eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubiankaModernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0881bd8d-dbeb-4ff9-8bb4-b543dd3fd376

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032864/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa systemu ogrzewania Szkoły Podstawowej w Pigży
Zakres prac obejmuje m.in.:
• wykonanie 24 szt. otworów montażowych kolektorów pionowych o głębokości 160 m każdy;
• montaż 2 szt. pomp ciepła typu solanka woda o łącznej mocy 150 kW wraz z technologią instalacji źródła ciepła;
• wymiana instalacji c.o w całym budynku szkoły;
• demontaż istniejącej kotłowni oraz istniejącej instalacji c.o.
• modernizacja istniejącego boiska szkolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1750000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Wybczu
Zakres prac obejmuje m.in.:
• rozbiórkę istniejącego pokrycia z dachówki;
• rozbiórkę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
• rozbiórkę łat, kontrłat i membrany;
• konserwację całej więźby dachowej;
• ułożenie nowej membrany;
• montaż nowych łat i kontrłat;
• ułożenie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej;
• wykonanie nowego orynnowania;
• wykonanie nowej instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa ul. Mostowej w Pigży
Zakres prac obejmuje m.in.:
• budowę tymczasowej drogi dojazdowej do ul. Księżycowej o nawierzchni z gruzu betonowego zgodnie z załączonym szkicem;
• rozbiórka istniejącego wiaduktu;
• wykonanie żelbetonowej konstrukcji prefabrykowanej;
• wykonanie ścian oporowych w technologii gruntu zbrojonego;
• wykonanie ścian żelbetonowych utwardzonych w ławie fundamentowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Budowa przewodów wodociągowych spinających gminną sieć wodociągową
Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej z rur PCV o średnicy fi 110 o łącznej długości 4.670 mb, tj. m.in.:
• w obrębie Łubianka, w obrębie Biskupice – rys nr 1.1 oraz rys. 1.2
PVC Ø 110mm L = 2020,0m
PVC Ø 40 mm L = 7,3m
- R. O. PE Ø 110 L=4,5m
- R.O. PE Ø200 L= 5+6+4,7+5+8+15= 43,7m
- hydrant ppoż. DN 80
• w obrębie Bierzgłowo – rys. nr 2
- PVC Ø 110 L = 837,0m
• w obrębie Łubianka: - rys. nr 4
- PVC Ø110 L = 522,6 m
- R.O. PE Ø 200 = 8,5+9+22 = 39,5m
• w obrębie Pigża - rys. nr 5
- PVC Ø 110 L = 529,2 m
- R.O. PE Ø 200 L= 3,5+8,5 = 12m
• w obrębie Przeczno: rys. nr 6
- PVC Ø110 L = 333,7m
- R.O. PEØ200 L = 18m
• w obrębie Biskupice: w obrębie Wymysłowo - rys. nr 7
- PVCØ 110 L= 428,1 m
- R.O. PEØ200 L = 10+19,5 = 29,5m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Przeczno, Warszewice oraz Zamek Bierzgłowski
Zakres prac obejmuje m.in.:

1) SUW Przeczno:
• ułożenie przewodu tłocznego PE 110 mm od studni głębinowej do budynku SUW i wykonanie włączenia go do istniejącego rurociągu w budynku stacji zgodnie z rys. nr 09.
• ułożenie kabla YKY 5*16 mm2 zasilającego pompę głębinową, na odcinku od studni do budynku SUW.
• ułożenie 2 szt. kabli sterowniczych (światłowód) DARKA A-DQ(ZN)B2Y na odcinku od studni do rozdzielni w stacji SUW. Kable muszą być zakończone po obu stronach mufą światłowodową.
• wykonanie ogrodzenia studni nr 2.
• utwardzenie terenu studni kostką betonową.
• wykonanie oświetlenia zewnętrznego studni.
• wykonanie drogi dojazdowej do studni o nawierzchni z gruzu betonowego.
• wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny uzdatnionej wody.
• montaż zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej stalowego pionowego o poj. 150 m3 wraz z włączeniem go do istniejącego systemu technologicznego stacji zgodnie z PZT.

2) SUW Zamek Bierzgłowski:
• ułożenie przewodu tłocznego PE 110 mm od studni głębinowej nr 3 i 4 do budynku SUW i wykonanie włączenie ich do ciągu technologicznego w budynku stacji.
• ułożenie kabla YKY 5*16 mm2 zasilającego pompy głębinowe, na odcinku od studni do budynku SUW.
• ułożenie 2 szt. kabli sterowniczych do każdej studni(światłowód) DARKA A-DQ(ZN)B2Y na odcinku od studni do rozdzielni w stacji SUW. Kable muszą być zakończone po obu stronach mufą światłowodową.
• wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny uzdatnionej wody.
• montaż zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej stalowego pionowego o poj. 100 m3 wraz z włączeniem go do istniejącego systemu technologicznego stacji zgodnie z PZT.
• utwardzenie terenu studni i stacji kostką betonową zgodnie z PZT.
• ogrodzenie terenu studni i stacji zgodnie z PZT.
• wykonanie oświetlenia zewnętrznego studni.
• wymiana przepustnic ręcznych przy filtrach na przepustnice pneumatyczne.
• montaż szafy pneumatycznej.
• montaż lampy UV.
• montaż przepływomierzy do zdalnego odczytu.
• montaż szafy technologicznej.
• zainstalowanie programu SKADA.

3) SUW Warszewice:
• wykonanie żelbetonowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 400 m3
• wykonanie odstojnika wód popłucznych z PE-HD
• wykonanie przepompowni wód nadosadowych.
• przeprowadzenie robót budowlano-remontowych budynku stacji
• montaż dodatkowego filtra odżelaziające oraz dodatkowych aeratorów
• montaż zestawów pompowych II i III stopnia
• montaż lampy UV
• montaż osuszaczy
• wymiana złoża filtracyjnego w istniejących odżelażaczach
• zainstalowanie programu SKADA.
• budowa sieci wodociągowej PE110mm a odcinku 353 mb od studni nr 7 do budynku SUW
• wykonanie linii zasilającej i sterującej od studni do stacji
• włączenie studni w układ technologiczny stacji, umożliwiający pracę studni w systemie automatycznym i ręcznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 4600000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2996000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE Maciej Kasperkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741511672

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-29 do 2025-09-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478777,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495618,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478777,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Król Firma Budowlana – Mateusz Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792615217

7.3.4) Miejscowość: Łubianka

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478777,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-02 do 2025-08-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1388861,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORMOST S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532646109

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty drogowe około 20%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-29 do 2025-07-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858435,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858435,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bukolt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532776792

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858435,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2025-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6730919,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekowater-Operator Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekowater Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792673700

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace z zakresu modernizacji stacji uzdatniania w zakresie technologii i automatyki - TOLL Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.