Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530605/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeciwdziałania procesowi degradacji zabytków poprzez poprawę stanu zachowania cmentarza przy zabytkowej kaplicy w Żuławkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stegna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeciwdziałania procesowi degradacji zabytków poprzez poprawę stanu zachowania cmentarza przy zabytkowej kaplicy w Żuławkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-965cb3b0-cc38-482c-9f84-0276d756a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051677/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przeciwdziałania procesowi degradacji zabytków poprzez poprawę stanu zachowania cmentarza przy zabytkowej kaplicy w Żuławkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIIR-Z.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241636,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań, związanych z realizacją inwestycji pn.: „Przeciwdziałania procesowi degradacji zabytków poprzez poprawę stanu zachowania cmentarza przy zabytkowej kaplicy w Żuławkach”. Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze, roboty ziemne, układanie nawierzchni ścieżki do kaplicy, roboty w obrębie fundamentów kościoła, wykonanie ogrodzenia, zamontowanie obiektów małej architektury oraz roboty wykończeniowe.
Prace będą wykonywane na terenie, który podlega ochronie prawnej w aspekcie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numer 1450.
Inwestycja realizowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
3. Projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
34928200-0 - Ogrodzenia
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ROLNICZE USŁUGI BUDOWLANE TRANSPORTOWE ADAM KALINOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792031880
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Drewnica
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.