Og³oszenie z dnia 2024-12-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00431322/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00474920/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00493835/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00505440/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku starej szko³y w miejscowo¶ci Goraj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lubasz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Boles³awa Chrobrego 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2556012
1.5.8.) Numer faksu: 67 2556462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.lubasz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubasz1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego budynku starej szko³y w miejscowo¶ci Goraj2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32de9280-8aa2-481a-812c-7c4350110619
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00655970
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015161/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Remont zabytkowego budynku starej szko³y w miejscowo¶ci Goraj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00431322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.7.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 893447,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postêpowania:
Remont zabytkowego budynku starej szko³y w miejscowo¶ci Goraj
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych budynku starej szko³y w miejscowo¶ci Goraj. W zwi±zku ze z³ym stanem pokrycia dachowego, stolarki, zwieñczeñ kominowych i zdewastowanym/przerabianym pomieszczeniom przez dotychczasowych u¿ytkowników wymagane jest przeprowadzenie gruntownego remontu. W ramach prac remontowych planuje siê wykonanie prac towarzysz±cych wymaganych do prawid³owego dalszego u¿ytkowania.
Roboty zewnêtrzne polegaj± na wymianie pokrycia dachowego – dachówka ceramiczna, karpiówka d³uga wraz z wymian± ³at, przemurowaniem kominów, w czê¶ci wystaj±cej ponad dach, odtworzenie podbitek drewnianych, wiatrownic. Wymiana pokrycia uwzglêdniaæ bêdzie mo¿liwy odzysk i ponowne u¿ycie czê¶ci dachówek istniej±cego pokrycia. Monta¿ drabinek i ³aw kominowych. Wymiana /renowacja stolarki zewnêtrznej i wewnêtrznej w zakresie przyziemia. Wymiana /renowacja instalacji c.o. (centralnego ogrzewania) c.w.u.(ciep³ej wody u¿ytkowej, z.m. (zimnej wody), kanalizacji, wymiana instalacji elektrycznej, naprawy tynków oraz malowanie pomieszczeñ, wymiana ok³adzin pod³ogowych i ¶ciennych, wymiana kot³a wraz z przebudow± i rozbudow± technologii kot³owni. Naprawa schodów zewnêtrznych oraz doj¶cia do budynku. Remont pomieszczenia kuchni na I piêtrze oraz klatki schodowej.
Zakres robót opisany zosta³ w przedmiarze robót, programie prac, kosztorysie ofertowym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). W szczególno¶ci:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników – pracowników budowlanych wykonuj±cych prace okre¶lone w kosztorysie ofertowym, tj. dach i pokrycie, roboty instalacyjne – instalacja wod.-kan., kot³ownia i centralne ogrzewanie.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
• o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze o¶wiadczenie zostanie z³o¿one Zamawiaj±cemu najpó¼niej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powy¿ej.
4) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1098940,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1285000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098940,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488
7.3.3) Ulica: Wronia 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pi³a
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
roboty bran¿y sanitarnej, roboty bran¿y elektrycznej; podwykonawcy nie s± znani na dzieñ sk³adania oferty
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1098940,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy ¦wiat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szko³y Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnie¼nie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podgl±du akcji scenicznej dla remontowanej czê¶ci Teatru
- Modernizacja pomieszczeñ w CZP " £ód¼ - Polesie" przy ul. Sk³odowskiej-Curie 15/17 w £odzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zêbowicach, ul. Opolska 50
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.