Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480258/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00582034/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice – 3 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice – 3 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81356fa-e276-4b7a-afde-1f61529630be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne Miasta Katowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
cz. II Nazwa projektu: „Czyste Powietrze”., cz.III . Nazwa projektu: „Śląskie. Przywracamy błękit”. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”, nr projektu LIFE20 IPE/PL/000007 - LIFE-IP AQP-SILESIAN-SKY.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25896,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dla Wydziału Kształtowania Środowiska.Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z motywem „Ekoodpowiedzialnie” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność.
I.A. Notes A5 – 500 szt
Notes formatu A5 z okładką z korka, szyty lub klejony wg dłuższego boku. 192 strony w linię, papier pochodzący z recyklingu, w kolorze brązowym. Nadruk w kolorze czarnym o rozmiarze 100mm x 100 mm (+/- 5 mm) metodą tampodruku, wg załącznika graficznego.
I.B. Kalendarz trójdzielny na rok 2025 – 300 szt.
Opis: Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu w kolorze białym. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm. Główka kalendarza wypukła o wymiarach: min. 200 mm x 300 mm. Druk główki jednostronny full color, wg załącznika graficznego, kalendaria klejone. W stopce kalendarza dane kontaktowe do Wydziału Kształtowania Środowiska. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.
I.C. Podkładka pod myszkę komputerową z kalendarzem – 300 szt.
Opis: Podkładka pod mysz z kalendarium na 2025 rok. Wymiary 230 x 170 (±10mm) zaokrąglone brzegi. Materiał: Na wierzchu transparentna klapka z PVC. Pod klapką 12 kartek z kalendarium z papieru z recyklingu do wyrywania (osobny miesiąc na każdej kartce), papier offset 80g (nadruk w kolorze czarnym). Kalendarium z miejscem na notatki. Warstwa spodnia pianka antypoślizgowa EVA. Znakowanie w kolorze czarnym w rozmiarze 60 mm x 25 mm (±5mm) wg załącznika graficznego.
I.D. Temperówka „kosz na śmieci” – 500 szt.
Opis: temperówka w kształcie kosza na śmieci, wymiary 37 mm x 6 mm x 42 mm (±5mm). Kolor granatowy ze znakowaniem w jednym dowolnym kolorze wykonanym metodą tampodruku o wym. 20 mm x 20 mm (±5mm) wg załącznika graficznego.
I.E. Gumka z temperówką – 500 szt.
Opis: Gumka do gumowania i temperówka w jednym, osłonka z obu stron. Wymiary: 64 mm x 34 mm x 17 mm (±5mm) Kolor jasnozielony. Znakowanie metodą tampodruku, w jednym dowolnym kolorze, o wymiarach 20 mm x 20 mm (±5mm) z jednej strony produktu, wg załącznika graficznego.
I.F. Łamigłówka logiczna – 500 szt.
Opis: Łamigłówka typu NEURONA o kształcie zbliżonym do prostokąta, wykonana z drewna bambusowego oraz sznurka. Wymiary 55mm x 21 mm (±5mm). Pakowana w jednostkowe pudełko z papieru z recyklingu. Znakowanie metodą tampodruku o wymiarach 40 mm x 40 mm w kolorze czarnym, wykonane na opakowaniu jednostkowym, wg załącznika graficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 21200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dla Wydziału Klimatu i EnergiiPrzygotowanie i dostawa fabrycznie nowych materiałów promocyjnych z logotypem Programu „Czyste Powietrze” oraz logotypem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promocyjne PP „Czyste Powietrze”.
II.A. Minutnik pod prysznic – 100 szt.
Opis: Minutnik pod prysznic wykonany z plastiku w kolorze białym z przyssawką. Zawiera klepsydrę do kontroli czasu kąpieli (5min). Wymiary: Ø1 x 12,7 x 9,8 x 4 cm. (± 0,5 cm). Znakowanie na przodzie produktu w kolorze czarnym metodą TAMPODRUK o wymiarach 2 x 2 cm x 2 cm (dwa znakowania o wymiarach 2 x 2 cm), zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Minutnik spakowany jest indywidualnie w polybag (woreczek foliowy) oraz pudełko typu giftbox. Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.
II.B. Parasol automatyczny – 50 szt.
Opis: Parasol automatyczny w kolorze czarnym, 8 paneli, zapięcie na rzep, rączka z PU, konstrukcja z włóka szklanego, dołączony pokrowiec. Wymiary średnicy parasola: minimalnie Ø 96 cm, maksymalnie Ø 117 cm. Długość rączki parasola: minimalnie 83 cm, maksymalnie 97 cm. Znakowanie na jednym z paneli w kolorze białym o wymiarach 20 x 15 cm zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 3215,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dla Wydziału Klimatu i EnergiiPrzygotowanie i dostawa fabrycznie nowych materiałów promocyjnych z logotypem Projektu zintegrowanego LIFE „Śląskie. Przywracamy błękit” oraz logotypem miasta Katowice.
III.A. Drewniana gra zręcznościowa w bawełnianym woreczku ze sznurkiem – 100 szt.
Opis: Gra zręcznościowa wykonana z drewna. Wymiar układanki 4,5 x 4,5 x 4,5 cm (± 0,5 cm). Gra zapakowana w bawełniany woreczek ze sznurkiem. Wymiary woreczka: 9,5 x 10,5 cm (± 1,0 cm), Znakowanie na worku w kolorze czarnym na białym tle metodą TAMPODRUK o wymiarach 5 x 6 cm, zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.
III.B. Apteczka w pokrowcu – 50 szt.
Opis: Apteczka wykonana z poliestru w kolorze czerwonym z główną przegrodą na zamek błyskawiczny. Wymiar apteczki – 12,3 x 10,2 x 3,2 cm (± 1,0 cm). Apteczka zawiera plastry (10 sztuk – 5 małych i 5 dużych), rolkę taśmy opatrunkowej, opatrunki, duży bandaż, patyczki higieniczne oraz nożyczki. Znakowanie na przodzie produktu w kolorze czarnym na białym tle metodą TAMPODRUK o wymiarach 11,5 x 3,0 cm, zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 1445,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3673,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4561,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042
7.3.3) Ulica: 3 maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4561,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2506,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042
7.3.3) Ulica: 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2506,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach" - 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach.
- Świadczenie usług informatycznych dla OSK w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
- Usługi rekrutacyjne prowadzone w celu pozyskania uczestników intensywnego kursu języka angielskiego dla obcokrajowców, prowadzonego przez Studium Języków Obcych PW
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.