eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f051ab2a-ee21-4a92-aa30-d47ab338b950

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f051ab2a-ee21-4a92-aa30-d47ab338b950

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy Projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2395454,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[numeracja zgodna z SWZ] 2.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad realizacją Robót oraz zarządzanie Przedsięwzięciem pn.: „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”.
2.2. Szczegółowy zakres inwestycji nad którymi Inżynier Kontraktu będzie sprawował nadzór, opisany został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych, Koncepcjach Wielobranżowych oraz Dokumentacji Projektowej. Obejmuje on również nadzór nad budową Sieci Monitoringu Miejskiego oraz montażem mebli miejskich. Materiały te stanowią załącznik do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 1 do SWZ) i znajdują się do pobrania pod adresem / https://zarzadinwestycjimiejskic679-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/agnieszkakowalewska_zarzadinwestycjimiejskic679_onmicrosoft_com/ElzaXG8mBIpCghN4kWARDSgBrcuTDz4YkPE19Wdbs26GWg
2.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Umowy, usługi polegającej na funkcji Inżyniera Kontraktu tj. nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniu Przedsięwzięciem pn.: „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”, w zakresie którego realizowane będą:
1) Zadanie 1 – składające się z wszystkich części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 1 tj.:
1. Przebudowa istniejącej zabudowy oraz rozbiórka budynków gospodarczych przy ul Rewolucji 1905r. nr 13 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul Rewolucji 1905r. nr 15 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul Rewolucji 1905r. nr 17 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
4. Przebudowa istniejącej zabudowy, w granicach działek przy ul Kilińskiego 36 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
5. Przebudowa istniejącej zabudowy w granicach działki przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną wyłącznie w zakresie opracowywanej dokumentacji projektowej.
6. Przebudowa istniejącej zabudowy w granicach działki przy ul. Wschodniej 45 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2) Zadanie 2 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 4 tj.:
1. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul. Wschodniej 35 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2. Przebudowa istniejącej zabudowy, w granicach działki przy ul. Północnej 7 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków przy ul. Zachodniej 56 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3) Zadanie 3 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 5 tj.:
1. Przebudowa i remont budynków przy ul. Piotrkowskiej 118 wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną i rozbiórkami
2. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z adaptacją do nowych funkcji budynków przy ul. Sienkiewicza 63, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków na podstawie PFU wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 61a
4. Budowa drogi łączącej ul. Nawrot z Placem Komuny Paryskiej – Zadanie nr 2 wg. PFU, wraz z infrastrukturą techniczną i meblami miejskimi
4) Zadanie 4 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 7 tj.:
1. Remont konserwatorski i przebudowa lokali mieszkalnych, w tym wprowadzenie funkcji mieszkania chronionego w kamienicy usytuowanej w Łodzi przy ul. Mielczarskiego 22 wraz z zagospodarowaniem podwórka
Ponadto w zakresie ośmiu projektów ROCŁ zadaniem Inżyniera Kontraktu będzie nadzór nad usuwaniem usterek i realizacją wykonawstwa zastępczego w ramach inwestycji, dla których Wykonawca uchyla się od realizacji swoich podstawowych obowiązków. Lista zadań zrealizowanych w ramach projektów dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://rewitalizacja.uml.lodz.pl/rewitalizacja/wybrane-projekty-rewitalizacji/rewitalizacja-obszarowa-centrum-lodzi-projekty-1-8/
UWAGA!!!
Przedsięwzięcie jest w trakcie realizacji – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad już trwającymi zadaniami inwestycyjnymi, zarówno w zakresie opracowania dokumentacji projektowej jak i robotami budowlanymi oraz inwestycjami zakończonymi w zakresie nadzoru nad usuwaniem usterek.

Wykonawca obligatoryjnie wykorzysta dokumenty wytworzone w trakcie dotychczasowego sposobu rozliczania inwestycji tj.: Harmonogramy rzeczowo – finansowe (wraz z harmonogramem danego projektu stanowiącym podsumowanie wszystkich harmonogramów rzeczowo-finansowych), załączniki do faktury: specyfikacje kosztów kwalifikowalnych oraz niekwalifikowalnych podzielonych na odpowiednie komponenty pomocy publicznej, itp.
Ciąg dalszy w SWZ, rozdział I pkt 2.4.

2.5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w Rozdziale I pkt 2 SWZ, Załączniku nr 1 do SWZ – uzupełnienie Opisu przedmiotu zamówienia (opis stanu zaawansowania zadań inwestycyjnych, dokumentacja projektowa dla zadań niezakończonych) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pilamis Sp.z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282803333

7.3.3) Ulica: ul. Smugowa 40

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-433

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Dot. Sekcji II pkt 2.12.)
Inwestycja dotyczy projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 7,5 ha ograniczony ulicami: Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Jaracza wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0002/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” - WND-RPLD.06.03.01-10-0003/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 32,5 ha ograniczony ulicami: Zachodnią, Podrzeczną, Stary Rynek, Wolborską, Franciszkańską, Północną, Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Próchnika wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.”- WND-RPLD.06.03.03-10-0001/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 5” - WND RPLD.06.03.01-10-0001/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 14 ha ograniczony ulicami: Ogrodową, Gdańską, Legionów, Cmentarną wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0004/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 7 ha ograniczony ulicami: Ogrodową, Zachodnią, Legionów, Gdańską wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0003/17
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/15762,Rewitalizacja-Obszarowa-Centrum-Lodzi-Projekty-1-8-zakonczenie-zadan-pelnienie-f.html
3.Zamówienie udzielone zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.