eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice - 3 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice – 3 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice – 3 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81356fa-e276-4b7a-afde-1f61529630be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne Miasta Katowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

cz. II Nazwa projektu: „Czyste Powietrze”., cz.III . Nazwa projektu: „Śląskie. Przywracamy błękit”. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”, nr projektu LIFE20 IPE/PL/000007 - LIFE-IP AQP-SILESIAN-SKY.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25896,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – dla Wydziału Kształtowania Środowiska.
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z motywem „Ekoodpowiedzialnie” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność.
I.A. Notes A5 – 500 szt
Notes formatu A5 z okładką z korka, szyty lub klejony wg dłuższego boku. 192 strony w linię, papier pochodzący z recyklingu, w kolorze brązowym. Nadruk w kolorze czarnym o rozmiarze 100mm x 100 mm (+/- 5 mm) metodą tampodruku, wg załącznika graficznego.
I.B. Kalendarz trójdzielny na rok 2025 – 300 szt.
Opis: Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu w kolorze białym. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm. Główka kalendarza wypukła o wymiarach: min. 200 mm x 300 mm. Druk główki jednostronny full color, wg załącznika graficznego, kalendaria klejone. W stopce kalendarza dane kontaktowe do Wydziału Kształtowania Środowiska. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.
I.C. Podkładka pod myszkę komputerową z kalendarzem – 300 szt.
Opis: Podkładka pod mysz z kalendarium na 2025 rok. Wymiary 230 x 170 (±10mm) zaokrąglone brzegi. Materiał: Na wierzchu transparentna klapka z PVC. Pod klapką 12 kartek z kalendarium z papieru z recyklingu do wyrywania (osobny miesiąc na każdej kartce), papier offset 80g (nadruk w kolorze czarnym). Kalendarium z miejscem na notatki. Warstwa spodnia pianka antypoślizgowa EVA. Znakowanie w kolorze czarnym w rozmiarze 60 mm x 25 mm (±5mm) wg załącznika graficznego.
I.D. Temperówka „kosz na śmieci” – 500 szt.
Opis: temperówka w kształcie kosza na śmieci, wymiary 37 mm x 6 mm x 42 mm (±5mm). Kolor granatowy ze znakowaniem w jednym dowolnym kolorze wykonanym metodą tampodruku o wym. 20 mm x 20 mm (±5mm) wg załącznika graficznego.
I.E. Gumka z temperówką – 500 szt.
Opis: Gumka do gumowania i temperówka w jednym, osłonka z obu stron. Wymiary: 64 mm x 34 mm x 17 mm (±5mm) Kolor jasnozielony. Znakowanie metodą tampodruku, w jednym dowolnym kolorze, o wymiarach 20 mm x 20 mm (±5mm) z jednej strony produktu, wg załącznika graficznego.
I.F. Łamigłówka logiczna – 500 szt.
Opis: Łamigłówka typu NEURONA o kształcie zbliżonym do prostokąta, wykonana z drewna bambusowego oraz sznurka. Wymiary 55mm x 21 mm (±5mm). Pakowana w jednostkowe pudełko z papieru z recyklingu. Znakowanie metodą tampodruku o wymiarach 40 mm x 40 mm w kolorze czarnym, wykonane na opakowaniu jednostkowym, wg załącznika graficznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 21200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – dla Wydziału Klimatu i Energii
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych materiałów promocyjnych z logotypem Programu „Czyste Powietrze” oraz logotypem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promocyjne PP „Czyste Powietrze”.
II.A. Minutnik pod prysznic – 100 szt.
Opis: Minutnik pod prysznic wykonany z plastiku w kolorze białym z przyssawką. Zawiera klepsydrę do kontroli czasu kąpieli (5min). Wymiary: Ø1 x 12,7 x 9,8 x 4 cm. (± 0,5 cm). Znakowanie na przodzie produktu w kolorze czarnym metodą TAMPODRUK o wymiarach 2 x 2 cm x 2 cm (dwa znakowania o wymiarach 2 x 2 cm), zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Minutnik spakowany jest indywidualnie w polybag (woreczek foliowy) oraz pudełko typu giftbox. Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.
II.B. Parasol automatyczny – 50 szt.
Opis: Parasol automatyczny w kolorze czarnym, 8 paneli, zapięcie na rzep, rączka z PU, konstrukcja z włóka szklanego, dołączony pokrowiec. Wymiary średnicy parasola: minimalnie Ø 96 cm, maksymalnie Ø 117 cm. Długość rączki parasola: minimalnie 83 cm, maksymalnie 97 cm. Znakowanie na jednym z paneli w kolorze białym o wymiarach 20 x 15 cm zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 3215,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – dla Wydziału Klimatu i Energii
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych materiałów promocyjnych z logotypem Projektu zintegrowanego LIFE „Śląskie. Przywracamy błękit” oraz logotypem miasta Katowice.
III.A. Drewniana gra zręcznościowa w bawełnianym woreczku ze sznurkiem – 100 szt.
Opis: Gra zręcznościowa wykonana z drewna. Wymiar układanki 4,5 x 4,5 x 4,5 cm (± 0,5 cm). Gra zapakowana w bawełniany woreczek ze sznurkiem. Wymiary woreczka: 9,5 x 10,5 cm (± 1,0 cm), Znakowanie na worku w kolorze czarnym na białym tle metodą TAMPODRUK o wymiarach 5 x 6 cm, zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.
III.B. Apteczka w pokrowcu – 50 szt.
Opis: Apteczka wykonana z poliestru w kolorze czerwonym z główną przegrodą na zamek błyskawiczny. Wymiar apteczki – 12,3 x 10,2 x 3,2 cm (± 1,0 cm). Apteczka zawiera plastry (10 sztuk – 5 małych i 5 dużych), rolkę taśmy opatrunkowej, opatrunki, duży bandaż, patyczki higieniczne oraz nożyczki. Znakowanie na przodzie produktu w kolorze czarnym na białym tle metodą TAMPODRUK o wymiarach 11,5 x 3,0 cm, zgodnie z załącznikiem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego.
Produkty spakowane w jeden karton zbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 1445,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D lok. 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.