość ziaren < 1,6 mm % 10 - 60
zawartość ziaren < 3,15 mm % 45 - 90
zawartość ziaren < 6,3 mm % 100 (tolerancja 2% ziaren
w zakresie od 6,3 mm do 8

W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego sól przed rozładunkiem i po rozładunku oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonej soli celem potwierdzenia wymaganych parametrów. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z atestami Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii soli na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.