eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65/544-39-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5fac4e-d503-4421-94a6-29005756d02d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028995/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 471000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025”.
Zamówienie obejmuje:
 zakup i przygotowanie mieszanki,
 odśnieżanie dróg powiatowych,
 zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (posypywanie),
 odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości (odśnieżanie + posypywanie),
 prowadzenie dyżuru zimowego.
Szacowany zakres i wielkość zamówienia:
1. Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych planowane są do wykonania w okresie zimowym 2024/2025,
2. Zimowym utrzymaniem objęto 255,999 km dróg powiatowych w tym:
- IV standardem ZUD objęto: 134,030 km.
- V standard: 121,569 km.
Do zwalczania śliskości zimowej wyznaczono miejsca niebezpieczne (łuki, wzniesienia, przystanki komunikacji zbiorowej, skrzyżowania itp.) o łącznej długości 68,131 km. W niesprzyjających warunkach w uzgodnieniu z zarządcą dróg ilość i zakres odcinków może ulec zmianie (lodowica, szadź).
3. Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie:
 odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji;
 zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji zimowej;
 utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej;
 odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u dróg ustalonym przez Zarząd Powiatu Górowskiego,
 każdorazowo po zakończeniu zleconych usług informować uprawnionego pracownika zamawiającego o terminie ich zakończenia,
 zapewnienie mieszanki żwirowo - solnej do zwalczania śliskości drogowej
o proporcjach 30% soli drogowej i 70% żwiru o frakcji 2-4 mm w ilości łącznej 550 ton.
4. Rozliczenie odbywać się będzie miesięcznie przy pomocy faktur wystawionych przez wykonawcę z 30 dniowym terminem zapłaty,
5. Wykonawca zapewni sprzęt wg zapotrzebowania Zamawiającego. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania zimowego utrzymania dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) odpowiadający warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502). Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 w/w rozporządzenia. Nośniki pługów i rozsypywaczy kruszywa (pojazdy ciężarowe oraz ciągniki) powinny posiadać moc właściwą do sprzężonego sprzętu oraz panujących warunków pogodowych.
Zapotrzebowanie na sprzęt i transport wynosi ogółem:
Wyszczególnienie:
 Samochód z pługiem i piaskarką.
Szacowany zakres i wielkość zamówienia:
1. Samochód z pługiem i piaskarką max 5500 km,
2. Mieszanka żwirowo - solna z załadunkiem na piaskarkę 550 ton,
3. Dyżur max 200 godz.
Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania zakupionej mieszanki i piasku.
Wykonawca ma obowiązek:
a) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych podjąć akcję odśnieżania lub usuwania śliskości na drogach powiatowych w uzgodnieniu
z zamawiającym,
b) każdorazowo rozpoczynać zadysponowane przez zamawiającego usługi w ramach ZUD nie później niż czasie 90 minut od telefonicznego ich zlecenia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, jest to termin maksymalny a jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert,
c) całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w terminach określonych standardami zimowego utrzymania dróg.
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardów szczegółowo opisanych
w załączniku nr 2 Utrzymanie całodobowego dyżuru zimowego.
Podczas trwającego sezonu zimowego Wykonawca zapewnia dyżur całodobowy
w zakresie zimowego utrzymania dróg w utworzonym przez siebie punkcie informacyjno-dyspozycyjnym.
Zadaniem dyżurnego jest zbieranie informacji o aktualnym stanie dróg wszelkich występujących utrudnieniach w ruchu na tych drogach, w tym zamknięciach dróg
i wprowadzonych objazdach.
Dyżury pełnione będą w zależności od panujących i prognozowanych warunków atmosferycznych oraz sytuacji panującej na drogach.
Ilość godzin pracy i czas rozpoczynania i zakończenia będzie zmienny, zależny od warunków pogodowych. W razie potrzeby (w przypadku występowania lub prognozowanych bardzo niekorzystnych warunków pogodowych tj. śnieżyc, gołoledzi itp.) Zamawiający może wyznaczyć dyżury całonocne lub 24 - godzinne. W tym przypadku dyżury będą trwać do odwołania ich przez Zamawiającego.
Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) bezpośrednią organizację, kierowanie i nadzorowanie pracy sprzętu przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach,
b) udzielanie informacji o stanie i przejezdności na drogach,
c) prowadzenie dokumentacji sprawozdawczo-rozliczeniowej.
Do obowiązków dyżurnego należeć będzie:
1. systematyczna kontrola warunków atmosferycznych poprzez dostępne na terenie bazy urządzenia pomiarowe,
2. bezpośrednie prowadzenie i nadzorowanie usług przy utrzymaniu stanu nawierzchni dróg według standardów ustalonych w Planie Zimowego Utrzymania Dróg,
3. dysponowanie pojazdami i sprzętem według obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg w porozumieniu z zamawiającym,
4. sporządzanie Raportów Pracy Sprzętu i dziennika dyżurów,
5. wysyłanie meldunków o stanie pogody, stanie dróg i ilości oraz rodzaju pracującego sprzętu poprzez stronę internetową Zamawiającego,
Termin realizacji oraz ilość roboczogodzin (godzin dyżuru) będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, warunków meteorologicznych i aktualnej sytuacji na drogach.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone na postawie cen jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym oraz przepracowanej ilości godzin dyżuru (zgodnie z dziennikiem ewidencji dyżurów), uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego.
6. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia obsługa sprzętu do zimowego utrzymania dróg na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974r.-Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
7. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niżeli wysokość wynagrodzenia wskazana w § 5 ust. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

34144440-4 - Piaskarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Melioracyjne "Drogomel" A. Skoczylas - K. Głuszko Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska 111

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-13 do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.